دربی شمالی ها برنده نداشت
در دو دیدار همزمان از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال، آلومینیوم اراک با پیروزی پُرگل در خانه ذوب‌آهن، برنده جدال صنعتی‌ها بود و خیبر هم مقابل گل‌گهر به نتیجه تساوی دست یافت.
  • ۴ ساعت قبل
  • 00
دربی شمالی ها برنده نداشت
آلومینیوم جدال صنعتی‌ها را پرگل برد
آلومینیوم جدال صنعتی‌ها را پرگل برد

 هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امشب (جمعه) با برگزاری چهار دیدار آغاز شد. در یکی از دیدارهای امروز ملوان بندر انزلی از شکست در دربی شمال کشور گریخت و با 14 امتیاز، موقتاً به صدر جدول صعود کرد. البته قوی سپید انزلی یک امتیاز بیشتر از تراکتور و سپاهان دارد و برای حفظ صدرنشینی، باید به شکست این دو تیم امیدوار باشد. تراکتور و سپاهان با 13 امتیاز و بر حسب تفاضل گل، در رده‌های دوم و سوم جدول ایستاده‌اند.

نتایج دیدارهای امشب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

مس رفسنجان صفر - شمس آذر قزوین یک
در اولین دیدار از هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های مس رفسنجان و شمس آذر قزوین از ساعت 18 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر تیم قزوینی به پایان رسید.
تک گل این مسابقه را علی آزادمنش در دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا شاگردان سعید دقیقی اولین برد فصل خود را به دست بیاورند و شش امتیازی شوند.

نساجی مازندران یک - ملوان بندر انزلی یک
 تیم‌ فوتبال نساجی مازندران از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار دیگر تیم شمالی لیگ یعنی ملوان انزلی رفت و به تساوی یک - یک دست یافت.
در این بازی حامد پاکدل (14) برای نساجی و امید نورافکن (71) برای ملوان گلزنی کردند.

ذوب‌آهن اصفهان صفر - آلومینیوم اراک 4
در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ١٨:٣٠ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف آلومینیوم اراک رفت و با نتیجه ۴ بر صفر برابر حریف خود تن به شکست داد.

خیبر خرم‌آباد صفر - گل‌گهر سیرجان صفر
تیم فوتبال خیبر خرم آباد و گل‌گهر سیرجان در پایان ۹۰ دقیقه بازی به نتیجه بدون گل رضایت دادند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰