تاریخ : Wed 17 Apr 2024 - 17:43
کد خبر : 189712
سرویس خبری : سیاست

در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم

معاون عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم

سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌گرفتن و حمله به مراکز غیرنظامی نبودیم.

سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا درمورد عملیات «وعدۀ صادق» گفت: آنچه در عملیات وعدۀ صادق اتفاق افتاد، اقدامی مشروع عقلانی و اخلاقی بود.

او درمورد اقدامات صورت‌گرفته پس از حملۀ اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق تصریح کرد: پس از حملۀ رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق ما به مجامع به بین‌المللی شکایت کردیم اما افرادی که باید این اقدام را محکوم می‌کردند نه تنها این کار را انجام ندادند بلکه همکاری‌هایی را هم با این اقدام نشان دادند. ما در شرایطی قرار داشتیم که رژیم صهیونیستی خود را با مانعی برای ادامۀ اقداماتش مشاهده نمی‌کرد و احتمال تکرار این جنایت وجود داشت. به همین دلیل برای متوقف‌کردن روند ترور و جنایت از یک سو و تنبیه متجاوز از سوی دیگر این عملیات طراحی شد.

سردار سنایی‌راد درمورد اقدامات اسرائیل بعد از اقدام تنبیهی ایران گفت: اگر صهیونیست‌ها می‌توانستند ۵ پیکر زن و کودک در این عملیات در اختیار داشته باشند، حتماً به‌دنبال فضاسازی علیه ما بودند لذا اقدامی که انجام گرفت برای گرفتن تلفات از دشمن نبود.