درباره اظهارات عجیب مدیرعامل تراکتور
برخلاف اظهارات مدیرعامل تراکتور، با توجه به اسناد منتشر شده توسط علیرضا بیرانوند و مدیران پرسپولیس، رای نهایی پرونده واضح بود.
  • ۲ ساعت قبل
  • 00
درباره اظهارات عجیب مدیرعامل تراکتور
«قانون» می‌گفت! نه منابع فدراسیون
«قانون» می‌گفت! نه منابع فدراسیون

فرهیختگان آنلاین: سعید مظفری‌زاده، مدیرعامل تراکتور در تازه‌ترین مصاحبه‌اش انتقاد کرد که چرا حکم محرومیت بیرانوند قبل از صدور رسمی توسط رسانه‌ها افشا شده بود. قبل از او محمدرضا زنوزی مالک باشگاه هم در دو مصاحبه این اعتراض را مطرح کرده بود.

رسانه «فرهیختگان» به عنوان اولین رسانه‌ای که جزئیات این حکم را منتشر کرد، یادآوری می‌کند که برای فهمیدن سرنوشت رای بیرانوند اصلا به هیچ عنوان نیازی نبود که یک منبع در فدراسیون فوتبال جزئیات را در اختیار رسانه‌ها قرار بدهد. جزئیات و اسناد این پرونده بارها از سوی بیرانوند و مدیران پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شد و رای نهایی پرونده هم تنها بر مبنای دو حالت صادر می‌شد؛ فسخ «موجه» یا «غیرموجه»!

همچنین اختلافات مالی نقش تعیین کننده‌ایی در صدور حکم و تعیین موجه بودن یا نبودن فسخ نداشتند.

بیرانوند به صورت رسمی اعلام کرد که با دادن رشوه، یک الحاقیه به قراردادش برای فرصت 15 روزه فسخ قرارداد در صورت نگرفتن مطالبات اضافه کرد.

لازم به ذکر است که پایان مسابقات فوتبال ایران در هر فصل یک روز بعد از فینال جام حذفی است و بیرانوند یک روز زودتر از موعد مندرج در الحاقیه، قراردادش را فسخ کرد و به همین دلیل علاوه بر غیرموجه بودن فسخ، واضح بود که بازنده این پرونده شود.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰