جنگ کریپتو در انتخابات آمریکا بالا گرفت
کریس لارسن، هم‌بنیان‌گذار و مدیر اجرایی شرکت ریپل، ۱۰ میلیون دلار به کمپین کامالا هریس، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اهدا کرده است.
  • ۱۴۰۳-۰۸-۰۱ - ۲۰:۲۲
  • 00
جنگ کریپتو در انتخابات آمریکا بالا گرفت
حمایت یکی از بنیانگذاران ریپل از کاملا هریس
حمایت یکی از بنیانگذاران ریپل از کاملا هریس

کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران ریپل، بیش از 11.8 میلیون دلار به کمیته ای کمک کرده که از کمپین ریاست جمهوری کامالا هریس، معاون رئیس جمهور حمایت می کنند.
بر اساس گزارش سی ان بی سی، این کمک‌ مالی بزرگ، لارسن را به یکی از بزرگ‌ترین اهداکنندگان صنعت کریپتو در این دوره انتخاباتی تبدیل می‌کند.
مشارکت‌های لارسن نشان‌دهنده اعتماد او به درک هریس از اقتصاد نوآوری است که تحت تأثیر ریشه‌های مشترک آنها در منطقه خلیج فارس قرار دارد.
در پاسخ به این خبر، لارسن در ایکس پست کرد: «زمان آن رسیده است که دموکرات‌ها رویکرد جدیدی برای نوآوری‌های فناوری، از جمله رمزنگاری داشته باشند».
به گفته سی‌ان‌بی‌سی، لارسن توضیح داد که پیشینه و ارتباطات هریس در صنعت فناوری با دیدگاه او برای ارتقای رهبری ایالات متحده در نوآوری‌های فناوری همخوانی دارد.
لارسن، با ارزش 3.1 میلیارد دلار، به یک چهره قابل توجه در جمع آوری کمک های مالی تبدیل شده است و در سال های اخیر سهم قابل توجهی در طیف سیاسی داشته است. حمایت او از هریس بر اساس سیاست‌های او در مورد نوآوری اقتصادی است، که لارسن معتقد است برای حفظ رهبری ایالات متحده در فناوری‌های نوظهور کلیدی است.
کریپتو و انتخابات ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده
مشارکت های لارسن بخشی از روند گسترده تر مشارکت صنعت کریپتو در انتخابات 2024 است. او پیش از این نیز یک میلیون دلار به صورت ریپل به همین کمپین پرداخت کرده بود.
صنعت ارز دیجیتال نزدیک به 190 میلیون دلار به هزینه های انتخاباتی کمک کرده که بیش از 130 میلیون دلار آن قبلاً در رقابت سنگین کنگره هزینه شده بود. در حالی که بیشتر کمک‌های ارزهای دیجیتال به نفع جمهوری‌خواهان جمع شده بود، حمایت لارسن از هریس به‌عنوان نمایش قابل توجهی از حمایت جامعه کریپتو از نامزد دموکرات برداشت شده است.
براد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل، در ایکس پستی منتشر کرد و گفت: «من به حق کریس (و همه!) برای حمایت از هر کسی که فکر می‌کنند برای رهبری ایالات متحده بهتر است احترام می‌گذارم. ریپل به تعامل با دموکرات ها و جمهوری خواهان در روزهای پایانی کمپین (و پس از انتخابات) برای ترویج سیاست های طرفدار رمزارزها ادامه خواهد داد. این در مورد خطوط حزب نیست. این در مورد حمایت از سیاست هایی است که نوآوری بلاک چین و کریپتو را هدایت می کند.»
اخیراً، مارک کوبان، یک دموکرات، کامالا هریس را به خاطر تعاملش با صنعت کریپتو در طول مبارزات انتخاباتی‌اش در سال 2024 تحسین کرد و آن را با رویکرد نظارتی دولت بایدن در تضاد قرار داد.
کوبان خاطرنشان کرد که هریس فعالانه با رهبران صنعت ملاقات کرده و به نگرانی های آنها گوش داده است. او پیشنهاد کرد که تمایل او به تعامل می تواند حامیان رمزارز را که قبلا از دونالد ترامپ حمایت کرده بودند، تحت تاثیر قرار دهد.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰