• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۰-۰۹-۱۸ - ۰۱:۲۸
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
در روایت تصویری «فرهیختگان» ببینید

آخرین روز دانشجوی قرن در دانشگاه آزاد

مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکزی با حضور سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس و دیگر مسئولان این واحد و مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران برگزار شد.

آخرین روز دانشجوی قرن در دانشگاه آزاد

تقدیر از دانشجویان برتر واحد جیرفت

مراسم روز دانشجو در واحد جیرفت با حضور رئیس این واحد دانشگاهی و تجلیل از دانشجویان برتر برگزار شد. در این مراسم اسماعیل اسلامی، رئیس واحد با تاکید بر اینکه دانشجو باید خود را متعهد به جامعه بداند، گفت: «طبیعتا این قشر نباید بازیچه جریانات سیاسی سیاست‌زده شود؛ چراکه این سیاست‌زدگی باعث تباه شدن آینده جوان فرهیخته می‌شود.»

محمدجعفر  منتظری در بین دانشجویان واحد تهران‌جنوب

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌جنوب به مناسبت روز گذشته میزبان محمدجعفر منتظری، بودند. در این دیدار دانشجویان حرف‌های صریحی را نسبت به وضعیت امروز کشور خطاب به او مطرح کردند. منتظری کشور نیز با قبول انتقادات مطرح‌شده، درباره موضوعات مختلف مانند چرایی عدم ورود به عملکرد برخی مسئولان توضیحاتی داد.

قدردانی از عوامل واکسیناسیون در واحد تهران‌مرکزی

مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌مرکزی با حضور سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس و دیگر مسئولان این واحد و مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران برگزار شد. اجرای استندآپ کمدی و تقدیر از عوامل اجرایی واکسیناسیون هم از دیگر بخش‌های این مراسم بود. همچنین دبیران کمیته‌های دانشجویی از دست رئیس این واحد دانشگاهی احکام خود را دریافت کردند.

نشست فرهنگی- سیاسی واحد کرج به مناسبت 16آذر

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج 16آذرماه میزبان حسن عباسی، رئیس اندیشکده استراتژیک یقین بودند، مراسمی که در آن محمدحسن برهانی‌فر، رئیس این واحد دانشگاهی و امیر ابراهیم‌زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری نیز سخنرانی کردند. همچنین در این مراسم رحمان نوازنی، شاعر آیینی به روایتگری و شعرخوانی پرداخت.

گلباران قبور شهدای گمنام واحد شهرکرد به مناسبت روز دانشجو

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در جوار مزار شهدای گمنام این دانشگاه و در فضایی متفاوت ویژه‌برنامه روز دانشجو را برگزار کرد. دانشجویان این واحد دانشگاهی با گلباران قبور مطهر شهدا و قرائت میثاق‌نامه، تجدید میثاق دیگری با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی داشتند. در این مراسم از صادق حیدری، دانشجوی دکتری تخصصی عمران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و دانشجوی موفق شاهد و ایثارگر و فاطمه احمدی، فرزند شهید به‌عنوان دانشجوی برتر علمی- فرهنگی تجلیل شد.

تقدیر از دانشجویان فعال با ضرب زورخانه‌ای

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مناسبت روز دانشجو، با حضور حسین کلانتری رئیس واحد، مهدی همتی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در این دانشگاه، عزت‌الله دهقان نماینده ادوار مجلس و دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور برگزار شد. پخش نماهنگ، اجرای ورزش زورخانه‌ای، میان‌پرده‌ طنز، اجرای موسیقی، برگزاری مسابقه از دیگر برنامه‌های این مراسم بود و همچنین در پایان این مراسم از دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی اراک با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

یک روز دانشجوی شاد در دانشگاه آزاد واحد یزد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد نیز همانند بسیاری از دیگر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برنامه‌های متنوعی به مناسبت روز دانشجو اجرا کرد. این مراسم با حضور محمدرضا دهقانی‌اشکذری، رئیس و دیگر مسئولان برگزار شد. مراسمی که در آن کمدین‌های مطرح صداوسیمای استانی نیز حضور داشتند و حال و هوای مراسم بیشتر به‌سمت اجرای برنامه‌های متنوع و دانشجومحور سوق پیدا کرده بود.

نماینده مردم زنجان در مجلس به واحد زنجان رفت

مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با حضور مصطفی طاهری، نماینده مردم این شهر در مجلس برگزار شد. این مراسم با حضور جمعیت جالب‌توجهی از دانشجویان برگزار شد. نکته جالب‌توجه اینکه محوریت برنامه‌های این برنامه در کنار سخنرانی نماینده، برنامه‌های استندآپ کمدی و اجرای تئاتر بود.

روز شلوغ واحد تهران‌غرب از افتتاح فضای کار اشتراکی تا اکران فیلم

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران‌غرب همزمان با فرارسیدن روز دانشجو، روز پرترافیکی را تجربه کرد. افتتاح فضای کار اشتراکی دانشجویی ایده تا عمل، نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با هیات‌رئیسه در فضای کار اشتراکی دانشجویی توسط انجمن اسلامی، اکران اختصاصی فیلم منصور توسط بسیج دانشجویی و یک روز برای دانشجو در سرای نوآوری و فناوری‌های آموزشی ازجمله برنامه‌هایی بود که در این واحد برگزار شد.

دیدار صمیمانه رئیس دانشگاه آزاد خراسان‌رضوی با تشکل‌های دانشجویی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به مناسبت روز دانشجو برنامه‌ای را با حضور رئیس دانشگاه آزاد استان خراسان‌رضوی و رئیس نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در این دانشگاه برگزار کردند. همچنین همزمان با این روز، رئیس این واحد دانشگاهی با تشکل‌های دانشجویی نیز دیدار و اعلام کرد: «برقراری تعامل تشکل‌های دانشجویی با امور مالی و حوزه ممیزی اسناد باعث رفع سوءتفاهم‌ها می‌شود.»

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

دبیرکل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد:

فساد مانع مشارکت مردم در اقتصاد خیزش مدیریتی لازمه جهش تولید

زینب کرد، مسئول واحد زنان و خانواده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

قانون جوانی جمعیت نگاهی مردانه دارد

بحران آموزش‌وپرورش- بخش دوم؛

ایرادهای ساختاری و راهکارهای تحولی

رضا نقدبیشی، مدیرکل تحلیل و نظارت بر امور پژوهشی؛

تجویز سه‌گانه برای تقویت علم داده در دانشگاه

حادثه 16 آذر 1332 یادآور اعتراض علیه حضور آمریکایی‌ها در دانشگاه تهران بود؛

5 وظیفه دانشگاهیان برای ساخت آینده کشور

«فرهیختگان» نرخ انتشار مقالات علمی پژوهشگران ایران را بررسی می‌کند؛

شروط ارتقای علمی اساتید هیچ منطقی ندارد!

علی عربی، استادیار گروه جامعه‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز:

دانش محلی؛ دروازه ورود به کارآفرینی

حسین پناهی، فعال دانشجویی:

آیین‌نامه جدید کارورزان خوب اما ناکافی

7 نکته درباره آغاز سال ‌تحصیلی؛

مهر 1402، دانشگاه زنده است

درباره حواشی ماجرای دانشکده علوم اجتماعی که ادامه دارد؛

پای ایران و قانون بایستید

عباسعلی رهبر، عضو هیات‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی:

6 ویٰژگی منظومه معرفتی جهاد تبیین امام حسن مجتبی

مهدی نوید‌ادهم، رئیس دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد:

۶ کارکرد ویژه راهپیمایی اربعین

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار