مشکل بزرگ‌تر از نیمکت
در ایجاد و تقویت فضای علیه ریاست هیات‌مدیره استقلال، نقش مدیریت این باشگاه بی‌تاثیر نبوده این در حالی است که با فضاسازی اخیر ایجاد شده علیه سرمربی رومانیایی گزینه نیمکت استقلال در برخی کانال‌های تلگرامی، تقریبا می‌توان حدس زد  که این خبر مشخصا با هدف زیر فشار قرار دادن احمد شهریاری از سوی آقای مدیرعامل  یا نزدیکانش رسانه‌ای شده باشد!
  • ۷ ساعت قبل
  • 00
مشکل بزرگ‌تر از نیمکت
کشمکش مالک و مدیریت استقلال در کانال‌های تلگرامی سفارشی
کشمکش مالک و مدیریت استقلال در کانال‌های تلگرامی سفارشی

فرهیختگان: مشخص شدن وضعیت نیمکت سرمربیگری استقلال در حالی قریب‌القوع بوده و احتمال زیاد طی همین یکی دو روز سرمربی خارجی این تیم معرفی و انتخاب خواهد شد که در سطح بالاتر از مسائل فنی و در ابعاد مدیریتی، روابط پیچیده و نامشخص بین مدیران در این باشگاه کما فی‌السابق ادامه دارد.

در این مورد چندی پیش با اشاره به جنگ قدرت ایجاد شده در سطح مدیران استقلال، در «فرهیختگان» به این موضوع اشاره کردیم که در ایجاد و تقویت فضای علیه ریاست هیات‌مدیره استقلال، نقش مدیریت این باشگاه بی‌تاثیر نبوده این در حالی است که با فضاسازی اخیر ایجاد شده علیه سرمربی رومانیایی گزینه نیمکت استقلال در برخی کانال‌های تلگرامی، تقریبا می‌توان حدس زد  که این خبر مشخصا با هدف زیر فشار قرار دادن احمد شهریاری از سوی آقای مدیرعامل  یا نزدیکانش رسانه‌ای شده باشد!

از سوی دیگر نیز به نظر می‌رسد لابی‌ها و رایزنی‌های بدون مشورت شهریاری، خروجی گزینه‌های فعلی را در پی داشته و این هم در شرایطی است که انتخاب سرمربی مانند پتف در روزهای قبل نشان داده که مسیرهای نماینده هلدینگ برای انتخاب سرمربی خارجی استقلال خیلی مسیر درستی نبوده و باید اصلاحاتی در آن صورت گیرد. بنابراین به نظر می رسد کلاف پیچیده روابط بین مدیران استقلال در حال حاضر مشکلی فراتر از نیمکت فنی و وضعیت سرمربی بعدی این تیم را ایجاد کرده باشد!

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰