در ارتباط با روند ساخت فیلم «زودپز»
رامبد جوان درمورد فیلم «زودپز» گفت: فکر می‌کنم همه به همین نتیجه برسند که فقط کمدی می‌تواند پول ساخت را برگرداند.
  • ۲ ساعت قبل
  • 00
در ارتباط با روند ساخت فیلم «زودپز»
رامبد جوان: فقط کمدی می‌تواند پول ساخت فیلم را برگرداند
رامبد جوان: فقط کمدی می‌تواند پول ساخت فیلم را برگرداند

 «زود پز» با بازی نوید محمدزاده و محسن تنابنده به عنوان بازیگران اصلی، ماجراهای یک خانواده را در دوران موشک‌باران تهران روایت می‌کند که یک هفته است در سینماها اکران شده است.

رامبد جوان، کارگردان، در ارتباط با روند ساخت فیلم «زودپز» گفت: نوید محمدزاده و منصور سهراب‌پور، تهیه‌کننده، تماس گرفتند و از من دعوت کردند که برای ساخت فیلم به آن‌ها ملحق شوم. من یک سال و نیم بود هیچ کاری نکرده بودم. از تیرماه ۱۴۰۱ که «خندوانه» تمام شد و آن را تحویل دادم و بعد هم از شهریورماه همان سال که اوضاع به هم ریخت و همه چیز دچار التهاب شد، کار نکردم تا به این تماس رسیدم. واقعیت این است که برنامه‌ای هم برای کار کردن نداشتم و درصدد راه‌اندازی پروژه‌ای نبودم. منصور سهراب‌پور فیلمنامه را برایم فرستاد، خواندم، گپ و گفتی با ایشان داشتم و ابتدا درخواستم این بود که فیلمنامه حتما بازنویسی شود و بعد به گروه اضافه شدم. اندک تغییراتی را در کاراکترها ایجاد کردیم، گریم‌ها و لباس‌ها دچار تغییراتی شدند و کار را شروع کردیم.

رامبد جوان اظهار کرد: به نظرم «زودپز» پخته‌ترین و بهترین فیلم من است. تصور من این است که مردم می‌توانند با دیدنش یک فیلم خوب ببینند که نتیجه زحمت کلی آدم متخصص در کنار هم است. «زودپز» یک فیلم سرحالِ سرپا با رعایت تمام استانداردهای امروز سینمای این مملکت است.

او افزود: فکر می‌کنم همه به همین نتیجه برسند که فقط کمدی می‌تواند پول ساخت را برگرداند. ضمن اینکه با حال و احوال امروز جامعه هم فقط همین جنس فیلم می‌تواند جواب دهد، پس سراغ کمدی می‌روی که پول برگردد؛ در حالی که یک زمان می‌شد با یک رقم جمع و جور، دوتا فیلم ساخت اما در حال حاضر چنین چیزی اصلا شدنی نیست.

منبع: ایسنا

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰