«فرهیختگان» گزارش می‌دهد؛ عضو هیات‌مدیره مدعی ۷ ابهام در قرارداد کارگزار قبلی شد
عقد قراداد با کارگزار جدید ابهاماتی درباره کارگزار قبلی را به‌وجود آورده و این نگرانی وجود دارد که یک شکایت دیگر در راه باشد.
  • ۱۳۹۹-۰۳-۰۱ - ۱۳:۰۰
  • 00
«فرهیختگان» گزارش می‌دهد؛ عضو هیات‌مدیره مدعی ۷ ابهام در قرارداد کارگزار قبلی شد
مدیر مستعفی نسخه کارگزار جدید استقلال را می‌پیچد؟
مدیر مستعفی نسخه کارگزار جدید استقلال را می‌پیچد؟

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، جلسه هیات‌مدیره استقلال سه‌شنبه گذشته برگزار شد که مهم‌ترین رخداد آن استعفای تکراری کامران منزوی بود که این بار گویا قرار است برای همیشه این عضو قدیمی باشگاه استقلال از این تیم جدا شده و بالاخره اصرار خود درخصوص استعفایش را به کرسی بنشاند، هرچند حواشی دیگری هم در حاشیه این جلسه به‌وقوع پیوست که یکی از آنها انتقاد خلیل‌زاده به سعادتمند درخصوص نحوه پرداخت دستمزد دیاباته بود با این محوریت که چرا با وجود آنکه مدیر برنامه‌های شیخ یک هفته دیگر به باشگاه استقلال برای تسویه‌حساب زمان داده اما این امر هنوز به‌صورت کامل انجام نشده و همچنان بازیکن آفریقایی استقلال با وجود تامین مالی صورت‌گرفته، از این باشگاه طلبکار است.

با همه این تفاسیر اما مهم‌ترین نکته‌ای که در این جلسه به‌چشم آمد و بیشتر زمان اعضا را گرفت مربوط می‌شد به بحث کارگزار جدید و تهدیدها و فرصت‌های امضای قرارداد با این کارگزار. این درحالی است که در این جلسه هیات‌مدیره استقلال نیز تکلیف امضای یک عضو هیات‌مدیره برای تایید کارگزار جدید مشخص نشد.

در قرارداد با کارگزار جدید تنها جای امضای کامران منزوی به‌عنوان نایب‌رئیس هیات‌مدیره خالی است و این موضوع ارتباطی به دیگر اعضای هیات‌مدیره ندارد و با توجه به قوانین تا زمانی که منزوی این قرارداد را امضا نکند جنبه قانونی نخواهد داشت و در آینده برای آبی‌ها دردسرساز می‌شود.

 استعفایی که پذیرفته نمی‌شود!

نکته مهم این است که کارگزار جدید تنها با امضای احمد سعادتمند، حاضر به همکاری شده و حتی شنیده می‌شود 10 درصد قرارداد را نیز به باشگاه استقلال پرداخت کرده است، اما طبق اساسنامه باشگاه استقلال، باید یک نفر از اعضای هیات‌مدیره نیز پای برگه قرارداد را امضا می‌کرد. این درحالی است که منزوی برای چندمین بار استعفای خود را تقدیم کرده و مشخص نیست که وزارت ورزش با چه اصراری همچنان استعفای او را نمی‌پذیرد و چه‌بسا عدم امضای عضو مستعفی هیات‌مدیره باشگاه استقلال مانع از قانونی شدن کارگزار جدید آبی‌ها شود.

 عضو هیات‌مدیره: ۷ ابهام در قرارداد قبلی وجود دارد

عقد قراداد با کارگزار جدید ابهاماتی درباره کارگزار قبلی را به‌وجود آورده و این نگرانی وجود دارد که یک شکایت دیگر در راه باشد. یکی از اعضای هیات‌مدیره اما به «فرهیختگان» گفت نگرانی بابت فسخ قرارداد با کارگزار قبلی وجود ندارد چون این کارگزار در برخی از امور کوتاهی کرده و به‌طور مشخص ۷ ابهام در قرارداد با این کارگزار وجود دارد و همین موضوع و ابهامات می‌تواند موانعی جدی برای ادامه همکاری با آنها تلقی شود.

البته این عضو هیات‌مدیره استقلال تمایلی برای صحبت درخصوص عدم‌همکاری منزوی با سایر اعضا درباره امضای قرارداد با کارگزاری جدید نداشته ولی این‌طور که پیداست شاید اگر یک بار دیگر با استعفای منزوی موافقت نشود کارگزار جدید استقلال که اتفاقا دست به‌جیب شده و بخشی از قرارداد را هم پرداخت کرده، نتواند به همکاری ادامه دهد تا یک بار دیگر آبی‌پوشان به خانه اول برگردند.

این درحالی است که استقلالی‌ها درخصوص ابهامات موجود در قرارداد با کارگزار قبلی به اندازه‌ای مطمئن هستند که اعلام کردند این کارگزار نمی‌تواند برایشان مشکل‌ساز شده چون به‌واسطه برخی کوتاهی‌ها این استقلال است که در این قرارداد دست بالا را دارد و می‌تواند حتی کار را به سازمان بازرسی بکشاند.

 * نویسنده:  محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، روزنامه‌نگار

مطالب پیشنهادی
نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰