تلاش‌ها برای یک انتقال آبی در قطر ادامه دارد
درحال حاضر اکثر باشگاه‌ها درحال انجام معاملات نقل‌وانتقالاتی خود هستند و اخبار داخلی دیگری نیز در این خصوص وجود دارد که مهم‌ترین آنها انتقال علی کریمی هافبک ایرانی و ستاره سابق الدحیل به الغرافه است.
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۷ - ۰۱:۰۶
  • 10
تلاش‌ها برای یک انتقال آبی در قطر ادامه دارد
موانع کریمی برای شاگردی دوباره استرا
موانع کریمی برای شاگردی دوباره استرا

به گزارش «فرهیختگان»: بازار نقل‌وانتقالات لیگ ستارگان قطر آغاز شده و یکی از نکات جالب‌توجه برای علاقه‌مندان به فوتبال در ایران، پیگیری سرنوشت ستاره‌های ایرانی حاضر در لیگ این کشور است که تیم جدید آنها برای فصل بعد، مشخص نیست. تیم بعدی علی کریمی ستاره سابق استقلال و فصل گذشته الدحیل و القطر یا همان قطر اس‌سی نیز یکی از علامت‌سوال‌های لیگ ستارگان قطر برای فصل بعد است. در همین راستا وب‌سایت العرب در گزارشی به مقصد بعدی این هافبک ایرانی اشاره کرده و مدعی شده او شاگرد آندره‌آ استراماچونی خواهد شد.

العرب در این زمینه مدتی پیش این‌طور نوشت: «درحال حاضر اکثر باشگاه‌ها درحال انجام معاملات نقل‌وانتقالاتی خود هستند و اخبار داخلی دیگری نیز در این خصوص وجود دارد که مهم‌ترین آنها انتقال علی کریمی هافبک ایرانی و ستاره سابق الدحیل به الغرافه است.»

نکته قابل‌توجه اینکه هفته گذشته و بعد از اینکه پیوستن یوسف دانشیار به الغرافه قطر قطعی شد، وی در گفت‌وگوی خود با خبرنگار روزنامه «فرهیختگان» درباره علاقه‌مندی استراماچونی به جذب شاگردان سابقش مثل مهدی قایدی تاکید کرد که درجریان وضعیت‌ قایدی نیست، اما خبر دارد که استراماچونی علاقه‌مند به جذب علی کریمی است.

این اظهارات باعث شد تا همه گمانه‌زنی‌ها به سمت‌وسویی برود مبنی‌بر اینکه علی کریمی که یکی از ستون‌های استقلال در زمان سرمربیگری استراماچونی در این باشگاه بود، یک‌بار دیگر در یک تیم دیگر شاگرد این سرمربی مطرح ایتالیایی خواهد شد.

علی کریمی که بعد از پیوستن به القطر در لیگ ستارگان نمایش نسبتا خوبی در این باشگاه داشت، در ادامه با صلاحدید مسئولان این باشگاه برای نیم‌فصل دوم فصل گذشته رقابت‌های لیگ ستارگان قطر به‌صورت قرضی راهی باشگاه الدحیل شد تا همراه با این باشگاه فرصت حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کند و جالب اینکه تیم کریمی در مرحله گروهی این رقابت‌ها که در شهر جده در کشور عربستان برگزار شد با استقلال همگروه بود تا به این ترتیب در دو دیدار برگزارشده بین الدحیل و استقلال، این بازیکن دوبار مقابل تیم سابق خود به میدان برود.

این بازیکن به اطرافیانش اعلام کرده بود که قصد دارد یک فصل دیگر را نیز در لیگ ستارگان قطر توپ بزند تا به این ترتیب این نقل‌قول از کریمی پایانی بر گمانه‌زنی‌ها مبنی‌بر بازگشت او به فوتبال ایران و باشگاه استقلال باشد، اما با این‌حال باتوجه به حضور بشار رسن در قطر اس‌سی و همچنین پیوستن خاوی مارتینز هافبک سابق بایرن به این تیم، درصورت حضور کریمی در قطر اس‌سی، خط میانی این تیم می‌تواند جذاب و دیدنی از آب دربیاید. هرچند طبق شنیده‌ها باوجود آنکه این بازیکن در فهرست خرید استراماچونی برای باشگاه الغرافه قرار گرفته، اما یک‌سری موانع باعث شده که درحال حاضر خبری از این انتقال بزرگ نباشد و به این‌ترتیب علی کریمی در القطر ماندنی باشد، با این‌حال برخی تلاش‌های مدیر برنامه‌ها و وکیل این بازیکن برای برداشتن موانع پیوستن کریمی به الغرافه ادامه داشته و چه‌بسا طی روزهای آینده اتفاقات دیگری در این خصوص بیفتد.

مطالب پیشنهادی
نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰