• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۲-۰۷-۲۷ - ۰۴:۱۶
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 1
ادعای پیکانی‌ها: پرسپولیس یک روز زودتر از ما از محل مسابقه خبر داشت!

گولسیانی شاکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس

دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس ساعت 16:50 عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد. در این مسابقه هر دو تیم در واقع میهمان هستند، از این جهت که هیچ یک سابقه بازی در این ورزشگاه را ندارند. پیکانی‌ها همه تلاش خود را کردند تا در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان سرخپوشان باشند اما مخالفت شورای تامین استان البرز باعث شد که رسول خطیبی و شاگردانش به‌نوعی محکوم به میزبانی از پرسپولیس در‌ ورزشگاهی ناشناخته شوند.

گولسیانی شاکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس

حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش: دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس ساعت 16:50 عصر امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد. در این مسابقه هر دو تیم در واقع میهمان هستند، از این جهت که هیچ یک سابقه بازی در این ورزشگاه را ندارند. پیکانی‌ها همه تلاش خود را کردند تا در ورزشگاه انقلاب کرج میزبان سرخپوشان باشند اما مخالفت شورای تامین استان البرز باعث شد که رسول خطیبی و شاگردانش به‌نوعی محکوم به میزبانی از پرسپولیس در‌ ورزشگاهی ناشناخته شوند. آنها حتی حاضر بودند در ورزشگاه آزادی به میدان بروند اما این مجموعه اجازه نداد از این جهت که استقلال فردا در این ورزشگاه میزبان هوادار است. در هر صورت دو تیم پیکان و پرسپولیس تقریبا ظهر دیروز بود که با اتوبوس راهی قزوین شدند و اعضای تیم پیکان در هتل مرمر قزوین اقامت یافتند. در این بین هتلی که پرسپولیسی‌ها از قبل رزرو کرده بودند شرایط بسیار بهتری دارد و این قضیه چندان به مذاق خطیبی و شاگردانش خوش نیامد.
ادعای عجیب پیکانی‌ها
پیکانی‌ها از اینکه پرسپولیس هتل بهتری را در قزوین از قبل رزرو کرده و حتی زمین تمرینش را هم در این شهر مشخص کرده بود، شاکی بودند و اعتقاد داشتند که سازمان لیگ یک روز قبل از اعلام رسمی محل مسابقه به سرخپوشان گفته بود که مسابقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود. به ادعای پیکانی‌ها یکی از اعضای کادرفنی پرسپولیس عصر روز دوشنبه راهی قزوین شده و ضمن بازدید از چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین (محل بازی)، سری هم به ورزشگاه رجایی این شهر زده تا در‌صورتی‌که چمن مناسبی داشت سرخپوشان یک جلسه تمرین در آنجا داشته باشند. اتفاقی که به‌هر‌حال رخ داد و پرسپولیس هم هتلش را از قبل رزرو کرد و هم اینکه با هماهنگی قبلی عصر دیروز توانست یک جلسه تمرین در ورزشگاه رجایی داشته باشد.

بیرانوند و کنعانی جداگانه راهی قزوین شدند
علیرضا بیرانوند و محمد‌حسین کنعانی که تیم ملی را در تورنمنت اردن همراهی کرده بودند، بعد‌از‌ظهر دیروز بود که با کاروان ملی‌پوشان به تهران رسیدند. از این رو هر دو بازیکن با وجود خستگی شدید با یک خودروی سواری از قبل هماهنگ‌شده راهی قزوین شدند تا در اردوی روز قبل بازی تیم‌شان حاضر شوند. در این میان مرتضی پورعلی‌گنجی که با مصدومیت شدید زانو مواجه شده بود با ویلچر به اتفاق یکی از اعضای کادر پزشکی تیم ملی برای عکسبرداری راهی بیمارستان شد. ناگفته نماند که یحیی گل‌محمدی از همان سه‌شنبه‌شب پیگیر وضعیت مدافع تیمش بود و از اینکه یکی دیگر از بهترین بازیکنان تیمش را به‌خاطر مصدومیت زانو تا آخر فصل از دست داد، حسابی ناراحت بود.
گولسیانی شاکی از اقدام باشگاه
بعد از اینکه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را به‌خاطر برعهده گرفتن مالیات گولسیانی با جریمه سنگین مالی و کسر امتیاز محکوم کرد، این باشگاه مدافع گرجستانی خود را در اوایل این هفته فراخواند و بعد مذاکره توافقی بین آنها حاصل شد. گویا در این توافق ایراداتی وجود داشت که این برگه ظهر روز گذشته توسط یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به هتل المپیک آورده شد تا گولسیانی آن را امضا و به باشگاه برگرداند. اما مدافع گرجستانی بعد از خواندن این برگه حسابی از کوره در رفته و نزد افشین پیروانی رفت. مدیر تیم پرسپولیس هم با باشگاه تماس گرفته و مسئولان را متوجه عصبانیت شدید گولسیانی کرد. پیروانی بیش از 15 دقیقه پیگیر این قضیه بود و درنهایت قضیه ختم به خیر شد و کارت بازی این بازیکن صادر شد. گولسیانی برخلاف فصل گذشته که ارتباط خیلی گرمی با خبرنگاران داشت در این فصل سعی می‌کند از اصحاب رسانه فاصله بگیرد؛ هر‌چند با توجه به مصدومیت پورعلی‌گنجی، این مدافع گرجستانی باز هم به یکی از مهره‌های ثابت پرسپولیس تبدیل خواهد شد.

شارژ مالی سرخپوشان قبل از مصاف با تاجیکستان
بازیکنان پرسپولیس که اخیرا به‌خاطر عدم‌دریافت پاداش‌های فصل گذشته‌شان اعتصاب کرده بودند همچنان سخت پیگیر این موضوع هستند. در همین راستا نیز باشگاه پرسپولیس به اعضای تیمش قول داده که تا قبل از بازی با استقلال تاجیکستان 50 درصد پاداش‌های فصل پیش خود را دریافت خواهند کرد. گویا در این زمینه قرار است به‌زودی سازمان خصوصی‌سازی مجوز برداشت پول از سپرده باشگاه پرسپولیس که از فروش بخشی از سهامش بوده را برای مدیریت این باشگاه صادر کند. در بین سرخپوشان تنها علیرضا بیرانوند است که بخش عمده‌ای از آپشن‌های قراردادش را از باشگاه پرسپولیس بعد از جنجالی که در تابستان به پا کرد گرفته و فقط یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان از آن باقی مانده که قرار است در پرداختی اشاره شده، دریافت کند. با این حال او یکی از نفراتی است که سخت پیگیر پرداخت پاداش‌های فصل پیش بوده است.

پرسپولیس با ترکیبی جدید مقابل پیکان
شمار زیاد مصدومان پرسپولیس و دیر اضافه شدن ملی‌پوشان این تیم باعث خواهد شد که گل‌محمدی یک ترکیب کاملا متفاوت را به مصاف پیکان بفرستد. در خط دروازه که حضور بیرانوند با وجود خستگی در ترکیب اصلی قطعی است. اما با توجه به مصدومیت پورعلی و حضور یک‌نیمه‌ای کنعانی در بازی با قطر احتمال اینکه یحیی بخواهد از زوج گولسیانی و فرجی در ترکیب اصلی بهره ببرد، زیاد است. البته در این مورد شرایط کنعانی ظهر امروز بررسی خواهد شد و چه بسا او خودش برای حضور در میدان اعلام آمادگی کند. علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر هم بازیکنان کناری پرسپولیس در این بازی خواهند بود. در خط میانی هم مسعود ریگی تنها هافبک دفاعی سرخپوشان خواهد بود. دیگر نفرات خط میانی را هم سعید صادقی و سروش رفیعی تشکیل خواهند داد. در خط حمله هم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد یحیی در نظر دارد از زوج محمد عمری و شهاب زاهدی استفاده کند. نبیل باهویی هم همراه پرسپولیس به قزوین رفت و حداقل این شانس را دارد که در غیاب پنج بازیکن مصدوم برای اولین‌بار شانس حضور در لیست 20 نفره تیمش را پیدا کند. در‌حقیقت شرایط طوری رقم خورد که یحیی مجبور شد این بازی نبیل را در لیست تیمش داشته باشد اما اینکه آیا او را به میدان می‌فرستد باید منتظر نشست و دید. در این بین یحیی بازیکنان جوان تیمش را هم به قزوین برده و می‌خواهد از آنها در بازی با پیکان استفاده کند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

روزنامه فرهیختگاننظرسنجی

مناظره‌های دور دوم، چقدر شما و اطرافیانتان را به مشارکت در انتخابات ترغیب کرده است؟



مشاهده نتایج

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک