• تقویم روزنامه فرهیختگان ۱۳۹۸-۱۱-۲۳ - ۱۳:۲۵
  • نظرات روزنامه فرهیختگان۰
  • 0
  • 0

آقامیری: همه وامدار انقلاب اسلامی هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: همه ما وامدار انقلاب اسلامی هستیم و نسبت به انقلاب و خون هایی که در این راه ریخته شده، مسئولیت خطیری بر عهده داریم.

 آقامیری: همه وامدار انقلاب اسلامی هستیم

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد تهران مرکزی، جلسه توجیهی ویژه اعضاء هیات علمی فراخوان سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور دکتر بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش های تحصیلات تکمیلی و مدیریت مرکز جذب و امور هیأت علمی، دکتر سید محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی، دکتر صدیقه طوطیان سرپرست اداره کل جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و 110 نفر از اعضاء هیات علمی جدید و جوان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در مجتمع دانشگاهی ولایت واحد تهران مرکزی برگزار شد.

دکتر آقامیری در این مراسم گفت: همه ما وامدار انقلاب اسلامی هستیم و نسبت به انقلاب و خون هایی که در این راه ریخته شده، مسئولیت خطیری بر عهده داریم.

وی در ادامه خطاب به اعضاء هیات علمی و معلمان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: کار معلمی با عشق همراه است، اگر عاشقانه کار کنید، احساس رضایت خواهید داشت. اگر بر اساس وظیفه و عشق معلمی در دانشگاه کار انجام دهیم، موفق خواهیم بود.

دکتر آقامیری با تأکید بر انجام تحقیق و پژوهش در کنار تدریس، تصریح کرد: ما و شما برای وظیفه مشخصی معلمی را برگزیدیم، آن هم ساختن و پرورش انسان است. باید نسبت به دانشجویان احساس پدری و مادری داشته باشیم تا بتوانیم رابطه علمی و تربیتی نیز برقرار کنیم. باید طوری عمل کنیم تا دانشجویان در مسیر تعالی علمی و انسانی به ما اعتماد کنند و احساس امنیت داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران همچنین با تأکید بر تعامل مثبت با مسئولان، کارکنان و دانشجویان، افزود: داشتن تعامل درست و مثبت 50 درصد امور را پیش می برد. من و همکارانم در دانشگاه اعتقاد داریم برای رشته ها طوری برنامه ریزی و عمل کنیم که برای جوانان، جامعه و دانشگاه اعتبار و ثروت بدست آوریم.

وی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بر این اصل حرکت رو به جلو دارد که در سال 1404 انتخاب اول کنکور جوانان کشور باشد. لذا برای رسیدن به این هدف، لازم است مفاهیم خود را تغییر دهد تا به همان جایگاه برسد.

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود با تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «جوان پاک دانشجو را با ایمان، شجاع، اهل اقدام، اهل کار و تلاش، دارای اعتماد به‌ نفس، حق‌پذیر، حق‌طلب، اهل مبارزه با ظلم و تعرض، و اهل مهربانی و گذشت بار بیاورید تا بتواند در آینده، جامعه را به‌درستی مدیریت کند.» خاطر نشان کرد: ما نیز در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از شما که معلمی را انتخاب کرده اید توقع داریم در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری در پرورش انسانهایی که سرنوشت کشور در آینده به آنها واگذار می شود ما را یاری کنید.

وی اظهار داشت: به معنای واقعی معلم بودن و همچنین داشتن تخصص علمی در رشته تحصیلی، دو اصل مهم در مصاحبه صلاحیت عمومی و صلاحیت علمی جذب اعضاء هیات علمی فراخوان سال 97 بوده و همواره تأکید داشتیم متقاضیان باید مسیر علمی شان را به نحو شایسته ای طی کرده باشند.

دکتر صدیقه طوطیان سرپرست اداره کل جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز در این نشست گفت: پس از انجام مصاحبه های علمی و صلاحیت عمومی، تعداد 110 نفر جذب دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران شدند که احکام همه این 110 نفر صادر شد.

وی در ادامه از اعضا هیأت علمی جوان دانشگاه خواست تا با برقراری تعاملات مثبت و سعه صدر با واحدهای دانشگاهی همکاری کنند

در پایان این جلسه اعضا هیات علمی جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران سؤالات خود را مطرح کردند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰

یادداشتهای روزنامه فرهیختگانیادداشت

دبیرکل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران و عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد:

فساد مانع مشارکت مردم در اقتصاد خیزش مدیریتی لازمه جهش تولید

زینب کرد، مسئول واحد زنان و خانواده اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

قانون جوانی جمعیت نگاهی مردانه دارد

بحران آموزش‌وپرورش- بخش دوم؛

ایرادهای ساختاری و راهکارهای تحولی

رضا نقدبیشی، مدیرکل تحلیل و نظارت بر امور پژوهشی؛

تجویز سه‌گانه برای تقویت علم داده در دانشگاه

حادثه 16 آذر 1332 یادآور اعتراض علیه حضور آمریکایی‌ها در دانشگاه تهران بود؛

5 وظیفه دانشگاهیان برای ساخت آینده کشور

«فرهیختگان» نرخ انتشار مقالات علمی پژوهشگران ایران را بررسی می‌کند؛

شروط ارتقای علمی اساتید هیچ منطقی ندارد!

علی عربی، استادیار گروه جامعه‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز:

دانش محلی؛ دروازه ورود به کارآفرینی

حسین پناهی، فعال دانشجویی:

آیین‌نامه جدید کارورزان خوب اما ناکافی

7 نکته درباره آغاز سال ‌تحصیلی؛

مهر 1402، دانشگاه زنده است

درباره حواشی ماجرای دانشکده علوم اجتماعی که ادامه دارد؛

پای ایران و قانون بایستید

عباسعلی رهبر، عضو هیات‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی:

6 ویٰژگی منظومه معرفتی جهاد تبیین امام حسن مجتبی

مهدی نوید‌ادهم، رئیس دبیرخانه هیات موسس دانشگاه آزاد:

۶ کارکرد ویژه راهپیمایی اربعین

خبرهای روزنامه فرهیختگانآخرین اخبار