• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۰-۰۸-۰۳ - ۱۳:۴۰
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0

جزئیات دیدار اساتید بسیجی با شهردار تهران

علیرضا زاکانی، شهرداری تهران را محتاج و مشتاق مساعدت‌های فکری و علمی استادان بسیجی دانست و تاکید کرد: لازم است کارگروهی در این زمینه تشکیل شده تا مقدمات علمی و عملی آن به صورت عملیاتی فراهم گردد.

جزئیات دیدار اساتید بسیجی با شهردار تهران

به گزارش «فرهیختگان»، رئیس و جمعی از مسئولان سازمان بسیج کشور طی نشستی با علیرضا زاکانی شهردار تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید، کیامرث جهانگیر معاون فرهنگی  اجتماعی، حسین عبداللهی‌فر معاون بررسی و گفتمان سازی، وحید آرائی معاون پژوهش و فناوری، محمود شرفی معاون پیگیری، مزینانی معاون طرح و برنامه، محمد قربانی گلشن آباد معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی و فواد ایزدی مدیر عامل مجمع بین المللی اساتید مسلمان در این نشست حضور داشتند.

مردانی در این دیدار ضمن تبریک ایام و اعیاد ربیع الاول ماه سرور و شادی اهل بیت علیهم السلام گفت: نهضت استادی بسیج مجموعه ای فاخری است که از قریب به شصت هزار عضو هیات علمی و مدرسین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور تشکیل شده که در خدمت نظام اسلامی قرار دارند و با نگاه حل المسائلی آماده مساعدت علمی و عملی برای نهادها، دستگاهها، وزارتخانه ها و ارگانهای گوناگون هستند.

وی ضمن تبریک به زاکانی به عنوان شهردار جدید تهران و ام القرای جهان اسلامی و پایتخت ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: با توجه به سوابق درخشان دکتر زاکانی در مسئولیت های گذشته، امیدوار هستیم با نگاه انقلابی و رویکرد جهادی ایشان، شاهد تهرانی در تراز و شان انقلاب اسلامی خواهیم بود که الگویی برای دیگر شهرها در داخل و خارج خواهد شد و البته سازمان بسیج اساتید و به ویژه بسیج اساتید دانشگاههای تهران، آماده هرگونه کمک و مساعدت در تحقق این اهداف والا هستند.

در ادامه هر یک از معاونین سازمان بسیج اساتید، ضمن  تبریک به شهردار تهران، به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و برای شهردار و همکاران ایشان آرزوی موفقیت کردند.

شهردار جدید تهران، ضمن تشکر فراوان از رئیس بسیج اساتید و اعضای مرکزیت نهضت استادی بسیج، شهرداری تهران را محتاج و مشتاق مساعدت های فکری و علمی استادان بسیجی دانست و تاکید کرد: لازم است کارگروهی در این زمینه تشکیل شده تا مقدمات علمی و عملی آن به صورت عملیاتی فراهم گردد.

در ادامه رفع تبعیض شمال و جنوب تهران، زیباسازی شهری، تمهید مشارکت مردم و نخبگان در مدیریت شهری، کاهش آسیب های اجتماعی، پیوست اجتماعی و فرهنگی در ساخت و سازها، بهره برداری از ظرفیت نخبگان، استادان و دانشجویان در حل و فصل معضلات و مسائل شهری، شفافیت، بکارگیری متخصصین کاربلد و انقلابی در مناصب و مسئولیت ها، بهره برداری از روشهای نوین شهرداری، دیپلماسی شهری و بهره برداری از ایده های بدیع و خلاقانه دیگر شهرها در مدیریت شهری تهران و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت./ فارس

 

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

دبیرکل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد:

فساد مانع مشارکت مردم در اقتصاد خیزش مدیریتی لازمه جهش تولید

زینب کرد، مسئول واحد زنان و خانواده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

قانون جوانی جمعیت نگاهی مردانه دارد

بحران آموزش‌وپرورش- بخش دوم؛

ایرادهای ساختاری و راهکارهای تحولی

رضا نقدبیشی، مدیرکل تحلیل و نظارت بر امور پژوهشی؛

تجویز سه‌گانه برای تقویت علم داده در دانشگاه

حادثه 16 آذر 1332 یادآور اعتراض علیه حضور آمریکایی‌ها در دانشگاه تهران بود؛

5 وظیفه دانشگاهیان برای ساخت آینده کشور

«فرهیختگان» نرخ انتشار مقالات علمی پژوهشگران ایران را بررسی می‌کند؛

شروط ارتقای علمی اساتید هیچ منطقی ندارد!

علی عربی، استادیار گروه جامعه‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز:

دانش محلی؛ دروازه ورود به کارآفرینی

حسین پناهی، فعال دانشجویی:

آیین‌نامه جدید کارورزان خوب اما ناکافی

7 نکته درباره آغاز سال ‌تحصیلی؛

مهر 1402، دانشگاه زنده است

درباره حواشی ماجرای دانشکده علوم اجتماعی که ادامه دارد؛

پای ایران و قانون بایستید

عباسعلی رهبر، عضو هیات‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی:

6 ویٰژگی منظومه معرفتی جهاد تبیین امام حسن مجتبی

مهدی نوید‌ادهم، رئیس دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد:

۶ کارکرد ویژه راهپیمایی اربعین