• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۳۹۹-۰۲-۲۱ - ۰۹:۴۵
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
گزارش «فرهیختگان» از تازه‌ترین اخبار پرسپولیس؛ انصاری‌فرد رفت، پول صراف ماند!

پیام علیپور به باشگاه: روی من حساب نکنید

پرسپولیس این روزها به هر دری می‌زند تا خود را تا روز واگذاری به بخش خصوصی سرپا نگه دارد و زیربار سنگین بدهی‌های ناشی از عملکرد بد مدیران فعلی و قبلی، خم نشود. یکی از کارهای سختش هم حفظ ستاره‌های فعلی است.

پیام علیپور به باشگاه: روی من حساب نکنید
به گزارش «فرهیختگان آنلاین» روزهای قرنطینه برای پرسپولیس و مدیرانش به‌معنای واقعی درحال اجراست و سکوت سنگین و عجیبی که بر این باشگاه بزرگ و پرطرفدار طنین‌انداز شده، رفته‌رفته برای هواداران و پیشکسوتان سرخ غیرقابل‌تحمل می‌شود و جالب اینکه مدیران مشغول کار، بدون توجه به این انتقادات راه خود را می‌روند تا نشان دهند چرا اصرار اهالی فوتبال براین است که مدیران حاضر در فوتبال باید از جنس این ورزش باشند.

پرسپولیس این روزها به هر دری می‌زند تا خود را تا روز واگذاری به بخش خصوصی سرپا نگه دارد و زیربار سنگین بدهی‌های ناشی از عملکرد بد مدیران فعلی و قبلی، خم نشود. یکی از کارهای سختش هم حفظ ستاره‌های فعلی است؛ ستاره‌هایی که شاید باعث شوند تیم گل‌محمدی برای شروع فصل جدید دستخوش تغییرات زیادی شود.

 پیام علیپور به باشگاه؛ روی من حساب نکنید!

حرکات و رفتار این روزهای مهاجم شماره 77 پرسپولیسی‌ها از اتفاقی خبر می‌دهد که قرار است خیلی زود رخ دهد تا راه علیپور با تیمی که او را به فوتبال معرفی کرد به پایان برسد. خودش در گفت‌وگو با رسانه‌ها تاکید دارد که همه‌چیزش از پرسپولیس است و اولویت اول او همچنان ادامه حضور درجمع سرخ‌هاست اما برخی افراد نزدیک به باشگاه به خبرنگار «فرهیختگان» خبر داده‌اند که علیپور بارها به تماس‌های باشگاه برای تشکیل جلسه تمدیدقرارداد پاسخ منفی داده و حتی به مسئولان باشگاه با صراحت اعلام کرده که کارهای خود را برای حضور در لیگ‌های اروپایی انجام داده و اگر در پیوستنش به فوتبال اروپا دچار مشکل شد، قطعا در ایران اولویت او با پرسپولیس است.

البته علیپور به باشگاه اعلام کرده که آنها می‌توانند برای جذب بازیکنان جایگزین اقدامات لازم را انجام بدهند و منتظر او نمانند و به هواداران طوری القا نکنند که قرار است او در این تیم بماند و به‌نوعی او را مقابل هواداران قرار ندهند تا مشکلاتی که برای طارمی و هواداران ایجاد شده بود، این‌بار برای او تکرار نشود.

 رازهای مگوی برانکو از مدیران محبوب هواداران

هواداران پرسپولیس در روزهایی که تیم محبوب‌شان از بابت مشکلات مدیریتی حال و روز خوبی را تجربه نمی‌کند، با یادآوری خدماتی که مدیران محبوب‌شان در چند سال گذشته به پرسپولیس ارائه داده‌اند، آن نفرات را با مدیران فعلی مقایسه می‌کنند.

اما موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانید این حرف‌وحدیث‌های فضای مجازی بین هواداران پرسپولیس به گوش برانکو در آن سوی مرزها رسیده و او حرف‌هایی را درخصوص مدیران جذاب هواداران گفته که شاید اگر یک روز این حرف‌ها رسانه‌ای شود، بسیاری از تصورات هواداران سرخ به هم بریزد.

برانکو به نزدیکان خود گفته شاید آن‌طور که هواداران درمورد مدیران سرخ قضاوت می‌کنند، نباشد، چراکه او در زمان حضورش با چهار مدیر از نزدیک کار کرده و از خصوصیات اخلاقی و فاصله‌ای که بین حرف و عمل این مدیران وجود دارد با خبر است.

برانکو از منفوربودن عرب بین هواداران متعجب شده و به دوستانش گفته شاید در رفتن او از پرسپولیس کمترین کسی که نقش داشته، ایرج عرب است و هواداران باید این موضوع را در حرکات مدیران دیگر جست‌وجو کنند.
جالب است بدانید او درخصوص تمدید 2ساله قراردادش با سرخ‌ها و مواردی که به دروغ به هواداران منتقل شده، حرف‌هایی زده که به رسم امانت نزد «فرهیختگان» باقی می‌ماند و شاید یک روز تمام آنها را به اطلاع هواداران برسانیم.

 روابط‌عمومی جدید با نظر کارگزار می‌آید؟

بعد از موضع‌گیری مشاور رسانه‌ای باشگاه درخصوص انتخاب کارگزار برند و به‌نوعی رونمایی از اختلاف‌نظر سیدمهرداد هاشمی با مهدی رسول‌پناه، وی توسط سرپرست باشگاه از کار برکنار شد تا پرسپولیس این روزها را بدون رابطه‌ای بین خودش و رسانه‌ها سپری کند. اینکه چرا سرخ‌ها طی چند روز گذشته برای پرکردن این جایگاه اقدامی صورت نداده‌اند، موضوعی است که برای اهالی رسانه بسیار جالب‌توجه است. دراین خصوص یکی از نزدیکان باشگاه به خبرنگار «فرهیختگان» گفت که این احتمال وجود دارد که تا زمان انتخاب کارگزار آینده باشگاه، تصمیمی برای روابط‌عمومی باشگاه گرفته نشود. دلیل این موضوع هم این است که شاید با روی کار آمدن یکی از این شرکت‌های کارگزار که افراد رسانه‌ای زیادی را هم در اطراف خود می‌بیند، روابط‌عمومی باشگاه با نظر آنها انتخاب شود تا آنها بتوانند در آینده ارتباط خوبی با یکدیگر داشته باشند و همچنین بتوانند سیاست‌های مشترکی را درقبال رسانه‌ها داشته باشند.

 انصاری‌فرد رفت، پول صراف ماند!

روزی که رسانه‌ها از مشکلات مالی درمورد عقد قرارداد رسمی پرسپولیس با استوکس می‌نوشتند، برخی‌ها سینه سپر کرده و اعلام می‌داشتند که او حتی حاضر است بدون یک‌دلار به تهران بیاید اما حالا حرف‌هایی درخصوص آن روزها مطرح می‌شود که نشان می‌دهد حدس رسانه‌ها چندان بیراه نبوده است.

ظاهرا فردی که حاضر شده 150هزار دلار به سرخ‌ها بدهد یک صراف بوده که یکی از هواداران پروپاقرص پرسپولیس و انصاری‌فرد است. این فرد بدون اینکه حتی در باشگاه پرسپولیس حاضر شود مبلغ 150هزار دلار را در دبی به حسین خبیری رساند تا قرارداد استوکس رسمی شده و او به ایران بیاید. درادامه انصاری‌فرد چکی را به مبلغ بدهی باشگاه به این فرد صراف داد تا ضمانتی باشد برای پرداخت این بدهی، اما جدایی انصاری‌فرد از پرسپولیس باعث شد کار این فرد برای رسیدن به پولش سخت شود.

  * نویسنده: آرش محمدی، روزنامه‌نگار

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

روزنامه فرهیختگاننظرسنجی

مناظره‌های دور دوم، چقدر شما و اطرافیانتان را به مشارکت در انتخابات ترغیب کرده است؟



مشاهده نتایج

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

سایه‌روشن‌های تغییر نسل در تیم ملی؛

جوان‌گرایی چگونه حاصل می‌شود؟

امیر کریمی؛ فرهیختگان آنلاین:

اوسمار-پرسپولیس و بازسازی اعتماد

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای استقلالِ نکو

محمدرضا ولی‌زاده؛ فرهیختگان آنلاین:

آدم‌های اشتباهی و اقتصاد بیمار فوتبال ایران

محمدرضا ولی‌زاده، فرهیختگان آنلاین؛

اسکار برای انتخاب ارزان اوسمار!

محمدرضا ولی‌زاده، خبرنگار فرهیختگان آنلاین:

بیم و امیدهای تیم ملی فوتبال

واگذاری دو باشگاه سرخابی رهاسازی توسط دولت است؛

تداوم اشتباه در واگذاری سرخابی‌ها

هومن جعفری، خبرنگار: 

شهروند، مافیا و تک‌تیرانداز

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان؛

ساکن طبقه بالای آزادی

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق؛

فرصتی تاریخی برای بازیکنان استقلال

پیمان اسدیان، خبرنگار:

هانگژو، سنگ محک ورزش ایران

حاشیه‌نگاری بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان؛

این گزارش می‌توانست واقعی باشد!

هومن جعفری، خبرنگار:

تیم المپیک و مصلحت

مجید خاتونی، کارشناس مدیریت و جامعه‌‌شناسی ورزش:

ورزش کشور باید با منافع و اعتبار ملی همسو شود

مسعود فروغی، سردبیر «فرهیختگان»؛

درویش، مترجم و رونالدو؛ سنگ ریاکاری بر سر ما

کسر امتیاز و جریمه مالی سپاهان به شرط رعایت انصاف و عدالت برای همه تیم‌ها به نفع فوتبال است، سیاسیون آدرس غلط ندهند

آزمون بزرگ فوتبال ایران

محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر؛

آقای کاردرست، آقا پژمان عزیز! دمت گرم +فیلم

هومن جعفری، خبرنگار گروه ورزش:

بهشت خیرین گمنام

هومن جعفری، خبرنگار:

این خرابه حاصل عملکرد شماست!

هومن جعفری، خبرنگار:

آینده ترسناک است

مجید خاتونی؛ کارشناس مدیریت و جامعه‌شناسی ورزش

انحصار در قانون نویسی، تعرض به حقوق ذینفعان فوتبال

محمد زعیم‌زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان:

ما همه بیرانوند هستیم؟

فرهیختگان بررسی می‌کند؛

گره انتخاب سرمربی استقلال کجاست؟

مواجهه فدراسیون با منتقدان؛

از طارمی هم شکایت کنید! 

مسعود فروغی

قلب مشترک