• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۰-۰۲-۱۹ - ۰۹:۳۵
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
سرمربی برایتون به جهانبخش بیشتر بازی می‌دهد؟

پاتر: از تلاش علیرضا بسیار راضی‌ام

سایت «آرگوس» نوشت: «گراهام پاتر، سرمربی برایتون پیش از دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل ولوز به تمجید از سخت‌کوشی جهانبخش پرداخته و معتقد است این بازیکن می‌تواند در 4دیدار پیش‌روی تیمش فرصت بیشتری برای حضور در زمین پیدا کند.

پاتر: از تلاش علیرضا بسیار راضی‌ام

علیرضا جهانبخش در ابتدای فصل با انتقال قرضی به لیگ هلند می‌توانست شرایط به‌مراتب راحت‌تری در این فصل داشته باشد و شانس اینکه بیشتر در زمین مسابقه حضور داشته باشد به‌مراتب بالاتر می‌رفت اما او ترجیح داد در برایتون بماند و برای رسیدن به جایگاه ثابتی در این تیم انگلیسی بجنگد. حضور در فوتبال بریتانیا برای این وینگر ملی‌پوش چالش بزرگی محسوب می‌شد و او در این مدت نشان داده که هرگز دست از تلاش برنمی‌دارد و تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا بتواند شایستگی‌هایش را برای حضور در زمین ثابت کند.

او دو هفته پیش در جریان شکست دور از انتظار تیمش برابر شفیلدیونایتد در دقیقه67 راهی زمین شد و به‌قدری خوب کار کرد که یکی از سایت‌های طرفدار برایتون، بیشترین نمره را بین بازیکنان تیم به این ستاره ایرانی داد. هفته گذشته مقابل لیدز هم جهانبخش در 10دقیقه پایانی راهی زمین شد و عملکرد قابل‌قبولی در همین زمان کوتاه ارائه کرد.

برایتون امروز در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر جزیره میهمان ولورهمپتون است و البته با شرایطی که در جدول مسابقات دارد خطر سقوط این تیم را تهدید نمی‌کند تا فصل بعد هم حضور در بالاترین سطح فوتبال انگلیس را تجربه نند.

سایت «آرگوس» درباره این مسابقه و البته تمجید سرمربی این تیم از ملی‌پوش ایرانی خود نوشت: «گراهام پاتر، سرمربی برایتون پیش از دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل ولوز به تمجید از سخت‌کوشی جهانبخش پرداخته و معتقد است این بازیکن می‌تواند در 4دیدار پیش‌روی تیمش فرصت بیشتری برای حضور در زمین پیدا کند. او از اینکه جهانبخش در تمرینات تلاش زیادی دارد تا خودش را ثابت کند و در دیدارهای اخیر به‌خصوص برابر شفیلدیونایتد بسیار پرتلاش و باانگیزه ظاهر شده بسیار خوشنود است. در 4مسابقه پایانی فصل حالا علیرضا این شانس را دارد که فرصت‌های بیشتر و بهتری برای درخشش پیدا کند و فصل را با حضور بیشتر در ترکیب تیمش به پایان ببرد. در نشست خبری پیش از این مسابقه وقتی از پاتر درباره این بازیکن سوال شد، این‌گونه پاسخ داد: «او تلاش می‌کند و واقعا سخت تلاش می‌کند. از نمایش او برابر شفیلدیونایتد وقتی به زمین رفت بسیار خوشحال و راضی‌ام. سخت تلاش کرد تا تیم را به گل تساوی برساند و این عملکرد نشان می‌دهد که بسیار باانگیزه است. او در تمرینات هم بسیار جدی و پرتلاش است و فقط به‌خاطر بدشانسی فرصت کمی برای بازی در ترکیب اصلی تیم پیدا می‌کند. علیرضا در این فصل چند مصدومیت را تجربه کرد که باعث شد نتواند آن‌گونه که استحقاقش را داشت در ترکیب تیم به میدان برود و تیم هم در زمانی که او قادر به بازی نبود نمایش بدی نداشت و باعث شد تا نتواند به‌موقع دوباره به ترکیب برسد. با این حال هر زمان که او را به بازی فرستاده‌ایم تمام تلاش و انرژی خود را برای موفقیت تیم به‌کار بسته و این کاملا در عملکرد او در زمین مشهود است. او بازیکن بسیار خوبی است و همیشه مترصد یک فرصت است تا بتواند خودش را اثبات کند. او همیشه تشنه رسیدن به موفقیت است و به‌عنوان یک مربی برایش بسیار خوشحالم که چنین انگیزه‌ای دارد.» جهانبخش در این فصل 15بار به‌عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب برایتون به میدان رفته و تنها دوبار فرصت بازی در ترکیب اصلی تیمش را داشته است.»
برایتون به‌جز مسابقه امروز سه مسابقه دشوار در ادامه فصل برابر وستهام، منچسترسیتی و آرسنال پیش‌رو دارد و اگر پاتر در این دیدارها به وینگر ایرانی خود فرصت بیشتری برای بازی بدهد می‌تواند شانسی بسیار خوب برای او باشد تا در مصاف با رقبایی بزرگ خودش را ثابت کند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار