این آمار برای قبل از وعده صادق ۳ است!
براساس آمارهای رسمی رژیم‌صهیونیستی، طی یک‌سال اخیر تردد کشتی‌ها در بنادر این رژیم کاهش بیش از 30درصدی و تردد مسافران بین‌المللی در فرودگاه‌های اصلی رژیم کاهش 44درصدی داشته است.
  • ۲ ساعت قبل
  • 00
این آمار برای قبل از وعده صادق ۳ است!
سقوط تاریخی بنادر و هوانوردی صهیونیست‌ها
سقوط تاریخی بنادر و هوانوردی صهیونیست‌ها

فرهیختگان: آمارها نشان می‌دهد حمایت‌های حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن و دیگر گروه‌های مقاومت از فلسطین برای رژیم اسرائیل نسبتا گران تمام شده است. برای نمونه، آناتومی دریایی اسرائیل که عمدتا توسط 3 بندر حیفا، اشدود و ایلات شکل گرفته و بیش از 80 درصد جابه‌جایی بار در آنها انجام شده و مناطق استراتژیک رژیم هستند، طی یکسال گذشته تردد کشتی‌ها در بنادر به‌طورمیانگین کاهش 33درصدی و در بندر ایلات کاهش 71 درصدی داشته است. 

آسیب دوم جبهه مقاومت به هوانوردی اسراییل است. براساس گزارش ماهانه فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون که بزرگ‌ترین فرودگاه بین‌المللی رژیم‌صهیونیستی بوده، تعداد مسافران بین‌المللی این فرودگاه طی 8ماهه ۲۰۲۴ به 9.3 میلیون نفر رسیده نسبت به مدت مشابه خود حدود ۴۴ درصد کاهش یافته است. 

علاوه‌بر در مخاطر قرار گرفتن امنیت رژیم اسراییل که مهمترین مولفه موجودیت آن تلقی می‌شود، افزایش شدید هزینه‌های حمل‌و‌نقل و بیمه جابه‌جایی بار، از دیگر تبعات این جنگ نابرابر برای این رژیم بوده که در افزایش هزینه‌های بنگاه‌ها و خانوار نقش قابل‌توجهی داشته است.

متن کامل گزارش گروه اقتصاد را در روزنامه فرهیختگان بخوانید

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰