• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۳-۰۱-۲۴ - ۱۶:۳۸
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
192 میلیون دلار ورودی جدید؛

بلک راک در زمین بیت کوین می تازد

بر اساس داده های یک شرکت سرمایه گذاری، صندوق بیت کوین بلک راک غول مدیریت دارایی جهان در 11 آوریل 192 میلیون دلار ورودی جدید ثبت کرد.

بلک راک در زمین بیت کوین می تازد

بر اساس داده های یک شرکت سرمایه گذاری، صندوق بیت کوین بلک راک غول مدیریت دارایی جهان در 11 آوریل 192 میلیون دلار ورودی جدید ثبت کرد.
صندوق بیت‌کوین ای تی اف بلک راک، که در حال حاضر دارای ۲۶۶۵۸۷ بیت‌کوین است، عملکرد قابل‌توجهی نسبت رقبای خود دارد. این رقم را قیاس کنید با  ورود تنها یازده میلیون دلار به حساب صندوق بیت‌ویز که در جایگاه دوم قرار گرفته. در همین حال، صندوق بیت کوین گری اسکیل هم حدود 125 میلیون دلار خروجی داشت.
یک روز قبل، در 11 آوریل، صندوق بلک راک در 30 دقیقه اول معاملات به حجم 300 میلیون دلار رسید و آن را در بین 10 صندوق ای تی اف برتر از نظر حجم در تمام زمینه های اقتصادی قرار داد. تا 12 آوریل، ای تی اف دارای ارزش بازار 18.77 میلیارد دلار و حجم 1.11 میلیارد دلار بود.
بلک راک به طور مداوم رکوردها را شکسته است و یکی از دو صندوق سرمایه گذاری است که از زمان راه اندازی خود شاهد ورودی های مداوم بوده است. بر اساس پست اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ در 8 آوریل، صندوق ای تی اف یا سرمایه گذاری بلک راک بر روی بیت کوین شاهد جریان ورودی ثابت به مدت 59 روز بود و جایگاه آن را در لیست 20 طولانی ترین ورودی روزانه در تاریخ تضمین کرد.
بالچوناس در پست اخیر خود در X اضافه کرد که این صندوق در عرض سه ماه 15 میلیارد دلار پول نقد به دست آورد. این تحلیلگر تاکید کرد که این میزان "دو برابر" از هر یک از 421 محصول دیگر ای تی اف موجود بلک راک به عنوان بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه جهان است.
در همین حال، بلک راک همچنین یک کمپین تبلیغاتی جدید برای این صندوق در صفحه اصلی بلومبرگ راه اندازی کرده است. بالچوناس این آگهی را به عنوان «اندازه میدان تایمز» توصیف کرد و افزود که شرکت مدیریت دارایی «سعی می کند در حالی که آهن داغ است ضربه بزند.» ( اصطلاحی مثل تا تنور داغ است بچسباند) این به دنبال کمپین قبلی این شرکت در فوریه 2024 است که توسط اعضای جامعه ارزهای دیجیتال نیز مورد تحسین قرار گرفت.
علاوه بر این، مدیر دارایی اخیراً چهار شرکت دیگر وال استریت را به عنوان شرکت کنندگان مجاز برای بیت کوین ای تی اف خود اضافه کرده است. این موارد جدید شامل سیتی، سیتادل، گلدمن ساکس و شرکت یو بی اس است که مجموع شرکت های مجاز همکار بلک راک را به ۹ عدد رساند.
شرکت‌کننده مجاز سازمانی است که حق ایجاد و بازخرید سهام یک صندوق قابل معامله در بورس را دارد. آنها با به دست آوردن دارایی های اساسی مورد نیاز برای ایجاد سهام یک صندوق ای تی اف، بخش بزرگی از نقدینگی را دراین بازار فراهم می کنند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار