توجیه سرخ‌پوشان برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی
امیرعلی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، با تاکید بر اینکه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به صورت حساب شده‌ای انجام شده است، از هواداران خواست نگران نباشند.
  • ۳ ساعت قبل
  • 00
توجیه سرخ‌پوشان برای بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی
پرسپولیس: برای آزاد کردن پول فیفا، طلب خارجی‌ها را ندادیم!
پرسپولیس: برای آزاد کردن پول فیفا، طلب خارجی‌ها را ندادیم!

مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس، با 48 ساعت تاخیر بالاخره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را تایید کرد. امیرعلی حسینی در ارتباط با این موضوع با سایت باشگاه گفت‌وگویی انجام داده و ضمن تایید خبر به هواداران این اطمینان خاطر را داده است که ماجرا برای پرسپولیس هیچ مشکلی درست نمی‌کند و قضیه‌ای نیست که خارج از کنترل باشگاه باشد.

حسینی البته برای اینکه خ یال هواداران را راحت کند، درباره روال پرداخت این بدهی‌‌ها چنین توضیحاتی داده است: «باشگاه پرسپولیس یک وجوهی نزد فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد که متاسفانه به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم آنها را دریافت کنیم. بنابراین وقتی شکایتی مطرح می‌شود ترجیح می‌دهیم به حکم برسد. ما همین پرونده را می‌توانستیم به دادگاه عالی ورزش ببریم ولی این کار را نکردیم. فقط با اتکا به رای فیفا خواستیم که این مبلغ از محل پول ما نزد فیفا پرداخت شود. این تنها راهی است که پول‌های‌مان نزد فیفا و کنفدراسیون را هزینه کنیم.‌»

او افزوده است: «با توجه به این که باشگاه خریدهای نقل و انتقالاتی خود را انجام داده است و فعالیت نقل و انتقالاتی هم نداریم، این مساله مشکلی را ایجاد نمی‌کرد. از این رو کاملا آگاهانه و حساب شده انجام شد.»

حالا سوال اینجاست که آیا این تاخیر در پرداخت و باز شدن پرونده در فیفا که به حکم قطعی علیه باشگاه ختم شده، بار مالی مضاعف ناشی از عدم اجرای توافق و افزایش رقم پرداختی برای باشگاه پرسپولیس به همراه دارد؟ 

حسینی به نمایندگی از مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از خواندن 48 ساعت نقدهای مختلف و بررسی این انتقاد که چنین اتفاقی ممکن است به نفع واسطه‌های قرارداد شده باشد، به پرسپولیسی‌ها قول داده‌ که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. حرف‌های مسئول روابط بین‌الملل پرسپولیس را بخوانید:

«توافق بازیکن براساس یک اقاله نامه بوده است که به امضا رسید. در نتیجه قرارداد قبلی باطل می‌شود و با اقاله، رقم جدیدی مطرح می‌شود که آن را هم با این تدبیر از محل مطالبات نزد فیفا پرداخت می‌کنیم.» 

او در ادامه اشاره کرده است: «در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که وقتی این مطالبات از سوی فیفا پرداخت شد، مدیران پرسپولیس مبلغ توافق شده با طلبکاران خارجی را در کنار مبلغ پرداخت شده از سوی فیفا برای مردم و اذهان عمومی منتشر کنند.»

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰