• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۲-۰۴-۰۳ - ۱۰:۵۴
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 1
  • 0
سخنان پوتین پس از حوادث شب گذشته مسکو؛

پوتین: چیزی که با آن روبرو هستیم، خیانت است

رئیس‌جمهور روسیه: پاسخ ما به این شورش سخت خواهد بود. روسیه در نبردی سخت برای آینده‌اش درگیر است.

پوتین: چیزی که با آن روبرو هستیم، خیانت است

ولادیمیر پوتین پس از حوادث شب گذشته مسکو در سخنرانی زنده خود گفت: روسیه در نبردی سخت برای آینده‌اش درگیر است و لازم است هر آنچه موجب ضعف ما در این نبرد می‌شود، کنار گذاشته شود. 

شب گذشته با فرماندهان همه جهات صحبت کردم، نیروها قهرمانانه می‌جنگند. هر گونه درگیری باید در طول عملیات ویژه کنار گذاشته شود، سرنوشت مردم ما اکنون در حال تعیین شدن است.

آنچه امروز با آن روبرو هستیم خیانت داخلی است. من به مبارزان «واگنر» هشدار می‌دهم در زمانی که روسیه با جنگ سختی روبرو است تسلیم ماجراجویی جنایتکارانه نشوند. شورش مسلحانه، خنجر از پشت است و ما از خود دفاع خواهیم کرد. خیانت‌کاران سزای کارشان را خواهند دید.

نیروهای مسلح روسیه دستور لازم را برای خنثی کردن سازمان دهندگان شورش مسلحانه دریافت کردند. پاسخ ما به این شورش مسلحانه سخت خواهد بود. آن‌هایی که شورش را برنامه ریزی کرده‌اند، به دنبال تسلیم کشور هستند.

ما اقدامات سختی را برای بازگرداندن ثبات در روستوف انجام داده‌ایم و وضعیت هنوز در آنجا دشوار است. در اجرای عملیات ویژه نظامی باید از هرگونه اختلاف نظر اجتناب شود. من به عنوان رئیس جمهور روسیه، هر کاری که لازم باشد برای دفاع از استقلال کشور و حفاظت از شهروندان انجام خواهم داد.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

میراحمدرضا مشرف، پژوهشگر حوزه بین‌الملل:

ایلان ماسک؛ مالک واقعی قدرت در آمریکا

عضویت ایران در مهم‌ترین ائتلاف کشورهای غیرغربی جهان منافع کوتاه‌مدت و بلندمدت مهمی دارد

روایت ملی بریکس

سیدمهدی طالبی

تقدیس و تحریف ممنوع

صادق امامی

صدای داعش

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار