رژیم مورد انتقاد خودی‌ها
در پی تعرض نظامی اسرائیل به ایران برخی از چهره‌های همسو با رژیم مانند «تالی گوتلیب» عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از حزب لیکود و فرمانده سابق سنتکام؛ اسرائیل را محکوم کردند.
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۵ - ۱۲:۴۵
  • 10
رژیم مورد انتقاد خودی‌ها
هم حزبی نتانیاهو: حمله به ایران مایه تاسف بود
هم حزبی نتانیاهو: حمله به ایران مایه تاسف بود

تالی گوتلیب، عضو کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از حزب لیکود در پی انتشار توئیتی حمله اسرائیل به ایران را مایه تاسف توصیف کرد.

در بخشی از پیام این فعال سیاسی اسرائیلی آمده است:  «حمله نکردن به تاسیسات هسته ای ایران فریادی برای نسل‌ها خواهد بود. حمله نکردن به ذخایر نفت ایران اشتباه بزرگی است. ایران با شلیک موشک به تمام سرزمین‌های اسرائیل کشورمان را فلج کرد! ما فرصتی را برای تضعیف شانس ایران برای سال‌ها از دست دادیم. حمله به تاسیسات نظامی تعادل معادله ترور را تغییر نمی‌دهد.»

یکی دیگر از مقامات همسو با رژیم که اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران را محکوم کرد؛ ژنرال مک کنزی، فرمانده سابق سنتکام بود که این رابطه به CNN گفت: حمله اسرائیل شرم آور بود. من بارها حتی زمانی که فرماندهی سنتکام را بر عهده داشتم به اسرائیلی ها گفته ام که آسمان ایران غیرقابل نفوذ است و بهترین راه برای حمله به ایران ترور است. ما سلیمانی را ترور کردیم و ثابت کردیم که کشتار فشار بیشتری بر ایران وارد می کند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰