• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۲-۱۱-۱۰ - ۲۱:۰۶
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
میلاد میداوودی در گفت‌و‌گو با «فرهیختگان»:

بدون تقویت تیم، کار استقلال در نیم‌فصل دوم سخت می‌شود

میلاد میداوودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «فرهیختگان» درباره دیدار اخیر خود با استقلالی‌ها با حضور در اردوی این تیم اظهار داشت:«بعد از هماهنگی‌های اولیه اجازه دادند تا به تمرین برویم و بچه‌ها را ببینیم و خداراشکر همه چیز هم خوب بود. البته فقط نگرانی یامگا را داشتیم که شنیده می‌شود آخرین عمل او ظاهرا خوب پیش رفته و ان‌شاءالله که بتواند دوباره سلامتی‌اش را به دست آورد.»

بدون تقویت تیم، کار استقلال در نیم‌فصل دوم سخت می‌شود

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش: میلاد میداوودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «فرهیختگان» درباره دیدار اخیر خود با استقلالی‌ها با حضور در اردوی این تیم اظهار داشت: «چند وقت پیش با نکونام صحبت کرده بودم و به او گفتم هر زمان به تهران بیایم خدمت می‌رسم و به او سایر بچه‌ها سر خواهم زد. ایشان هم به ما لطف داشتند و بعد از هماهنگی‌های اولیه اجازه دادند تا به تمرین برویم و بچه‌ها را ببینیم و خداراشکر همه چیز هم خوب بود. البته فقط نگرانی یامگا را داشتیم که شنیده می‌شود آخرین عمل او ظاهرا خوب پیش رفته و ان‌شاءالله که بتواند دوباره سلامتی‌اش را به دست آورده و دوباره بتواند برای استقلال بازی کند. به هر حال با دوستان و همبازیان سابق خود دیداری داشتیم و خاطرات را زنده کردیم، ضمن اینکه شرایط را تا حدودی مناسب دیدم.»
وی درباره شرایط امسال استقلال گفت: «شرایط تیم امسال خاص است. اما با همین شرایط خاص و سختی که بوده هم نکونام توانسته همه چیز را فراهم کند. او نشان داده کارش را خوب بلد است و قطعا می‌تواند در نیم‌فصل دوم هم شرایط را طوری مهیا کند که استقلال قهرمان شود.» پیشکسوت استقلال درباره اینکه آیا نکونام با شرایطی که برای او پیش آورده‌اند نسبت به آینده تیمش نومید نبود، تاکید کرد: «خیر، حرف خاصی نشد. اتفاقا همه بازیکنان و کادر با هم همدل و هم‌صدا بودند تا ان‌شاءالله امسال بتوانند استقلال را قهرمان کنند و ما هم سعی می‌کنیم مثل یک هوادار کنارشان باشیم. بچه‌ها همه توان خود را گذاشته بودند و امیدوارم این امر محقق شود. با پشتکار و توانایی که از نکونام سراغ دارم مطمئنا در نیم‌فصل دوم هم استقلال شرایط خوبی خواهد داشت.»
میداوودی در خصوص اینکه به مانند نیم‌فصل اول استقلال به خوبی تقویت نشده و با این وضعیت در نیم‌فصل دوم هم کار سختی را در پیش خواهد داشت گفت: «استقلال همیشه در بین مدعیان قهرمانی بوده و حالا هم شرایط را به گونه‌ای فراهم می‌کنند که بتوانند امتیازات لازم را جذب کرده و امیدواریم در پایان فصل قهرمان این دوره شوند. هرچند تیم به تقویت نیاز دارد و اگر این امر صورت نگیرد مسیر تیم برای موفقیت سخت خواهد شد.»
مهاجم سابق استقلال درباره شرایط خط حمله این تیم یادآور شد: «توقع همه این است که نفرات خط حمله تیم بتوانند گلزنی کنند. این در حالی است که در نیم‌فصل اول کمتر این امر محقق شد اما مطمئنم در نیم‌فصل دوم این مشکل حل خواهد شد. به هر حال برای جا افتادن بازیکنی مانند بلانکو باید زمان لازم سپری شود. اگر یاد داشته باشید شیخ دیاباته هم در ابتدای حضورش شرایط خوبی نداشت اما در ادامه و از بازی با تراکتور موتور او روشن شد‌ و بعدا آقای‌گل هم شد. بنابراین بلانکو هم می‌تواند این مسیر را طی کند، چون او مهاجم خوبی است و می‌تواند در نیم‌فصل دوم به استقلال کمک کند.»
وی درباره اینکه چرا مدت‌ها می‌شود که از فضای استقلال دور شده است گفت: «تا زمانی که بازی می‌کردم از نظر خودم خیلی درست نبود که بخواهم درباره استقلال اظهارنظر یا صحبت کنم. الان هم که در کار مربیگری هستیم باید تا جایی که می‌توانیم از استقلال حمایت کنیم. تا امروز هر مربی که آمده از وی حمایت کرده‌ایم و الان هم نکونامی سرمربی است که همبازی او در چند تیم از جمله استقلال بوده‌ام. این حمایت‌ها فقط برای الان نیست و هر زمانی نیاز به حمایت باشد پشت تیمی که دوستش دارند هستیم. هواداران هم همیشه به ما لطف داشته‌اند.»

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار