خبرهای امیدوارکننده برای بیت کوین
در چند وقت اخیرخبرهای امیدوارکننده ای برای صعود بیت کوین به گوش می‌رسد که در همین راستا شاخص حرکت 30 روزه تقاضای نقدی بیت کوین ای تی اف به بالاترین حد شش ماهه رسیده است
  • ۷ ساعت قبل
  • 00
خبرهای امیدوارکننده برای بیت کوین
ورودی سه میلیارد دلاری صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین
ورودی سه میلیارد دلاری صندوق های سرمایه گذاری بیت کوین
هومن جعفریخبرنگار

اکتبر ماه قدرتمندی برای صندوق های ای تی اف بیت کوین در ایالات متحده بود و با بیش از 3 میلیارد دلار ورودی خالص، رکورد بیشترین میزان جذب سرمایه در شش ماه اخیر را از آن خود کرد. اکثر این جریان‌ها از صندوق ای تی اف بلک راک، بزرگ‌ترین صندوق موجود از نظر دارایی خالص، سرچشمه می‌گیرد که از زمان راه‌اندازی آن نزدیک به 24 میلیارد دلار جذب سرمایه داشته است.
علیرغم جریان های ورودی قوی در هفته گذشته، هفته قبل برای ای تی اف های بیت کوین صعودی تر بود. این صندوق ها با یک شروع با 555.86 میلیون دلار در 14 اکتبر، یک دوره پنج روزه از جریان ورودی به ارزش بیش از 2.13 میلیارد دلار را تجربه کردند. از از مارس 2024، این اولین باری است که ورودی هفتگی به صندوق های ای تی اف بیت کوین از 2 میلیارد دلار فراتر رفته است.
در 25 اکتبر، کی یانگ جو، بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم تحقیقات بازارکریپتوکوانت، در یک پست در شبکه اجتماعی ایکس خاطرنشان کرد که شاخص حرکت 30 روزه تقاضای نقدی بیت کوین ای تی اف به بالاترین حد شش ماهه رسیده است، سطوحی که آخرین بار در آوریل در حوالی زمانی چرخه هاوینگ بیت کوین مشاهده شده بود.
جو افزود: علاوه بر این، جریان خالص ورودی به این صندوق ها نیز در 30 روز گذشته به 65962 بیت کوین رسیده است.
این تقاضا عمدتاً توسط سرمایه‌گذاران خرده‌فروش هدایت می‌شود، زیرا پست قبلی او نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران بزرگ تقریباً 20 درصد از کل ای تی اف های بیت‌کوین نقطه‌ای معامله شده در ایالات متحده را تشکیل می‌دهند.
به گفته اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، با این وجود، افزایش تقاضا می تواند به زودی باعث شود که کل بیت کوین موجود در 12 صندوق ای تی اف از 1 میلیون بیت کوین فراتر رود.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰