• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۱-۰۵-۲۶ - ۰۲:۲۷
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
اولادقباد در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: هنوز ویزا صادر نشده، تنهایی تمرین کردن سخت است

پر از انگیزه‌ام تا خودم را در اسپانیا ثابت کنم

اینجا تنهایی تمرین می‌کنم چون پالما هم تیم مدعی در لالیگا و جام‌ حذفی است و هم در لیگ باشگاه‌های اروپا، به همین خاطر انگیزه بسیار زیادی دارم تا بتوانم آنجا خودم را ثابت کنم.

پر از انگیزه‌ام تا خودم را در اسپانیا ثابت کنم

نسیم شیرازی، خبرنگار: مسلم اولادقباد برای رفتن به پالما مسیر سختی را در پیش داشت که این مسیر فوتسالی نبود؛ او به‌راحتی در تیم‌ملی دیده شد، مورد توجه باشگاه حاضر در لالیگا قرار گرفت و قرارداد هم بست ولی ماجرای مسیر سخت او تازه بعد از بستن قرارداد آغاز شد. روزی که متوجه شد به‌عنوان ملی‌پوش فوتسال بدون خدمت سربازی نمی‌تواند برای لژیونرشدن از کشور خارج شود تازه شروع سختی‌های روانی او به‌عنوان بازیکن بود. در این میان باشگاه پالما هم برای فسخ قراردادش به‌دنبال خسارت بود و از طرفی به‌نقل از فیفا هم اعلام شده بود که درصورت عدم حضورش در پالما حق توپ‌زدن در باشگاه دیگری را ندارد و محرومیت در انتظار این بازیکن خواهد بود و همه اینها بار روانی زیادی را روی دوش ملی‌پوش فوتسال ایران گذاشته بود تا جایی که او هم در گفت‌وگو با «فرهیختگان» گفته بود قید رفتن به پالما را می‌زند.
دلسرد شده بود و این بی‌انگیزه‌شدنش از صدایش مشخص بود، تا اینکه همین چند وقت پیش بالاخره این مساله حل و رسما مشکلش برای خروج از ایران برطرف شد. حالا باشگاه پالما اسپانیا رسما خبر پیوستن مسلم اولادقباد، ملی‌پوش فوتسال ایران به این باشگاه را اعلام کرده تا مسلم فوتسال ایران هم نفس راحت‌تری بکشد و منتظر ویزایش باشد.
بازیکن تکنیکی ایران پنجمین و آخرین خرید جدید پالما با قرارداد یک‌ساله و آپشن تمدید دوساله راهی این باشگاه اسم و رسم‌دار خواهد شد تا دوره جدید فوتسالش را این‌گونه پرچالش ولی ختم‌به‌خیر درکنار حسین طیبی، کاپیتان تیم‌ملی فوتسال با تیم نایب‌قهرمان لالیگا آغاز کند. از همین حالا هنوز اولادقباد راهی پالما نشده که رسانه‌های اسپانیایی به تمجید از آخرین خرید این باشگاه پرداخته‌اند و از تکنیک او تمجید کرده‌اند، تکنیکی که معتقدند باید به این بازیکن اجازه استفاده از آن در تیم داده شود تا ستاره جدید فوتسال به‌خوبی از پس این نمایش هیجان‌انگیز بربیاید. تعریف رسانه‌های اسپانیایی از اولادقباد نشان می‌دهد روی این بازیکن تکنیکی حساب ویژه‌ای باز شده و همین موضوع هم اهمیت حضور او در تمرینات پالما را بیشتر می‌کند، تمریناتی که از آن چند جلسه‌ای گذشته و لژیونر ایرانی هنوز منتظر صدور ویزایش است. حالا مسلم اولادقباد با این پروسه سخت پیوستنش به پالما باانگیزه‌تر از همیشه منتظر حضور در تمرینات پالماست تا بتواند با درخشش خود نام کشورش را به نیکی برسر زبان‌ها بیندازد تا سفیر ورزشی شایسته‌ای در لالیگا یکی از معتبرترین لیگ‌های فوتسال دنیا باشد.
اولادقباد در گفت‌وگو با «فرهیختگان» از شرایط حال حاضرش این‌گونه گفت: «اخیرا در فضای باز دویدم و به‌دلیل گرمای زیاد گرمازده شدم و دیروز به همین خاطر حال جسمی چندان مساعدی نداشتم ولی تمریناتم را ادامه می‌دهم تا آمادگی جسمانی‌ام را حفظ کنم. خدا را شکر همه کارهایم اوکی شده و فقط باشگاه پالما به کنسولگری ایران ایمیل زده تا یک نوبت به من داده شود و بتوانم ویزایم را برای رفتن بگیرم، فعلا که جواب ایمیل را ندادند و منتظرم تا ببینم کی می‌توانم ویزایم را بگیرم.»
او در پاسخ به اینکه کاپیتان تیم‌ملی فوتسال در جریان وضعیت حل‌شدن مشکل او برای پیوستن به پالما بود، ادامه داد: «بله، ما با حسین طیبی در ارتباطیم و در جریان کارهایم هست.»
ملی‌پوش فوتسال درمورد پیوستنش به تمرینات و رسیدن به بازی اول بیان کرد: «به شروع تمرینات که نرسیدم ولی به بازی اول می‌رسم و امیدوارم تا در این هفته نوبت به من داده شود تا بتوانم در این چندروزه بروم. چون همین الان هم حداقل 5جلسه بچه‌های تیم تمرین کردند و من نبودم و این مشکلاتی است که ذهنم را درگیر کرده و مجبورم صبر کنم تا نوبتم شود، چون تمام کارها را باشگاه پالما انجام داده و ایمیل هم زده، دیگر کاری از دستم برنمی‌آید و فقط باید منتظر بمانم.»
اولادقباد درباره شرایط تمرینی‌اش هم خاطرنشان کرد: «اینجا تنهایی تمرین می‌کنم و تنهایی تمرین‌کردن سخت است و من حدود 4ماه است که به‌تنهایی انجامش می‌دهم و خسته‌کننده است ولی چون پالما هم تیم مدعی در لالیگا و جام‌حذفی است و هم در لیگ باشگاه‌های اروپا، به همین خاطر انگیزه بسیار زیادی دارم تا بتوانم آنجا خودم را ثابت کنم.»
حالا مسلم اولادقباد می‌تواند با آرامش بیشتری فقط به چالش زبان اسپانیایی‌اش که پیش از تمام این اتفاق‌ها دغدغه‌اش بود بپردازد و با خیال آسوده‌تری تمرکزش را روی درخشش در پالما بگذارد.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

روزنامه فرهیختگاننظرسنجی

مناظره‌های دور دوم، چقدر شما و اطرافیانتان را به مشارکت در انتخابات ترغیب کرده است؟



مشاهده نتایج

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار