• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۲-۰۱-۳۰ - ۱۳:۱۰
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 1
  • 0
بهترین مرکز ایمپلنت در تهران

کلینیک دندانپزشکی روشا

ایمپلنت دندان بهترین درمان برای جایگزین دندان های از دست رفته با مزایای بسیار بالا است. اگر می خواهید با بهترین مرکز ایمپلنت در تهران آشنا شوید، با ما همراه باشید.

کلینیک دندانپزشکی روشا

ایمپلنت دندان بهترین درمان برای جایگزین دندان های از دست رفته با مزایای بسیار بالا است. اگر می خواهید با بهترین مرکز ایمپلنت در تهران آشنا شوید، با ما همراه باشید.

بهترین مرکز ایمپلنت در تهران

ایمپلنت دندان چیست ؟

درمان ایمپلنت یک درمان برای جایگزین از دست رفته است. در این درمان پایه ای معمولا از جنس تیتانیوم در درون استخوان فک قرار می گیرد و به استخوان فک جوش می خورد. سپس یک روکش به کمک رابطی به نام اباتمنت بر روی پایه قرار می گیرد.

قیمت ایمپلنت دندان در تهران

قیمت ایمپلنت دندان در تهران به ازای هر واحد 5.000.000 الی 20.000.000 تومان می باشد که وابسته به کیفیت هزینه آن متفاوت می باشد. در ابتدا باید بگوییم قیمت ایمپلنت دندان در تهران به طور میانگین با سایر استان های کشور تفاوت چندانی نخواهد داشت.

معرفی بهترین مراکز ایمپلنت در تهران

اگر قصد انجام ایمپلنت دندان را دارید و می خواهید بدانید که بهترین مرکز ایمپلنت دندان در تهران چیست و شرایط آن چگونه است، با ما همراه باشید.

1-کلینیک دندانپزشکی روشا

کلینیک دندانپزشکی روشا واقع در جنت آباد مرکزی استان تهران و یکی از می باشد و می توان علت شرایطی بسیار زیادی که این کلینیک ارائه می دهد، می توان به عنوان یکی از بهترین مراکز ایمپلنت در غرب تهران آن را معرفی کرد. در عکس زیر می توانید با شرایط این کلینیک آشنا شوید.

همچنین در این مرکز امکان انجام ایمپلنت دندان با شرایط اقساط بلند مدت بدون سود فراهم است.

کلینیک دندانپزشکی روشا

دیدن صفحه ایمپلنت روشاهزینه ایمپلنت دندان

2- مرکز تخصصی ایمپلنت

در سایت مرکز ایمپلنت ایران تلاش شده است تا با معرفی معتبر ترین و بهترین مراکز ایمپلنت با نمونه کار های فراوان در سطح شهر تهران موجبات اطمینان و آرامش بیماران عزیز را در سطح بسیار بالا فراهم آورد . مرکز ایمپلنت ایران در حال حاضر با مراکز تخصصی ایمپلنت غرب تهران و شمال تهران همکاری دارد. مرکز تخصصی ایمپلنت غرب تهران و مرکز تخصصی ایمپلنت شمال تهران از لحاظ موقعیت مکانی از دسترسی بسیار آسانی برخوردار می باشند و همچنین دارای جای پارک فراوان و اختصاصی می باشد تا تمامی بیماران عزیز از هر نقطه شهر بتوانند به راحتی با وسیله نقلیه عمومی یا وسیله شخصی خود به راحتی به این مراکز تشریف بیاورند.

دیدن صفحه قیمت ایمپلنت مرکز ایمپلنت : قیمت ایمپلنت دندان

مزایای انجام ایمپلنت دندان در تهران

انجام ایمپلنت دندان به نسبت سایر استان ها دارای مزایای مخصوص به خود است که در ادامه به آن می پردازیم.

1- حق انتخاب بیشتر برند ایمپلنت

معمولا حق انتخاب بین برند های ایمپلنت در کلینیک های تهران بیشتر از شهر های دیگر می باشد و می توانید بین تمامی برند های کشور های مختلف اعم از سوئیس، آمریکا، آلمان، کره و ............. انتخاب کنید.

2- امکان مراجعه به تقریبا به بهترین متخصصین کشور

به طور کلی متخصصین با تجربه و مهارت بالا در همه ی شهر های کشور وجود دارند، اما از نظر درصد بخواهیم در نظر بگیریم تعداد متخصصین برتر کشوری بیشتر در استان تهران هستند.

3-  دسترسی بیشتر به قطعات و تجهیزات پیشرفته

میزان دسترسی به تجهیزات و قطعات ایمپلنت دندان در استان تهران با سادگی بیشتر انجام می شود.

معایب انجام ایمپلنت دندان در تهران

انجام ایمپلنت دندان در تهران همواره دارای مزایا نیست و می تواند معایبی نیز با خود به همراه داشته باشد و شما با بررسی مزایا و معایب ایمپلنت دندان می توانید بینید کدام شرایط برای شما بهتر می باشد.

1- هزینه کمی بیشتر

به طور کلی هزینه ایمپلنت دندان در تهران به علت هزینه بیشتر جا و دستمزد پزشک بیشتر از سایر استان ها می باشد. البته تفاوت این هزینه به مقدار خیلی زیادی نیست و می توان از آن چشم پوشی کرد.

2- مشکل مسافت در صورت ساکن تهران نبودن

ایمپلنت دندان برای انجام به چندین جلسه برای مراجعه نیاز دارد و در صورتی که ساکن تهران نباشید، رفت و آمد می توان برای شما مشکلاتی را ایجاد فرماید.

مرکز ایمپلنت چقدر در درمان ایمپلنت دندان مهم است ؟

مهم ترین عامل در موفقیت درمان ایمپلنت دندان میزان تخصص پزشک و تجهیزات مورد استفاده او در درمان می باشد. متخصص ایمپلنت به کاشت صحیح ،به کارگیری درمان های لازم صحیح و طرح درمانی که ارائه می دهد، موفقیت ایمپلنت شما را تعیین می کند.

همچنین یک مرکز ایمپلنت برتر دارای تجهیزات روز برای این درمان می باشد و به طور مثال با انجام ایمپلنت دیجیتال درمان را شما با بیشترین دقت و حداقل برش انجام می دهد. یک مرکز ایمپلنت خوب همچنین دارای انواع برند های ایمپلنت با کیفیت و مناسب است. کیفیت پایه ایمپلنت نیز یکی از عوامل بسیار موثر در طول عمر و موفقیت ایمپلنت می باشد.

*این مطلب تبلیغاتی است.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران:

آینده را قربانی امروز نکنیم

خبرهای روزنامه فرهیختگانمرتبط ها