• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۱-۰۳-۲۳ - ۰۳:۱۰
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
پیشنهادهای مالی بالاتر دو ستاره از پرسپولیس دور کرده است

فولاد پهلوان را وسوسه کرد، گل‌گهر صادقی را

تاکید پرسپولیسی‌ها به شهباززاده: بیشتر از 9 میلیارد نمی‌دهیم

درحالی‌که این روزها اخبار مربوط به مذاکره پرسپولیس و استقلال با سعید صادقی وینگر ملی‌پوش گل‌گهر سیرجان حسابی داغ است شنیدیم گل‌گهری‌ها با یک پیشنهاد جذاب قصد دارند مانع جدایی این بازیکن از تیم‌شان شوند.

فولاد پهلوان را وسوسه کرد، گل‌گهر صادقی را

اردلان بزرگ‌نیا، خبرنگار: پرسپولیس با جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و دانیال اسماعیلی‌فر هیجان نقل‌وانتقالات تابستانی را حسابی بالا برد و دیروز هم محمدمهدی احمدی، مدافع و وینگر چپ‌پای تیم ملی امید که فصل گذشته بازیکن نفت مسجدسلیمان بود با قراردادی سه‌ساله به جمع قرمزها اضافه شد تا اخبار نقل‌وانتقالات این تیم که در لیگ گذشته برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی در برابر استقلال رقیب سنتی‌اش ناکام ماند، حسابی داغ و هیجان‌انگیز ادامه داشته باشد. روزنامه «فرهیختگان» امروز هم نگاهی انداخته به این اخبار که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

 مشکل تمدید پهلوان
احسان پهلوان هافبک پرسپولیس در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفته است. هرچند که گفته می‌شود یحیی گل‌محمدی اصرار ویژه دارد که این بازیکن را حفظ کند اما دو عامل باعث شده تا این بازیکن به جدایی از سرخ‌های پایتخت فکر کند. پهلوان و باشگاه بر سر مسائل مالی و رقمی حدود 4 میلیارد تومان اختلاف دارند. این بازیکن رقمی حدود 12 میلیارد از پرسپولیس خواسته و باشگاه به او پیشنهاد 8 میلیارد تومانی داده است. این بازیکن می‌خواهد به اندازه سایر بازیکنان اصلی تیم از پرسپولیس دستمزد بگیرد و گویا پرسپولیسی‌ها در این مورد نظر دیگری دارند. اما پیشنهاد قابل‌توجه تیم فولاد خوزستان (که ظاهرا بیشتر از مبلغ درخواستی پهلوان از پرسپولیس است) روند مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن را برهم‌زده است. ظاهرا دو طرف داشتند به توافقات نهایی دست پیدا می‌کردند که ناگهان فولاد پیشنهاد خودش را ارائه کرده و همین مساله باعث شده پهلوان برای تمدید با پرسپولیس دچار تردید شود. البته درکنار این اتفاقات می‌گویند پهلوان علاقه‌ای به نیمکت‌نشینی احتمالی در پرسپولیس ندارد و این دلیل هم مزید بر علت شده تا به جدایی فکر کند.

 چرا درویش گفت شهیم را ندیده است؟
امیر شهیم مهاجم جوان تیم ماشین‌سازی دیروز در برابر چشم و البته دوربین‌های خبرنگاران حاضر وارد باشگاه پرسپولیس شد تا رسانه‌ها نسبت به عقد قرارداد با این بازیکن جوان کنجکاو شوند. اما بعد از لحظاتی این بازیکن محل باشگاه را ترک کرد و سپس رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درجمع خبرنگاران با حالتی تعجب‌آور از ورود این بازیکن ابراز تعجب کرد و درنهایت هم گفت او را ندیده است. ماجرا از این قرار است که این بازیکن تحت‌قرارداد با ماشین‌سازی بوده و ظاهرا باشگاه از این مساله بی‌اطلاع بوده و خیال می‌کرده بازیکن آزاد است. البته درمورد او گفتند که پرونده باز در کمیته تعیین‌وضعیت داشته و برای همین با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسیده است. درصورتی‌که این بازیکن تحت‌قرارداد یک باشگاه دیگر بوده و حضورش در باشگاه دیگر تخلف محسوب می‌شده. برای همین هنگام خروج از باشگاه با هیچ خبرنگاری صحبت نکرده و سریع محل باشگاه را ترک کرده است. درویش هم سعی داشت با انکار دیدار با این بازیکن پرسپولیس را از تخلف صورت‌گرفته دور کند.

 گل‌گهر مانع سرخابی‌شدن صادقی


درحالی‌که این روزها اخبار مربوط به مذاکره پرسپولیس و استقلال با سعید صادقی وینگر ملی‌پوش گل‌گهر سیرجان حسابی داغ است شنیدیم گل‌گهری‌ها با یک پیشنهاد جذاب قصد دارند مانع جدایی این بازیکن از تیم‌شان شوند. مدیر برنامه‌های صادقی به‌طور همزمان مذاکراتی را با پرسپولیس و استقلال داشت و گفته می‌شد صادقی در بازگشت تیم ملی با پرسپولیس به شکل مستقیم مذاکره خواهد کرد. اما شنیدیم گل‌گهری‌ها یک آفر کاملا چشمگیر پیش‌روی این بازیکن گذاشته‌اند که احتمالا باعث ماندنش در سیرجان می‌شود. گفتنی است فصل قبل هم درحالی که سرخ‌آبی‌ها به‌دنبال جذب این بازیکن بودند، گل‌گهر درنهایت مانع حضور این بازیکن در تیم‌های مطرح پایتخت شد.

 قزمزها آماده پرداخت حق‌فسخ کاسیانو؟
ظاهرا موضوع مذاکره باشگاه پرسپولیس با باشگاه ویزلا پرتغال بر سر انتقال کاسیانو مهاجم برزیلی این تیم بسیار جدی است و شنیدیم باشگاه سرخ ایرانی به شکل مکتوب با باشگاه این بازیکن وارد مذاکره شده است. ظاهرا پرسپولیسی‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند تا مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن را که 150هزار دلار است به او بپردازند تا این بازیکن با خیال راحت پای مذاکره با پرسپولیس بنشیند. هنوز اطلاعات کاملی از توافقات صورت‌گرفته منتشر نشده و گفته می‌شود طی روزهای آینده وضعیت انتقال این بازیکن نهایی خواهد شد.

 3 بازیکنی که سرخ‌ها می‌گویند قطعی است
فعلا می‌گویند پرسپولیسی‌شدن 3 بازیکن قطعی است. گئورگی گولسیانی مدافع میانی سپاهان بعد از بازگشت از گرجستان با پرسپولیس امضا می‌کند. ظاهرا او امروز در تهران خواهد بود. سروش رفیعی هم که با تیم ملی در قطر است بعد از بازگشت به تهران بلافاصله با پرسپولیس قراردادش را امضا خواهد کرد و به این تیم برمی‌گردد. می‌گویند محمد خدابنده‌لو هم حضورش در جمع سرخ‌های پایتخت قطعی شده و طی امروز یا فردا قراردادش را امضا خواهد کرد. باید ببینیم این گفته‌ها تا چه حد درست است.

 حرف یک‌کلام پرسپولیس به شهباززاده
گفته می‌شود علت اصلی پیچیدن سجاد شهباززاده به سمت دیگر تیم‌های لیگ برتری پیشنهاد مالی بوده که باشگاه پرسپولیس به این بازیکن داده است. پرسپولیسی‌ها رقم 9 میلیارد را برای این بازیکن در نظر گرفته‌اند اما این بازیکن اعلام کرده تیم‌های دیگر به او تا 12 میلیارد تومان پرداخت می‌کنند. باشگاه پرسپولیس هم حرف خودش را یک‌کلام کرده و گفته بیشتر از 9 میلیارد پرداخت نخواهد کرد. به همین دلیل شهباززاده ترجیح داده هم پول بیشتری بگیرد، هم از حاشیه‌های احتمالی حضور یک استقلالی سابق در پرسپولیس جلوگیری کند. می‌گویند او زیاد هم به استقلال نزدیک نیست و مدنظر گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی قرار گرفته است.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

روزنامه فرهیختگاننظرسنجی

مناظره‌های دور دوم، چقدر شما و اطرافیانتان را به مشارکت در انتخابات ترغیب کرده است؟



مشاهده نتایج

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک