استقلال با غلبه بر تراکتور سهمیه را تقریبا قطعی کرد
تیم فوتبال استقلال از ساعت19:15 دیروز در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در دیداری به قضاوت پیام حیدری میزبان تراکتور تبریز بود و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یابد.
  • ۱۴۰۰-۰۴-۱۶ - ۰۱:۴۴
  • 10
استقلال با غلبه بر تراکتور سهمیه را تقریبا قطعی کرد
سلام به آسیا با قایدی
سلام به آسیا با قایدی

به گزارش «فرهیختگان»: تیم فوتبال استقلال از ساعت19:15 دیروز در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در دیداری به قضاوت پیام حیدری میزبان تراکتور تبریز بود و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یابد. مهدی قایدی (54) و (59) زننده گل‌های استقلال بود و امین اسدی (4+90) تک‌گل تراکتور را زد. شاگردان فرهاد مجیدی با این پیروزی 47امتیازی شدند و در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماندند و شاگردان فیروز کریمی نیز با 35امتیاز در جایگاه ششم ایستادند. مجیدی درحالی در این دیدار به برتری دست یافت که در لیگ هفتم شاگرد کریمی در استقلال بود.

در ترکیب استقلال برای این بازی سیدحسین حسینی، عارف غلامی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور (65-داریوش شجاعیان)، آرش رضاوند (85-سعید مهری)، مسعود ریگی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (85-آرمان رمضانی) قرار گرفتند. برای تیم فیروز کریمی هم محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، هادی محمدی، پیمان کشاورز (20-سعید ایران‌خواه)، علی فتحی (62-محمد خرم‌‌الحسینی)، محمد عباس‌زاده، محمد قنبری (62-محمد قادری)، میلاد فخرالدینی، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی (90-صیاد کوکبی) و بهزاد سلامی به میدان رفتند.

در دقیقه27 قایدی در گوشه محوطه جریمه تراکتور یک بازیکن را از پیش‌رو برداشت و اقدام به شوت کرد که مدافعان توپ را بلوکه کردند. در این صحنه استقلالی‌ها اعتقاد داشتند میلاد فخرالدینی، مدافع تراکتور توپ را با دست لمس کرده و داور باید پنالتی می‌گرفت. در دقیقه2+45 اشتباه مدافع تراکتور باعث شد ارسلان مطهری در موقعیت خوبی به داخل محوطه جریمه تراکتور برسد اما اخباری که دقایقی قبل ناجی تیمش شده بود مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقیقه54 اشتباه میلاد فخرالدینی توپ را به مهدی قایدی داد و این بازیکن با عبور توپ از بالای سر اخباری گل اول استقلال را به ثمر رساند. با توجه به اینکه دروازه‌بان تراکتور روی مهاجم استقلال مرتکب خطا شد، از داور کارت زرد گرفت. در دقیقه59 اشتباه اخباری در دفع توپ باعث شد ریگی آن را به قایدی برساند و مهاجم فرصت‌طلب استقلال پس از عبور از یک بازیکن گل دوم استقلال را به ثمر رساند. در دقیقه60 یک اشتباه دیگر توپ را به قایدی رساند و این بازیکن می‌توانست مانند حرکت قبلی گل سوم خودش و استقلال را به ثمر برساند اما ضربه‌اش این‌بار از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت. در دقیقه4+90 امین اسدی، بازیکن تازه‌وارد تراکتور از روی ارسال ایستگاهی با ضربه سر یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا دروازه استقلال و سیدحسین حسینی بعد از چهار بازی متوالی باز شود. درنهایت استقلال سه‌امتیاز این بازی خانگی را کسب کرد تا حدی خیالش از کسب سهمیه را راحت کند و تراکتور هم در ادامه نتایج ضعیفش یک شکست دیگر را متحمل شد.

مطالب پیشنهادی
نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰