اورونوف به بازی با ایران فکر کرد؟
باشگاه پرسپولیس به حکم در نظر گرفته شده برای پرونده «بیرو» اعتراض دارد و قصد دارد این اعتراض خود را رسمی کند. اما رضا درویش در جمع اطرافیان خود گفته است می‌خواهد حتما این پرونده را به فیفا ببرد تا بتواند حق باشگاهش را گرفته و محرومیت سنگینی را متوجه بیرانوند کند. 
  • ۲ ساعت قبل
  • 00
اورونوف به بازی با ایران فکر کرد؟
درویش پرونده «بیرو» را به فیفا می‌برد
درویش پرونده «بیرو» را به فیفا می‌برد

کمیته وضعیت روز گذشته با تاخیر زیاد و کلی حرف و حدیث درنهایت رای مربوط به شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند را صادر کرد و این دروازه‌بان با جریمه 19 میلیارد تومانی و محرومیت تعلیقی مواجه شد. حکمی که حتی فدراسیون فوتبال را هم زیر سوال برد و در نوع خودش بی‌سابقه بود. در این بین باشگاه پرسپولیس به حکم در نظر گرفته شده اعتراض دارد و قصد دارد این اعتراض خود را رسمی کند. اما رضا درویش در جمع اطرافیان خود گفته است می‌خواهد حتما این پرونده را به فیفا ببرد تا بتواند حق باشگاهش را گرفته و محرومیت سنگینی را متوجه بیرانوند کند. 

همچنین اوستون اورونوف روز گذشته بعد از اینکه همراه با هم‌تیمی‌هایش برای گرم کردن به زمین آمد حسابی از سوی تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی تهران و بدون مشکل هم تمرینات خود را انجام داد اما به‌یکباره سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از خروج ناگهانی اورونوف از ترکیب اصلی و حضور فرشاد احمدزاده به‌جای وی خبر داد. گویا اورونوف باز هم در همسترینگش احساس درد کرد و به همین خاطر خواست که از ترکیب خارج شود. قدر مسلم اورونوف برای اینکه مصدومیتش تشدید نشود خواستار بازی نکردن شده و او حتما به بازی حساس روز پنجشنبه (19 مهرماه) ازبکستان با ایران هم فکر کرده است. این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است و ستاره ازبک حتما دوست ندارد این بازی را از دست بدهد. ازبک‌ها بعد از بازی با ایران باید در تاریخ 24 مهرماه نیز در دبی به مصاف تیم ملی امارات بروند. 

متن کامل گزارش حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰