• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۱-۰۵-۲۵ - ۰۲:۰۷
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
آخرین وضعیت دروازه‌بان‌های استقلال

توافق با حسینی برای تمدید، بازگشت رضایی به لیست

حسینی موافقت خود را اعلام کرد تا قرارداد خود را با تیم محبوبش تمدید کند ورضایی نیزبا پایان‌محرومیت یک‌جلسه‌ای به لیست استقلال برگشت.

توافق با حسینی برای تمدید، بازگشت رضایی به لیست

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش: طبق لیست اعلام‌شده ازسوی باشگاه استقلال در دیدار هفته اول این تیم مقابل سپاهان، سینا سعیدی‌فر دروازه‌بان سوم استقلال در غیاب علیرضا رضایی به‌عنوان گلر دوم این تیم، ذخیره اصلی سیدحسین حسینی بود که در نگاه اول این موضوع برخی ابهام‌ها را به‌وجود آورد که چرا رضایی که از وی به‌عنوان یک گلر آینده‌دار نام برده می‌شود در این دیدار از فهرست تیمش خارج شده است و برخی نیز این امر را به مسائل فنی ارتباط دادند. این درحالی است که رضایی چندی‌قبل با حکمی ازسوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به‌دلیل امتناع از حضور در اردوی تیم فوتبال زیر ۲۳سال با محرومیت یک جلسه‌ای از همراهی تیم استقلال در مسابقات لیگ برتر بیست‌ودوم و پرداخت ۱۰میلیون‌تومان جریمه نقدی محکوم شده بود که با سپری‌شدن هفته اول این رقابت‌ها حالا رضایی مشکلی برای همراهی استقلال در بازی دوم ندارد. این حکم همزمان با برگزاری هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر در فصل گذشته داده شد و رضایی که قصد داشت در جشن قهرمانی تیمش شرکت کند، درنهایت حضور در تهران را به همراهی تیم‌ملی امید در عراق ترجیح داد تا با این جریمه سنگین مواجه شود.
البته در آن زمان این‌طور مطرح شد که برسر این موضوع بین فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی‌کیا، سرمربیان دو تیم استقلال و امید ایران هماهنگی‌هایی صورت گرفته بود که بعدا و با اعلام مدیر رسانه‌ای تیم‌ملی امید مشخص شد هماهنگی‌ای در کار نبوده و اعلام شد نفراتی که امیدها را در سفر به عراق همراهی نکردند با جرایمی مواجه خواهند شد.
حالا و با سپری‌شدن هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، مدت زمان محرومیت رضایی نیز به پایان رسیده و با اعلام باشگاه استقلال به سرمربی این تیم، از لحاظ همراهی رضایی با تیم برای سفر به انزلی دیگر منع قانونی و مشکل خاصی وجود ندارد و نام این گلر می‌تواند درصورت صلاحدید کادرفنی، در فهرست اولیه استقلال برای دیدار با ملوان قرار بگیرد.
این درحالی است که با صادر شدن آی‌تی‌سی بازیکنانی مانند قایدی و محبی و رسیدن رضایی، استقلالی‌ها با تمامی نفرات خود راهی شمال کشور می‌شوند. نکته قابل‌توجه اینکه رضایی این روزها با آمادگی کامل در جمع هم‌‌تیمی‌هایش حضور پیدا کرده و همراه با سایر گلرهای استقلال، زیرنظر غلامپور تمرینات سختی را سپری می‌کند.
رضایی آخرین‌بار در دیدار استقلال مقابل شهرخودروی مشهد در دور برگشت مسابقات لیگ برتر برای استقلال به میدان رفت که این تیم با تک‌گل آرمان رمضانی نتیجه را با حساب یک بر صفر به‌سود خود پایان داد تا با این سه‌امتیاز استقلالی‌ها به قهرمانی در فصل گذشته بیش از هر زمان دیگری امیدوار شوند.
البته در دیدار با سپاهان از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در فصل جاری، سیدحسین حسینی دروازه‌بان آبی‌ها با این که شب درخشانی را سپری نکرد ولی از آنجایی که روی گل‌های خورده تیمش هم مقصر صددرصدی نبود به‌نظر می‌رسد ساپینتو قصد نداشته باشد به این زودی‌ها به دروازه‌بان شماره یک و اصلی تیمش دست بزند و حداقل یکی، دو دیدار دیگر برای درخشش و تداوم عملکرد خوب این گلر از فصل گذشته به وی فرصت لازم را خواهد داد.

 در انتظار تمدید قرارداد حسینی
 در پیش‌فصل رقابت‌های امسال و درحالی که استقلالی‌ها سرگرم بستن تیمی قدرتمند برای دفاع از عنوان قهرمانی بودند، کانال رسمی باشگاه استقلال در خبری اعلام کرد سیدحسین حسینی دروازه‌‌بان تیم فوتبال این باشگاه موافقت خود را اعلام کرده تا برای فصل‌های آینده با آبی‌پوشان پایتخت قراردادش را تمدید کند. این درحالی است که این دروازه‌بان تا پایان فصل جاری با استقلال قرارداد مشروط داشت.
با این حال و قبل از تمدید قرارداد، برخی آفرهای خارجی باعث شد حسینی برای ماندن در جمع آبی‌ها مردد شود تا جایی که در آن برهه زمانی مدیربرنامه‌‌های این بازیکن این‌طور اعلام کرد که حسینی از پرتغال پیشنهاد داشته و اگر باشگاه استقلال اجازه می‌داد وی لژیونر می‌شد. اما این گلر استقلالی‌‌ها که فصل گذشته با درخشش خود درون دروازه آبی‌های پایتخت مقدمات قهرمانی این تیم را فراهم کرد، در روز تولدش و بعد از نشست صمیمانه با مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه استقلال، موافقت خود را اعلام کرد تا قرارداد خود را به ‌مدت یک ‌فصل دیگر با تیم محبوبش تمدید کند تا با این اوصاف حسینی علاوه‌‌بر لیگ بیست‌‌ودوم، در لیگ بیست‌وسوم هم تحت‌ قرارداد استقلال باشد.
این درحالی است که با جدایی وریا غفوری از استقلال، حسینی به‌عنوان کاپیتان نخست آبی‌پوشان، بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازوهایش بسته تا کاپیتان اول استقلال شود. البته حسینی پیش از این در استوری صفحه شخصی اینستاگرامی خود به‌نوعی از تمدید با استقلال خبر داده بود.
با همه این تفاسیر اما خبر می‌رسد مشکلی برای تمدید قرارداد با حسینی نیست و طرفین قرار است درباره جزئیات این قرارداد در آینده به توافق برسند تا این قرارداد هم به‌صورت رسمی برای یک یا چند فصل دیگر هم تمدید شود. این دروازه‌بان فصل گذشته بین سایر دروازه‌بان‌های لیگ برتری کمترین گل را دریافت کرده و بیشترین کلین‌شیت را به‌نام خود ثبت کرده است.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار