رئیس ریوآوه پیشنهاد بنفیکا را تایید کرد
رئیس باشگاه ریوآوه با تایید خبر تمایل بنفیکا برای خرید مهاجم ایرانی این تیم گفت که هنوز توافقی در این زمینه صورت نگرفته است: «آنها به خرید طارمی علاقه‌مند هستند اما هنوز توافقی در این زمینه نداشته‌ایم.
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۵ - ۱۰:۳۰
  • 00
رئیس ریوآوه پیشنهاد بنفیکا را تایید کرد
پس از پایان فصل درباره فروش طارمی مذاکره می‌کنیم
پس از پایان فصل درباره فروش طارمی مذاکره می‌کنیم

به گزارش «فرهیختگان»، روزنامه رکورد پرتغال در شماره روز شنبه خود خبر از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به بنفیکا داد و نوشت این جابه‌جایی مراحل پایانی خود را می‌گذراند. آنتونیو سیلوا کامپوس، رئیس باشگاه ریوآوه با تایید خبر تمایل بنفیکا برای خرید مهاجم ایرانی این تیم گفت که هنوز توافقی در این زمینه صورت نگرفته است: «آنها به خرید طارمی علاقه‌مند هستند اما هنوز توافقی در این زمینه نداشته‌ایم. ما در هفته‌های پایانی لیگ هستیم و فعلا روی موفقیت در این رقابت‌ها تمرکز کرده‌ایم. پس از پایان لیگ پیشنهاد آنها را بررسی می‌کنیم و در زمان مساعد تصمیم نهایی را می‌گیریم.»

به نوشته رکورد، مبلغ این انتقال حدود 10 میلیون یورو خواهد بود و کامپوس در این باره می‌گوید: «فعلا در این زمینه نمی‌توانم اظهارنظری داشته باشم، اما قطعا بهترین قرارداد ممکن را خواهیم بست و می‌توانیم معامله خوبی در این باره انجام دهیم.» از سوی دیگر، نتو ماسیل، مدیر برنامه‌های طارمی هم در واکنش به این اخبار گفت که عملکرد خوب این ملی‌پوش ایرانی باعث شده تا باشگاه‌های زیادی به دنبال خرید او باشند: «صحبت‌های زیادی در این باره مطرح شده اما هنوز چیز خاصی وجود ندارد. ما منتظریم تا ببینیم ریوآوه چه تصمیمی در این زمینه می‌گیرد و درباره این انتقال، حرف آخر را باشگاه خواهد زد. ما می‌دانستیم که ریوآوه می‌تواند پلی برای حضور طارمی در تیم‌های بزرگ‌تر باشد.»

او با تایید پیشنهاد اسپورتینگ لیسبون در مهلت نقل‌وانتقالات ژانویه افزود: «در آن زمان هم از اسپورتینگ پیشنهاد داشتیم اما هم باشگاه و هم طارمی به این نتیجه رسیدند که فعلا زمان مناسبی برای مذاکره نیست و بهتر است در پایان فصل به این موضوع پرداخته شود.»

دیروز همچنین اخباری در رسانه‌های داخلی مبنی‌بر علاقه باشگاه المپیک مارسی، تیم دوم لوشامپیونه به جذب مهدی طارمی منتشر شد، اما در منابع خارجی خبری در این خصوص پیدا نشد و به‌نظر نمی‌رسد این خبر چندان جدی باشد. پیش از این نیز درباره علاقه‌مندی اتلتیکومادرید اسپانیا به خرید طارمی خبرهایی منتشر شد که منبع آن خبر نیز رسانه‌های داخلی بودند و در رسانه‌های اروپایی خصوصا اسپانیایی خبری در این خصوص منتشر نشد و به‌نظر می‌رسد بنفیکا جدی‌ترین مشتری ستاره ایرانی ریوآوه است.

مطالب پیشنهادی
نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰