• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۴۰۰-۰۱-۲۳ - ۰۸:۱۷
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 1
  • 0
تهدید پرسپولیسی‌ها توسط گل‌محمدی به‌خاطر شرایط حساس هند:

از اتاق خارج شوید، جریمه و اخراج می‌شوید

براساس اخباری که به «فرهیختگان» رسیده، ظاهرا یحیی گل‌محمدی به بازیکنان دستور داده تحت هیچ شرایطی از اتاق‌های هتل خارج نشوند و فقط برای صرف سه وعده غذایی و تمرین از اتاق‌ها خارج شوند. او حتی تهدید کرده هر بازیکنی از اتاق خارج شود، ابتدا تنبیه مالی می‌شود و درصورت تکرار از اردوی سرخپوشان اخراج خواهد شد.

از اتاق خارج شوید، جریمه و اخراج می‌شوید

محمد آقایی‌فرد، روزنامه‌نگار:پس از کارشکنی‌های فراوان، کاروان پرسپولیس بالاخره به هند رسید و در یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های گوا مستقر شد. عدم صدور مجوز پرواز و تاخیر در صدور مجوز فرود پرواز چارتر سرخپوشان باعث شد شاگردان یحیی گل‌محمدی در عجیب‌ترین شرایط ممکن به‌سر ببرند. شاید اگر دستور سرمربی این تیم مبنی‌بر سکوت و حفظ تمرکز بازیکنان نبود، اخبار بیشتری از اردوی این تیم منتشر می‌شد، اما بازیکنان سرخپوش تصمیم گرفته‌اند در شرایط فعلی تمرکز خود را روی بازی‌ها بگذارند و پس از بازی‌ها درباره شرایط میزبانی صحبت کنند. زمزمه‌های درگوشی اما از اردوی پرسپولیس حاکی از اخبار نگران‌کننده‌ای است. پس از آنکه سرخپوشان، فرشاد فرجی و سعید آقایی را به‌دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند، حالا سرمربی این تیم تصمیم گرفته با اتخاذ پروتکل‌های بهداشتی سفت و سخت مانع از آسیب‌های جدی‌تر به تیم شود.

براساس اخباری که به «فرهیختگان» رسیده، ظاهرا یحیی گل‌محمدی به بازیکنان دستور داده تحت هیچ شرایطی از اتاق‌های هتل خارج نشوند و فقط برای صرف سه وعده غذایی و تمرین از اتاق‌ها خارج شوند. او حتی تهدید کرده هر بازیکنی از اتاق خارج شود، ابتدا تنبیه مالی می‌شود و درصورت تکرار از اردوی سرخپوشان اخراج خواهد شد. او همچنین از مسئولان هتل خواسته تمام لوازم لازم برای حفظ پروتکل‌ها ازجمله الکل و ماسک را برای اتاق‌ها تامین کنند و این موضوع موردموافقت قرار گرفته است. دستورالعمل‌هایی که روز گذشته و به‌دقت ازسوی بازیکنان پرسپولیس رعایت شده و آنها از اتاق‌های خود خارج نشدند تا مبادا به ویروس کرونا مبتلا شوند. این دستورالعمل‌ها درحالی اتخاذ شده که خبر می‌رسد در هتل محل اقامت کاروان پرسپولیس، مسافر هم حضور دارد و گفته می‌شود هیچ اتاق خالی‌ای در این هتل نیست. ازسوی دیگر کاروان باشگاه الریان نیز در همین هتل اقامت دارند و به همین دلیل، محل اقامت سرخپوشان شلوغ‌تر از همیشه است. البته ظاهرا کادرفنی پرسپولیس نگران استقبال ایرانی‌ها از کاروان سرخپوشان بود که ظاهرا این اتفاق رخ نداده و کاروان این تیم پس از رسیدن به گوا با اتوبوس و ون راهی هتل شده‌اند و هیچ دیداری با هواداران نداشته‌اند.

روز گذشته همچنین کاروان باشگاه الوحده نیز برای رقابت مقابل پرسپولیس وارد هند شد تا همه شرایط برای برگزاری رقابت‌ها فراهم باشد. سایت‌های هندی روز گذشته از پرسپولیس به‌عنوان فینالیست سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا یاد می‌کردند و به تحلیل اتفاقات پیرامون این باشگاه پرداخته‌اند. فعلا اوضاع در اردوی پرسپولیس امن و امان است، اما هنوز مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقاتی در انتظار نماینده ایران خواهد بود.

 تست در گوا، روز اول فقط بدنسازی

سرخپوشان ایران که بامداد دیروز به گوا رسیدند، بلافاصله در هتل محل اقامت خود تست‌های مربوط به تشخیص کووید-۱۹ را انجام دادند. از آنجاکه هنوز جواب تست‌ها به کادر پزشکی تیم ارسال نشده بود، برای دیروز تمرین بدنسازی و کار با وزنه درنظر گرفته شد و بازیکنان در دو گروه در سالن وزنه حاضر شده و زیر نظر بدنساز تیم تمرین کردند، این در حالی است که طبق مکاتبات باشگاه با AFC، قرار بود پرسپولیس در زمینی که مشخص شده تمرین کند، اما متاسفانه ناهماهنگی‌ها باعث شد این اتفاق رخ ندهد و پرسپولیس در سالن بدنسازی محل اقامت خود تمرین کند.

 شجاعی فیکس می‌شود؟

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای نخستین دیدار خود مقابل الوحده امارات تغییر و تحولاتی خواهد داشت. هنوز نمی‌دانیم یحیی چه ترکیبی را مقابل نماینده امارات به میدان می‌فرستد، اما بی‌شک او به‌خوبی می‌داند که سعید آقایی را دست‌کم در دیدار نخست در اختیار نخواهد داشت و همین موضوع باعث شده گل‌محمدی برای پست دفاع چپ به فکر جایگزین باشد. گزینه محتمل برای این پست هم علی شجاعی است که هنوز فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده و امتحان خود را در دیدار مقابل سپاهان پس داده. شجاعی انگیزه بالایی برای درخشش در دیدارهای پیش‌رو دارد تا کادرفنی سرخپوشان را امیدوارتر کند. شنیده‌ها البته از ترکیب پرسپولیس نشان می‌دهد عیسی آل‌کثیر نیز از ابتدا در میدان نخواهد بود و یحیی گل‌محمدی روی شهریار مغانلو حساب ویژه‌ای باز کرده است. هرچه که باشد، حدس زدن ترکیب پرسپولیس درمقابل الوحده کار چندان دشواری نیست، مگر آنکه گل‌محمدی مثل برخی دیدارهای این تیم از سورپرایزهای خود رونمایی کند و نظیر آنچه در مقابل سپاهان رخ داد، بدون مهاجم تخصصی به میدان برود.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

روزنامه فرهیختگاننظرسنجی

مناظره‌های دور دوم، چقدر شما و اطرافیانتان را به مشارکت در انتخابات ترغیب کرده است؟



مشاهده نتایج

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک