• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۳۹۸-۱۲-۲۱ - ۱۰:۰۶
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0
کلانتری مطرح کرد

جزئیات برگزاری مسابقه کتابخوانی رویش دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات برگزاری مسابقه کتابخوانی رویش در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

جزئیات برگزاری مسابقه کتابخوانی رویش دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروزه کتاب و کتابخوانی و میزان گرایش به مطالعه، از شاخص‌های رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای به شمار می‌آید و نقش والا و حساس مطالعه در تکامل فردی و اجتماعی مشهود است.

وی با بیان اینکه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پیرامون لزوم افزایش مطالعه کتاب و کتابخوانی، ضرورت توجه بیشتر به این مهم را نشان می دهد، گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و براساس سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی درنظر دارد سلسله مسابقات سراسری کتابخوانی با عنوان «رویش» را در واحدها و مراکز آموزشی به اجرا درآورد.

دکتر کلانتری با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات کتابخوانی رویش گفت: ارتقاء سطح معرفتی و بصیرتی دانشجویان، تقویت نگرش فرهنگی و اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت و ارتقاء سرانه مطالعه کتاب‌های فرهنگی بین دانشجویان از جمله این اهداف است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: برای مشارکت حداکثری دانشجویان باید از همه ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی از جمله موارد نصب پوستر مسابقه در مکان‌های مناسب و پر رفت و آمد در فضای عمومی دانشگاه، اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، ارسال پیامک به دانشجویان، بهره گیری از سامانه جامع ثبت نام دانشجویی و قراردادن پوستر مسابقه در گروه های مجازی مورد تایید دانشگاه استفاده شود.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام برای مسابقه کتابخوانی از 17 اسفندماه شروع شده است، گفت: زمان ثبت نام تا تاریخ 9 اردیبهشت ماه ادامه دارد و زمان برگزاری مسابقه روز پنج شنبه مورخ 18 اردیبهشت مصادف با ایام ولادت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) است.

دکتر کلانتری خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند از طریق سایت واحد الکترونیکی به آدرسfarhangi.iauec.ac.ir مراجعه و در لینک مشخص شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به عناوین کتاب های مسابقه گفت: دو عنوان کتاب برای معرفی و فراخوان اعلام می شود، هر یک از افراد شرکت کننده می‌تواند تنها در یک عنوان ثبت‌نام کنند. این عناوین شامل کتاب آرزوهای دست ساز، انتشارات راه‌یار و کتاب دختر تبریز، انتشارات راه یار است.

وی تصریح کرد: تمامی شرکت کنندگان در مسابقه لازم است به آدرس الکترونیکی درج شده مراجعه کنند و از لینک های ذیل https://taaghche.com/book/69564 و https://taaghche.com/book/69563نسبت به تهیه نسخه الکترونیکی همراه با تخفیف ویژه مسابقه اقدام کنند.

دکتر کلانتری در توضیح طراحی سوالات و پاسخ نامه مسابقه گفت: سوالات به صورت چهار گزینه‌ای توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تدوین و آزمون بصورت مجازی توسط واحد الکترونیکی در تاریخ مقرر برگزار می شود، همچنین به منظور آشنایی و آمادگی بیشتر با نحوه برگزاری آزمون یک روز قبل از برگزاری آزمون، در تاریخ چهارشنبه 17 اردیبهشت آزمون آزمایشی در آدرس واحد الکترونیکی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: هر داوطلب فقط در یک عنوان کتاب حق شرکت در مسابقه را دارد و آزمون تستی نمره منفی ندارد.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

دبیرکل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد:

فساد مانع مشارکت مردم در اقتصاد خیزش مدیریتی لازمه جهش تولید

زینب کرد، مسئول واحد زنان و خانواده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

قانون جوانی جمعیت نگاهی مردانه دارد

بحران آموزش‌وپرورش- بخش دوم؛

ایرادهای ساختاری و راهکارهای تحولی

رضا نقدبیشی، مدیرکل تحلیل و نظارت بر امور پژوهشی؛

تجویز سه‌گانه برای تقویت علم داده در دانشگاه

حادثه 16 آذر 1332 یادآور اعتراض علیه حضور آمریکایی‌ها در دانشگاه تهران بود؛

5 وظیفه دانشگاهیان برای ساخت آینده کشور

«فرهیختگان» نرخ انتشار مقالات علمی پژوهشگران ایران را بررسی می‌کند؛

شروط ارتقای علمی اساتید هیچ منطقی ندارد!

علی عربی، استادیار گروه جامعه‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز:

دانش محلی؛ دروازه ورود به کارآفرینی

حسین پناهی، فعال دانشجویی:

آیین‌نامه جدید کارورزان خوب اما ناکافی

7 نکته درباره آغاز سال ‌تحصیلی؛

مهر 1402، دانشگاه زنده است

درباره حواشی ماجرای دانشکده علوم اجتماعی که ادامه دارد؛

پای ایران و قانون بایستید

عباسعلی رهبر، عضو هیات‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی:

6 ویٰژگی منظومه معرفتی جهاد تبیین امام حسن مجتبی

مهدی نوید‌ادهم، رئیس دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد:

۶ کارکرد ویژه راهپیمایی اربعین

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار