• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۱-۰۷-۲۰ - ۰۰:۱۵
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0

خون شهدای مدافع امنیت سنگر دانش را بیش از پیش مهیای ترقی می‌کند

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی به شهادت رسیدن غلامرضا بامدی دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد واحد سنندج را تسلیت گفت. 

خون شهدای مدافع امنیت سنگر دانش را بیش از پیش مهیای ترقی می‌کند

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی به شهادت رسیدن غلامرضا بامدی دانشجوی رشته حقوق دانشگاه آزاد واحد سنندج را تسلیت گفت. 
در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است: «در آغازین روز از هفته وحدت مطلع شدم که در شهر شهیدپرور سنندج، یکی از گروهک‌های ملحد در منطقه فرزندی دلاور و برومند، جوانی مومن و انقلابی، دانشجوی مخلص بسیجی، غلامرضا بامدی دانشجوی رشته حقوق مقطع کارشناسی‌ارشد واحد سنندج را که در دفاع از امنیت مردم در سطح شهر حضور داشته به شهادت رسانده تا به‌زعم خود در صفوف و اراده مستحکم و وحدت‌آفرین مردم خللی وارد کنند؛ درحالی‌که خون پاک این دانشجوی عزیز شهید که مدتی به‌عنوان فرمانده پایگاه در بسیج دانشجویی شهید همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج‌، همراهی مخلصانه و‌ مومنانه‌ای داشتند، زمینه ارتقا و حضور جدی جوانان عزیز را در فضایی علمی و دانشگاهی فراهم کرده و خط استوار دانشجو‌ و دانشگاه را دقیق‌تر طراحی خواهد کرد. ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشجوی بسیجی به پدرومادر داغ‌دیده، بستگان، دانشجویان، دانشگاهیان و بسیجیان سلحشور، از خداوند متعال علو درجات واسعه الهی در جوار نگین خلقت، پیامبر رحمت و مهربانی صلوات‌الله و سلام علیه را برایشان خواستارم و امید دارم که خون پاک این عزیز و سایر شهدای مدافع امنیت، سنگر علم و دانش را بیش از پیش مهیای ترقی کرده و مسیر تعلیم و تربیت جوانان مومن را در محضر اساتید انقلابی برای خدمت بیشتر در بستر آرامش، هموار کند. 

برترین‌های باشگاه‌های پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد تقدیر شدند
جلسه هم‌اندیشی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان مراکز استان‌ها، واحدهای ویژه و منتخب در دومین روز برگزاری با ارائه برنامه‌هایی درخصوص موضوعات ارتقای کیفیت پاسخگویی و تقویت هویت بصری برند باشگاه، فعالیت‌های هم‌افزای اجتماعی تخصصی و ارتقای شادابی علمی، انجمن‌های علمی دانشجویی، توان‌افزایی، نشر علم و توسعه مدیریت دانش، طرح‌های پژوهشی دانشجویی ادامه یافت و در ادامه روسای باشگاه واحدها، پیشنهادها و سوالات خود را مطرح کردند. 
در بخش پایانی روز دوم نشست روسای باشگاه مراکز استان‌ها، واحدهای ویژه و منتخب، محمدعلی اکبری، معاون علوم، فنی‌ومهندسی و کشاورزی و حامد حسن‌پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از رتبه‌های برتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحدها در سال ۱۴۰۰ تقدیر کردند. 
این نشست دو روزه که با حضور ۴۵ نفر از روسای باشگاه مراکز استان‌ها، واحدهای ویژه و منتخب و با حضور هیات‌رئیسه ستاد مرکزی باشگاه برگزار شد برنامه‌های سال جاری باشگاه واحدها که منطبق بر ماموریت‌های محوله به باشگاه در سند تحول و تعالی دانشگاه تنظیم شده است، تبیین شد. 
شایان ذکر است باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به‌عنوان اولین و گسترده‌ترین شبکه نخبه‌پروری کشور، از طریق ۴۰۰ دفتر در واحدهای دانشگاهی و مدارس سمای سراسر کشور در حال شناسایی، پرورش، هدایت و حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان مستعد است. 

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

دبیرکل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد:

فساد مانع مشارکت مردم در اقتصاد خیزش مدیریتی لازمه جهش تولید

زینب کرد، مسئول واحد زنان و خانواده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

قانون جوانی جمعیت نگاهی مردانه دارد

بحران آموزش‌وپرورش- بخش دوم؛

ایرادهای ساختاری و راهکارهای تحولی

رضا نقدبیشی، مدیرکل تحلیل و نظارت بر امور پژوهشی؛

تجویز سه‌گانه برای تقویت علم داده در دانشگاه

حادثه 16 آذر 1332 یادآور اعتراض علیه حضور آمریکایی‌ها در دانشگاه تهران بود؛

5 وظیفه دانشگاهیان برای ساخت آینده کشور

«فرهیختگان» نرخ انتشار مقالات علمی پژوهشگران ایران را بررسی می‌کند؛

شروط ارتقای علمی اساتید هیچ منطقی ندارد!

علی عربی، استادیار گروه جامعه‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز:

دانش محلی؛ دروازه ورود به کارآفرینی

حسین پناهی، فعال دانشجویی:

آیین‌نامه جدید کارورزان خوب اما ناکافی

7 نکته درباره آغاز سال ‌تحصیلی؛

مهر 1402، دانشگاه زنده است

درباره حواشی ماجرای دانشکده علوم اجتماعی که ادامه دارد؛

پای ایران و قانون بایستید

عباسعلی رهبر، عضو هیات‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی:

6 ویٰژگی منظومه معرفتی جهاد تبیین امام حسن مجتبی

مهدی نوید‌ادهم، رئیس دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد:

۶ کارکرد ویژه راهپیمایی اربعین

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار