• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۲-۱۲-۱۵ - ۱۲:۳۴
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۱
  • 0
  • 0
باتوجه به اینکه ضریب نفوذ اینترنت و گسترش فضای مجازی؛

با خرید بسته اینترنت همراه اول با خیال راحت به تعطیلات نوروزی بروید!

با خرید بسته اینترنت همراه اول، به استقبال تعطیلات لذت‌بخش عید بروید. باتوجه به اینکه ضریب نفوذ اینترنت و گسترش فضای مجازی در زندگی حقیقی انسان‌ها مدام درحال صعود است، امروز افراد، حتی عیدها و تعطیلات خود را هم با سبک‌های جدیدتری که آمیخته به تکنولوژی است، می‌‌گذرانند.

با خرید بسته اینترنت همراه اول با خیال راحت به تعطیلات نوروزی بروید!

محمد سلطانی: خرید بسته اینترنت همراه اول، بین کاربران اپراتورها رایج‌تر است چون همراه اول، علاوه‌بر پوشش‌دهی و سرعت بی‌نظیری که در ارائه خدمات اینترنتی دارد، تنوع زیادی را هم در بسته و طرح‌های خود در نظر گرفته است. ما در این گفتار، به روش‌های خرید بسته همراه اشاره کرده‌ایم تا کسانی که به‌تازگی عضو مشترکین این اپراتور شده‌اند، مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

نقش تاثیرگذار اینترنت در زندگی امروز
با مدرنیته‌شدن سبک زندگی و گسترش تکنولوژی، همه اقشار جامعه نیازمند اینترنت هستند. اپراتورهای مختلفی وجود دارد که بسته‌های آن‌ها می‌تواند نیاز افراد را پاسخگو باشد اما خرید بسته اینترنت همراه اول، یک‌جور دیگری محبوبیت دارد.

همان‌طور که در مقدمه هم گفتیم، همراه اول به‌عنوان پیشتاز اپراتورهای ایران، برای جذب کاربران بیشتر و رضایت آن‌ها، به‌طور شگفت‌انگیزی خدمت‌رسانی می‌کند.

حالا در عصر کنونی، همه‌چیز دچار تحولاتی عظیم شد. از آموزش و پرورش گرفته تا انواع تجارت‌ها و تامین نیازهای فردی، همه و همه به اینترنت وابسته هستند، اگر می‌توانید یک روز بدون اینترنت را تصور کنید، نه با کسانی که دور از شما هستند، ارتباط خواهید داشت، نه از رویدادها و اتفاقات اطراف باخبر می‌شوید و نه سرگرمی دارید که روزتان را لذت‌بخش کند. زندگی خیلی سخت می‌شود؛ این‌طور نیست؟

با خرید بسته اینترنت همراه اول، نوروز مفرحی داشته باشید

اصلا زندگی گره‌خورده به اینترنت امروز را نمی‌توان با گذشته مقایسه کرد. از تمام مشکلات جهان بدون اینترنت هم که بگذریم، مشکلات عدم دسترسی به این شبکه در روزهای تعطیل و مناسبت‌های اعیاد را نمی‌توان نادیده گرفت.

قبل‌ترها، تفریحات مردم در نوروز، رنگ‌وبوی دیگری داشت. سفرهای داخلی و خارجی، دیدوبازدیدهای گسترده‌تر و طبیعت‌گردی، از لذت‌هایی بود که تمام روز افراد درگیر آن‌ها بودند ولی حالا دیدوبازدیدها مجازی شدند و خانواده‌ها ترجیح می‌دهند در خانه بنشینند و سرگرمی و تفریح خود را به شبکه‌های اجتماعی، دیدن فیلم، بازی‌های آنلاین و ارتباط مجازی با دیگران بکشانند.

اگر شما هم سبک گذراندن تعطیلا‌ت شما هم به این شکل است، حتما نیاز به اینترنت پرسرعت و بسته‌های متنوعی برای خرید دارید. اگر همراه اول را برای تفریحات نوروزی خود انتخاب کرده‌اید، تا انتهای این متن ما را همراهی کنید چون پیشنهادهای خوبی برایتان داریم.

از چه روشی برای خرید بسته اینترنت همراه اول استفاده کنیم؟
اگر به‌تازگی به خانواده همراه اولی‌ها پیوسته‌اید تا با بسته‌های شگفت‌انگیز و پرسرعت آن، تعطیلات‌ نوروزتان را آن‌طور که می‌خواهید، بگذرانید، احتمالا یکی از سوالات شما در مورد نحوه خرید بسته‌های این اپراتور است. حالا که همه امور آدمیزاد بافناوری‌های عصر مدرن پیش می‌رود، شما به سهولت آب‌خوردن، می‌توانید در عرض چند ثانیه تا چند دقیقه، بسته مورد نظرتان را رزرو کنید.

خرید شارژ را می‌توانید به‌صورت آفلاین یا آنلاین انجام دهید. اگر اینترنت ندارید، می‌توانید با استفاده از کدهای دستوری، شارژ بخرید و بسته رزرو کنید و اگر کار با سایت و اپلیکشن برایتان راحت‌تر است، می‌توانید عملیات رزرو بسته را با سرعت بیشتری انجام دهید.

خرید بسته اینترنت همراه اول با کد دستوری به چه صورت است؟
اصلی‌ترین کد خرید بسته همراه اول، *100# است. با شماره‌گیری این کد، منویی برایتان باز می‌شود که باید نوع و میزان بسته را انتخاب کنید. همراه اول، بسته‌هایی در حجم‌های مختلف و اعتبار ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و نامحدود برای مشترکین در نظر گرفته است تا به‌تناسب بودجه و الگوی مصرف خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. البته کدهای فرعی دیگری هم وجود دارند که در ادامه آن‌ها را معرفی کرده‌ایم.

کد دستوری اینترنت بلندمدت: اگر مصرف اینترنت شما در تعطیلات زیاد است، پیشنهاد می‌کنیم با شماره‌گیری کد *100*432# و *100*412# بسته‌های بلندمدت 12 و 15 گیگابایت را تهیه کنید.

کد دستوری اینترنت ارزان‌قیمت:‌ برای خرید بسته‌های پرتقاضای ارزان، از کد دستوری *100*264# استفاده کنید.

کد دستوری اینترنت نامحدود: اگر می‌خواهید روزهای تعطیل نوروز را با دانلود فیلم‌های حجیم بگذرانید و سرعت قابل قبولی هم در اختیار داشته باشید، با شماره‌گیری کد دستوری *100*33124# و *100*33232# به خرید بسته‌های روزانه بپردازید.

کد دستوری اینترنت پرسرعت: بسته‌های آلفاپلاس که با نام نوترینو هم شناخته می‌شوند، امکان استفاده از اینترنت نسل سوم، چهارم و پنجم را با سرعتی بالا ارائه می‌دهند. برای رزرو این بسته‌ها از کد *111*231# بهره ببرید.

سوپر اپلیکیشن تاپ، بهترین انتخاب برای خرید بسته اینترنت همراه اول
با اینکه کدهای دستوری متنوعی برای خرید بسته اینترنت موجود هستند، اما از آن‌جایی‌که با خرید غیرمستقیم و رمز 16 رقمی سروکار دارند، خرید شارژ با این روش‌ها می‌تواند کمی وقت‌گیر و حوصله‌سربر باشد. به همین دلیل، اغلب کاربران همراه اولی، به استفاده از روش‌های آنلاین روی می‌آورند.

در این راستا، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های زیادی طراحی شده‌اند. برخی از آن‌ها قادر به ارائه خدماتی محدود هستند و برخی هم مانند اپلیکیشن یا بهتر بگوییم، سوپر اپلیکیشن تاپ، شما را از تمام نرم‌افزارهای مالی و بانکی بی‌نیاز می‌کند.

هر بسته‌ای که بخواهید، با حجم، زمان و قیمت مشخص در تاپ قابل دسترس است. شما می‌توانید مبلغ خرید آن را به‌واسطه کارت بانکی یا کیف پول برنامه پرداخت کنید. تاپ، مرجع کامل خدمات مالی و اعتباری و سرویس‌های متنوع دیگر است. این نرم‌افزار طراحی‌شده توسط بانک پارسیان، بستری امن و قابل اعتماد برای پرداخت‌های اینترنتی شناخته می‌شود.

بدون محدودیت از اینترنت استفاده کنید
با خرید بسته اینترنت همراه اول در روزهای تعطیل نوروز، می‌توانید با خانواده‌تان به تماشای آنلاین سینمایی‌های جذاب، بازی‌های آنلاین و ارتباط صوتی و تصویری با خویشاوندان بپردازید. در واقع، پیرو مدرنیته‌شدن زندگی و وابستگی شدید افراد به اینترنت، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند که در عید هم سرگرمی‌های وابسته به شبکه‌های اجتماعی و فضای آنلاین داشته باشند.

همراه اول برای مشترکین خود، پیشنهادهای خوبی دارد. شما هم برای دستیابی به این پیشنهادها، روش‌های متنوعی در پیش دارید. استفاده از کدهای دستوری مختلف گرفته تا وب‌سایت و اپلیکیشن‌های معتبری مانند تاپ که سرعتی بی‌نظیر در ارائه خدمات دارد.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۱

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران:

آینده را قربانی امروز نکنیم

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار

خبرهای روزنامه فرهیختگانمرتبط ها