«به دلیل ممیزی‌های تاثیرگذار در داستان فیلم امکان اکران آن وجود ندارد»
با وجود اینکه ابتدای شهریورماه قرارداد اکران فیلم «رکسانا» در شورای صنفی نمایش به ثبت رسیده بود، دست‌اندرکاران این فیلم اعلام کردند که به دلیل ممیزی‌های تاثیرگذار در داستان فیلم امکان اکران آن وجود ندارد.
  • ۱۴۰۳-۰۷-۲۴ - ۱۹:۲۲
  • 00
«به دلیل ممیزی‌های تاثیرگذار در داستان فیلم امکان اکران آن وجود ندارد»
کلاف سردرگم «رکسانا»
کلاف سردرگم «رکسانا»

در حالی که ابتدای شهریورماه قرارداد اکران فیلم «رکسانا» در شورای صنفی نمایش به ثبت رسیده بود، دست‌اندرکاران این فیلم اعلام کردند که به دلیل ممیزی‌های تاثیرگذار در داستان فیلم امکان اکران آن وجود ندارد.

روابط عمومی فیلم در مطلبی با اشاره به اینکه قرار بوده «رکسانا» از ابتدای آبان در سینماها اکران شود گفت: «با اصلاحاتی که اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی بر فیلم وارد دانسته، ۱۵ دقیقه از فیلم حذف شده و داستان دچار جرح و تعدیل بسیار می‌شود. در واقع با اعمال این ممیزی‌ها بخش‌های کلیدی از فیلم آسیب دیده و روند قصه مخدوش می‌شود، به همین دلیل کارگردان و تهیه‌کننده به اکران «رکسانا» رضایت ندادند.» 

سوال اینجاست که اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی بعد از ثبت قرارداد اکران، حذفیات را تعیین کرده و نظارت پیشینی نبوده و یا عوامل فیلم در جریان حذفیات بودند و بعد از ثبت قرارداد تصمیم گرفتند به آن واکنش نشان دهند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰