• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۰-۱۱-۲۲ - ۱۱:۵۸
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
رئیس ستاد عتبات دانشگاهیان:

نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان فردا اعلام می‌شود

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت ثبت نام در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان تا صبح روز شنبه ۲۳ بهمن ماه درسایت لبیک تمدید شد و قرعه کشی هم فردا انجام شده و نتایج اعلام می شود.

نتایج قرعه کشی عتبات دانشگاهیان فردا اعلام می‌شود

به گزارش «فرهیختگان»، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطهری‌پور؛ رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت ثبت نام در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان تا صبح روز شنبه ۲۳ بهمن ماه در سایت لبیک تمدید شد.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور با اشاره به استقبال دانشگاهیان از پیش ثبت نام عتبات عالیات گفت: ثبت نام بیست و دومین دوره از عتبات دانشگاهیان از ۱۴ بهمن ماه در سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir آغاز شده و تا کنون بیش از ۵۱۰۰۰ نفر از دانشگاهیان کشور متقاضی تشرف به عتبات عالیات شده‌اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: از آغاز ثبت نام این دوره یک هفته می‌گذرد و در این مدت دانشگاهیان سراسر کشور در گروه‌های مختلف اعزام در سایت لبیک ثبت نام کرده‌اند که بیشترین آمار ثبت نام کنندگان به گروه متأهلین، دختران و پسران دانشجو اختصاص دارد.

وی ادامه داد: پس از اتمام مهلت ثبت نام و درخواست‌های پیاپی دانشگاهیان، دو روز را در اختیار متقاضیانی قرار دادیم که در این مدت موفق به ثبت نام نشده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: آخرین مهلت ثبت نام در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان، صبح روز شنبه ۲۳ بهمن ماه است که این زمان دیگر تمدید نخواهد شد. قرعه کشی همان روز انجام و نتایج آن از سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: با مساعدت بانک ملت، به کلیه زائرین (اعم از اساتید؛ دانشجویان و کارمندان)، تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۶۰ میلیون ریال برای کاروان‌های هوایی و ۳۰ میلیون ریال برای کاروان‌های زمینی با بازپرداخت ۱۸ ماهه (کارمزد ۴ درصد) اعطا خواهد شد. همچنین طبق تفاهم نامه با صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فنآوری؛ بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان می‌توانند از تسهیلات این صندوق طبق آئین نامه آن؛ استفاده نمایند. مبلغ تسهیلات این صندوق، برای کاروان هوایی، ۶۰ میلیون ریال و زمینی ۳۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به مزایای عتبات دانشگاهیان در مقایسه با کاروان‌های عادی نیز گفت: از جمله مزایای عتبات دانشگاهیان یکدست دانشگاهی بودن اعضا کاروان، برنامه‌های فرهنگی ویژه برای دانشگاهیان در سفر، اعطا تسهیلات قرض الحسنه و همچنین سهولت اخذ مجوز خروج از کشور مشمولین است.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۶۰۰۰ نفر از دانشگاهیان کشور در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان از اوایل اسفند ماه راهی عتبات عالیات خواهند شد. البته در اعزام‌ها تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

دبیرکل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد:

فساد مانع مشارکت مردم در اقتصاد خیزش مدیریتی لازمه جهش تولید

زینب کرد، مسئول واحد زنان و خانواده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

قانون جوانی جمعیت نگاهی مردانه دارد

بحران آموزش‌وپرورش- بخش دوم؛

ایرادهای ساختاری و راهکارهای تحولی

رضا نقدبیشی، مدیرکل تحلیل و نظارت بر امور پژوهشی؛

تجویز سه‌گانه برای تقویت علم داده در دانشگاه

حادثه 16 آذر 1332 یادآور اعتراض علیه حضور آمریکایی‌ها در دانشگاه تهران بود؛

5 وظیفه دانشگاهیان برای ساخت آینده کشور

«فرهیختگان» نرخ انتشار مقالات علمی پژوهشگران ایران را بررسی می‌کند؛

شروط ارتقای علمی اساتید هیچ منطقی ندارد!

علی عربی، استادیار گروه جامعه‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز:

دانش محلی؛ دروازه ورود به کارآفرینی

حسین پناهی، فعال دانشجویی:

آیین‌نامه جدید کارورزان خوب اما ناکافی

7 نکته درباره آغاز سال ‌تحصیلی؛

مهر 1402، دانشگاه زنده است

درباره حواشی ماجرای دانشکده علوم اجتماعی که ادامه دارد؛

پای ایران و قانون بایستید

عباسعلی رهبر، عضو هیات‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی:

6 ویٰژگی منظومه معرفتی جهاد تبیین امام حسن مجتبی

مهدی نوید‌ادهم، رئیس دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد:

۶ کارکرد ویژه راهپیمایی اربعین