• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۱-۰۳-۱۷ - ۰۲:۱۵
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
جلسه با اسماعیلی‌فر خارج از باشگاه، تاخیر در انتشار خبر توافق با زکی‌پور

بازگشت رفیعی قطعی شد، شهباززاده چراغ سبز نشان داد

خدابنده‌لو منتظر پرسپولیس، قرمزها منتظر صادقی!

بعد از سرخپوش‌شدن علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی هواداران پرسپولیس منتظرند تا ببینند پیراهن سرخ بر تن کدام بازیکن جدید خواهد رفت.

بازگشت رفیعی قطعی شد، شهباززاده چراغ سبز نشان داد

اردلان بزرگ‌نیا، خبرنگار: بعد از سرخپوش‌شدن علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی هواداران پرسپولیس منتظرند تا ببینند پیراهن سرخ بر تن کدام بازیکن جدید خواهد رفت. همچنان اسم‌های زیادی برای حضور در پرسپولیس مطرح می‌شود. اما ظاهرا مذاکرات باشگاه حول‌وحوش چند بازیکن خاص دنبال می‌شود. روزنامه «فرهیختگان» باردیگر نگاهی انداخته به اخبار ریزودرشت نقل‌وانتقالاتی نایب‌قهرمان لیگ 1400 که در ادامه از نظر شما می‌گذرد.

 دانیال، از اطمینان‌خاطر قرمزها تا جلسه خارج از باشگاه
دانیال اسماعیلی‌فر دفاع راست سپاهان بالاخره پرسپولیسی می‌شود یا نه؟ این سوالی است که این روزها هواداران باشگاه سرخ پایتخت دائم از خودشان و البته از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌پرسند. درمورد این بازیکن دیروز خبر دادند که جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس بر سر انتقال این بازیکن صورت گرفته است. این خبر درحالی منتشر شد که گفته می‌شود اصلا نه این بازیکن و نه مدیربرنامه‌اش در باشگاه حاضر نبودند و درویش هم که راهی باشگاه شده بود محل باشگاه را به مقصد نامعلومی ترک کرد. گفته می‌شد جلسه با مدیربرنامه این بازیکن خارج از ساختمان باشگاه و در محلی نامعلوم برگزار شده است. اما اخبار رسیده از داخل باشگاه حکایت از مذاکرات غیرمستقیم باشگاه با این بازیکن داشته است. اعتراض شماری از هواداران پرسپولیس به جدایی رامین رضاییان و حضور دانیال اسماعیلی‌فر باعث شده این بازیکن نسبت به حضور در پرسپولیس دچار تردید شود. در این ارتباط شنیدیم باشگاه به این بازیکن اطمینان‌خاطر داده که بعد از حضور در پرسپولیس هواداران تیم از او حمایت خواهند کرد. شاید الان که خواننده این گزارش هستید مذاکرات نتیجه داده و این بازیکن بعد از علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی سومین صید پرسپولیس 1401 باشد.

 داستان صادقی و ایجنت باهوش
سعید صادقی وینگر گل‌گهر سیرجان یکی‌دیگر از بازیکنان مطرح لیگ گذشته است که نامش در لیست خرید پرسپولیس قرار گرفته است. این اولین‌باری نیست که پرسپولیسی‌ها به‌دنبال جذب این بازیکن رفته‌اند. البته صادقی برای حضور در پرسپولیس یک دغدغه بزرگ دارد و آن هم حضور وحید امیری در این تیم است. امیری هرچند فعلا مصدوم است و احتمالا تا مدتی بعد از شروع لیگ جدید هم قادر به همراهی سرخ‌ها نیست اما نشان داده یک مهره قابل‌اعتماد برای پرسپولیس است و همین مساله نگرانی صادقی را درمورد احتمال نیمکت‌نشین شدنش بیشتر کرده است. البته این بازیکن یک مدیربرنامه زرنگ دارد و اصلا عجله‌ای برای عقد قرارداد از خودش نشان نمی‌دهد و معمولا تا پایان زمان نقل‌وانتقالات صبر می‌کند تا بالاخره بهترین پیشنهاد را دریافت کند! به همین دلیل فعلا نمی‌توان درمورد سرخپوش شدن صادقی اظهارنظر دقیق کرد. شاید اینبار مدیربرنامه‌اش ناگهانی تصمیم بگیرد و کار انتقال این بازیکن که از استقلال هم پیشنهاد جدی دارد را سریع به سرانجام برساند، هرچند بعید به نظر می‌رسد.

 پیغام شهباززاده به پرسپولیس
ظاهرا هنوز بحث پرسپولیسی‌شدن سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان جدی است. گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با این بازیکن تماس گرفته و البته یک تماس تلفنی جدید هم میان گل‌محمدی و این بازیکن صورت گرفته است. شهباززاده هم به باشگاه پرسپولیس و هم به یحیی قول داده بعد از بازگشت از سفر پای مذاکره بنشیند. شهباززاده که ابتدای فصل گذشته هم مدنظر یحیی قرار داشت و دقیقه 90 در سپاهان ماندنی شد، ظاهرا بدش نمی‌آید این‌بار پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن کند.

 سروش اوکی داد
سروش رفیعی می‌خواهد این فصل هرطور شده به پرسپولیس بازگردد. با توجه به تغییر نظر یحیی گل‌محمدی و قرار دادن نام سروش در لیست خرید این فصل تیمش این بازیکن ملی‌پوش هم به باشگاه پرسپولیس اوکی داده و اعلام کرده هیچ مشکلی برای تمدید ندارد و حتی می‌گویند عنوان کرده بحث مالی هم با پرسپولیس نخواهد داشت و کلا مشکلی برای امضای قرارداد با پرسپولیس ندارد! قرار است بعد از بازگشت تیم ملی به ایران قرارداد این بازیکن با پرسپولیس به امضا برسد.

تاخیر در اعلام توافق با یک استقلالی
برادر میلاد زکی‌پور هافبک چپ گل‌گهر سیرجان با انتشار پستی در فضای مجازی شک‌وتردیدها درمورد پرسپولیسی شدن این بازیکن را بیشتر کرده است. اما شنیدیم یک هفته‌ای هست که تماس جدیدی میان باشگاه پرسپولیس و زکی‌پور برقرار نشده است. برخی می‌گویند به‌خاطر حساسیت هواداران نسبت به این بازیکن خبر توافق را اعلام نکرده‌اند و مدتی قبل میان باشگاه پرسپولیس و این بازیکن توافق همکاری قطعی شده و طرفین آماده امضای قرارداد هستند. حال باید منتظر باشیم و ببینیم وعده برادر این بازیکن برای رخ‌دادن اتفاقات تازه برای امروز چقدر عملی می‌شود و چقدر به واقعیت نزدیک خواهد بود.

 کمال می‌ماند، اسدی بلاتکلیف است
هنوز بحث بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس جدی است. البته گفته می‌شود این بازیکن هنوز یک فصل دیگر با تیم شباب‌الاهلی قرارداد دارد و منتظر است تا سرمربی جدید این تیم نظر خود را درمورد این بازیکن اعلام کند. اگر این مربی نوراللهی را بخواهد و این بازیکن از فیکس بازی کردنش در این تیم مطمئن شود بازگشت او به پرسپولیس منتفی است، در غیر این صورت مذاکرات رسمی او با پرسپولیس آغاز خواهد شد. گفته می‌شد اگر نوراللهی به پرسپولیس بازگردد جدایی کمال کامیابی‌نیا از این تیم قطعی خواهد شد. اما دیروز خبردار شدیم در صورت حضور شماره 8 در جمع سرخ‌ها نام کمال از لیست حذف نخواهد شد و این بازیکن طبق قراردادش با پرسپولیس ادامه همکاری می‌دهد. تکلیف رضا اسدی هم فعلا مشخص نیست و اگر قرمزها موفق به جذب هافبک دفاعی جدید نشوند ممکن است او هم ماندنی شود.

 خدابنده‌لو همچنان منتظر
جذب محمد خدابنده‌لو هافبک دفاعی ذوب‌آهن اصفهان از سوی باشگاه پرسپولیس کماکان بلاتکلیف باقی مانده و هنوز کادرفنی برای جذب این بازیکن تصمیم خاصی نگرفتند و منتظرند تا ببینند جذب سهمیه لیگ برتری آنها به کجا خواهد رسید. خدابنده‌لو هم فعلا با تیم ملی امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا حضور دارد و منتظر تماس نهایی قرمزهاست.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار