• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۱-۱۱-۲۴ - ۰۰:۰۰
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
پرسپولیس باز هم با خواهش و تمنا به هتل رفت

چک باشگاه برگشت خورد

تمرین دیروز ظهر پرسپولیس به‌خاطر بارش شدید برف لغو شد و یحیی گل‌محمدی شاگردانش را به هتل برد تا سرخپوشان از پیش از ظهر به اردوی روز قبل از مسابقه رفته باشند. اما باشگاه پرسپولیس که دو ماه پیش به‌خاطر بدهی سنگین به هتل آزادی مجبور شده بود چک دهد، هفته گذشته نتوانست این چک را نقد کند تا این هتل روز گذشته با خواهش و تمنا حاضر شود میزبان سرخپوشان باشد.

چک باشگاه برگشت خورد

تمرین دیروز ظهر پرسپولیس به‌خاطر بارش شدید برف لغو شد و یحیی گل‌محمدی شاگردانش را به هتل برد تا سرخپوشان از پیش از ظهر به اردوی روز قبل از مسابقه رفته باشند. اما باشگاه پرسپولیس که دو ماه پیش به‌خاطر بدهی سنگین به هتل آزادی مجبور شده بود چک دهد، هفته گذشته نتوانست این چک را نقد کند تا این هتل روز گذشته با خواهش و تمنا حاضر شود میزبان سرخپوشان باشد. با توجه به مشکلات مالی‌ای که باشگاه پرسپولیس در چند هفته اخیر دچار آن شده است، مشخص بود که این باشگاه نمی‌تواند این چک را نقد کند و در‌حال‌حاضر هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از مدیریت هتل خواسته‌اند که چند روزی به آنها مهلت دهد. پرسپولیس برای بازی با نفت‌مسجد‌سلیمان در هفته بیست‌و‌یکم لیگ مجبور است در این هتل اردو بزند و تا قبل از آن باید بدهی سنگینش به آنجا را بپردازد، در غیر این صورت سرخپوشان نمی‌توانند در این محل اردو بزنند. 

انتقاد دوباره یحیی از فدراسیون و باشگاه:
همه علیه تیم ما تصمیم‌گیری می‌کنند
یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار برابر هوادار گفت: «من از آقای سهیل مهدی می‌خواهم بپرسم بازی سپاهان برابر زنیت چه دستاوردی دارد جز اینکه تقویم بازی‌ها را تغییر داده است؟ البته تغییر تقویم فقط برای تیم ما رخ داده است. اجحاف بزرگی در حق تیم ما رخ داده و این برنامه‌ریزی فقط برای ضربه زدن به تیم ماست. من چند‌بار به باشگاه این موضوع را گفته‌ام اما در یک‌ماه گذشته باشگاه کوتاهی کرده است که نمی‌دانم دلیلش چیست. این برنامه‌ریزی به‌ضرر پرسپولیس است و چیزی است که خودشان دوست داشتند.»
وی ادامه داد: «من الان نگران بازی با سپاهان نیستم. نگران اتفاقاتی هستم که برای تیم ما رخ می‌دهد. فکر می‌کنم همه ارکان فدراسیون علیه تیم ما تصمیم‌گیری می‌کنند. من بارها به باشگاه این موضوع را گفته‌ام. ما باید قوی‌تر و محکم‌تر واکنش نشان دهیم تا حق پرسپولیس پایمال نشود. گل ما به نفت‌آبادان کاملا سالم بود و شک و شبهه‌ای نداشت. اگر بنا به طلب باشد، ما باید ۱۳ هفته پنالتی طلب داشته باشیم. من هیچ‌وقت در سخت‌ترین شرایط راجع‌به این مسائل صحبت نکرده‌ام و می‌خواستم تمرکزم روی بحث فنی باشد، اما تعدادی اشتباه داوری پشت‌سر‌هم اتفاق افتاد و ضربه دیدیم.»

حسابی که دوباره مسدود شد
صدای کارمندان باشگاه پرسپولیس درآمد
باشگاه پرسپولیس نزدیک به دو ماه است که به کارمندان خود پرداختی نداشته و همین مساله باعث شده که صبر آنها تمام شود. اگرچه پرداختی به بازیکنان و مربیان پرسپولیس تا اینجای فصل به‌موقع بوده است، اما کارمندان باشگاه پرسپولیس به‌نوعی قربانی مشکلات مالی این باشگاه شده‌اند. شاید باید گفت دیواری کوتاه‌تر از دیوار آنها پیدا نشده است. به‌هر‌حال این تاخیر به‌وجود آمده باعث شد که کارمندان باشگاه پرسپولیس صبح دیروز اعتراض خود را به شکلی به رضا درویش برسانند. او هم مدعی شد که فعلا شرایط مالی باشگاه طوری نیست که بتواند به آنها پرداختی داشته باشد. حتی درویش مدعی شده که با رایزنی توانسته حساب باشگاهش را باز کند، اما این حساب به‌خاطر یک شاکی دیگر خیلی زود مجدد بسته شده است و به این خاطر است که نتوانست در هفته قبل پرداختی به کارمندان داشته باشد. شاید طبق معمول در این شرایط باشگاه پرسپولیس منتظر حمایت اسپانسر مالی خود باشد تا بتواند مشکلات مالی‌اش را حل کند، در غیر این‌ صورت اعضای هیات‌مدیره و مدیریت این باشگاه راهکار مالی خاصی برای ارائه ندارند. در‌حالی‌که سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند انتخاب سرمربی تیم‌ملی دغدغه ماست.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک