معمای بزرگ نیمکت آبی‌ها
در حالی که صدای اعتراض هواداران استقلال به دلیل تاخیر مدیران در روند انتخاب سرمربی به گوش می‌رسد، هنوز قطعیتی در گزینه‌های مد نظر به چشم نمی‌خورد.
  • ۳ ساعت قبل
  • 00
معمای بزرگ نیمکت آبی‌ها
چه کسی سرمربی استقلال می‌شود؟
چه کسی سرمربی استقلال می‌شود؟

فرهیختگان آنلاین: مدیران استقلال که چیزی را تایید یا تکذیب نکرده‌اند، اما اخبار منتشر شده در رسانه‌ها نشان می‌دهد که جای خالی جواد نکونام در نیمکت استقلال را یکی از این سه مربی پر خواهد کرد: والتر ماتزاری ایتالیایی، پابلو ماجین اسپانیایی و  پیتسو موسیمانه مربی اهل آفریقای جنوبی! اگر خروجی نهایی انتخاب مدیریت همین سه نفر باشد، قطعا سطح انتخاب انها از دفعه قبلی که با پتف بلغار مذاکره و توافق کرده بودند بالاتر رفته است ولی تا اعلام رسمی انتخاب سرمربی جدید همه این اخبار در حد گمانه‌زنی و حدس و گمان خواهد بود.

مدیرعامل استقلال سه روز قبل قول داده بود تا 72 ساعت آینده، انتخاب سرمربی خارجی را نهایی کنند و حالا این فرصت امشب به پایان می‌رسد و هواداران استقلال امیدوارند هرچه سریعتر تکلیف انتخاب سرمربی جدید خارجی  تیمشان روشن شود. بررسی فضای هواداری و واکنش‌ها به نام‌های مختلف برای انتخاب سرمربی نشان می‌دهد که استقلالی‌ها به حضور ماسیمونه آفریقایی به خاطر سوابق درخشانش در مربیگری و جام‌های زیادی که آورده، پالس مثبت بیشتری نسبت به سایر گزینه‌های رسانه‌ای شده نشان داده‌اند؛ منتهی باز هم باید تاکید کنیم که باشگاه مذاکره با هیچ کدام از این گزینه‌ها را تایید یا تکذیب نکرده و این اسامی می‌تواند هم درست باشد و هم درست نباشد.

نکته قابل تامل اینجاست که این اسم فامیلی که با این گزینه‌ها در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده هیجان هواداران استقلال را برای اعلام رسمی نام سرمربی جدید بالاتر برده و حالا باید منتظر ماند و دید گزینه نهایی که باشگاه استقلال آن را اعلام می‌کند نامش واقعا در بین این سه گزینه است یا اصلا مربی خارج از این لیست است.

والتر ماتزاری، سرمربی نام آشنای ایتالیایی سابقه هدایت اینتر و ناپولی را در کارنامه دارد و در ابتدای فصل هم تا آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس پیش رفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. پابلو ماجین هم در لالیگا مربیگری کرده و سابقه نشستن روی نیمکت اسپانیول، خیرونا و سویا را دارد. پیتسو موسیمانه، مربی اهل آفریقای جنوبی نیز سابقه هدایت تیم ملی ابن کشور و باشگاه‌هایی مثل الاهلی مصر، ساون دانز و الاهلی عربستان را در کارنامه داشته و گزینه‌ای جذاب برای نیمکت آبی‌ها تلقی می‌شود.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰