با عکس‌های قدیمی و ساختگی
در پی تعرض بی‌حاصل شب گذشته رژیم صهیونیستی به مرزهای هوایی ایران که توسط پدافند ایران خنثی شد، رسانه‌های این ؤزیم جعلی اقدام به خبرسازی دروغ با تصاویر جعلی درباره این اقدام خود کردند.
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۵ - ۱۰:۱۳
  • 00
با عکس‌های قدیمی و ساختگی
دستاوردسازی فیک رسانه‌های رژیم از تعرض به ایران
دستاوردسازی فیک رسانه‌های رژیم از تعرض به ایران

فرهیختگان آنلاین: اقدام تنش‌زای رژیم صهیونیستی در حمله به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام و مقابله موفق سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور واکنش‌هایی را به دنبال داشت.در این بین رسانه‌های رژیم با اخبار فیک و تصاویر جعلی یا قدیمی به شکل گسترده‌ای منتشر می‌شد سعی کردند با عملیات روانی اقدام خصمانه خود را موفق جلوه بدهند. جعلی بودن این خبرها در همان دقایق اولیه مشخص شد. برخی از این اخبار را ببینیم.


این عکسی که در شبکه‌های اجتماعی از گسترگی انفجار دست‌به‌دست شد مربوط به خرداد ماه ۱۴۰۰ بود!

مضحک‌ترین این خبرسازی‌ها مربوط به دفتر گالانت وزیر دفاع رژیم بود که این تصویر را از مقر زیرزمینی ارتش اسرائیل منتشر کرد که یک مانیتور تصویری ادعایی از حمله را نشان می‌دهد. اما این تصویر مربوط به آتش سوزی پالایشگاه تهران در سال 2021 است.


در کانال‌های تلگرامی، دیشب پالایشگاه تهران هم مورد حمله قرار گرفته بود که در این ویدئو مشخص است که وضعیت عادی بوده!

فاجعه زردنویس‌ها جایی بود که رسانه های اسرائیلی تصویر سید جواد هاشمی، بازیگر سینما و تئاتر را منتشر کردند، مدعی شدند معاون هوافضای سپاه پاسداران بوده و شب گذشته بر اثر حملات اسرائیل به شهادت رسیده است!


شبکه العربیه عربستان با انتشار فیلمی از بمباران «بیروت» نوشت: اولین ویدئو از قلب تهران!

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰