در جریان بازدید از بیروت
قالیباف: با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: در شرایطی که سازمان‌های بین‌المللی و شورای امنیت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند، کشورهای اسلامی و همه انسان‌های آزادی‌خواه دنیا این جنایات را محکوم کنند.
  • ۴ ساعت قبل
  • 00
در جریان بازدید از بیروت
قالیباف: به بازسازی ضاحیه کمک می‌کنیم
قالیباف: به بازسازی ضاحیه کمک می‌کنیم

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر به لبنان و در جریان بازدید از بیروت گفت: از مردم اینجا سوال کردم چه اتفاقی افتاده است؟ اینجا، همه مردم عادی زندگی می‌کردند و برادران اسلامی ما بودند که این اتفاق افتاد.

وی افزود: بدون شک ایران همیشه حامی ملت لبنان و فلسطین بوده و هست؛ این جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم می‌کنم که اینگونه به صورت ناجوانمردانه و گرگ صفت این کارها را می کند.

قالیباف تاکید کرد: وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از مردم در رسیدگی به آن ها و ارسال امکانات در حوزه رسیدگی به مجروحان است و ان‌شاءالله در بازسازی این جا کمک می‌کنیم.

رئیس مجلس افزود: رژیم صهیونیستی و در راس آن نخست وزیر گرگ صفتش چنین جنایاتی را مرتکب شدند و در این شرایط سازمان‌های بین‌المللی و شورای امنیت در برابر این جنایات سکوت کرده‌اند. لازم است کشورهای اسلامی و همه انسان های آزادی خواه دنیا این جنایات را محکوم کنند و کمک به مردم اینجا در اولویت باشد.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰