موج جدید حملات
رزمندگان مقاومت لبنان از صبح امروز در چند عملیات، اجتماعات سربازان صهیونیست در مرز لبنان را هدف قرار داده‌اند.
  • ۷ ساعت قبل
  • 00
موج جدید حملات
هشدار در اراضی اشغالی در پی حمله حزب‌الله
هشدار در اراضی اشغالی در پی حمله حزب‌الله

این مطلب درحال به‌روزرسانی است...

 [پنجشنبه ۱۲ مهرماه، ۲۱:۰۲]   حزب‌الله اعلام کرد براساس اخبار میدانی و موثق تعداد کشته‌های تروریست‌‌های رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان مقاومت امروز به ۱۷ افسر و سرباز رسیده است.


حزب‌الله یک تانک مرکاوای را منهدم کرد  [پنجشنبه ۱۲ مهرماه، ۱۶:۲۳]  

رسانه مقاومت لبنان دقایقی پیش از هدف قرار دادن تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی با موشک هدایت‌شونده در شهرک صهیونیست‌‌نشین نطوعا خبر داد. گفتنی است حزب‌الله دیروز هم ۳ مرکاوا را منهدم کرده بود. 


انفجار بمب در مسیر نیروهای تیپ گولانی [پنجشنبه ۱۲ مهرماه، ۱۵:۳۵]  

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین خبر داد که منابع عبری‌زبان از «انفجار سومین بمب در میان نیروهای تیپ گولانی ارتش اسرائیل» در شهرک مارون الرأس در جنوب لبنان خبر دادند. قبل از این، مبارزان حزب‌الله هنگام پیشروی نظامیان اشغالگر اسرائیلی به سمت شهرک مارون الرأس، دو بمب را در میان آنها منفجر کرده بودند که طی آن ضربه سختی به اشغالگران وارد شده بود. منابع عبری‌، این حادثه برای نیروهای ارتش رژیم در جبهه شمالی را «دردناک و سخت» توصیف کردند.


فعال شدن آژیر خطر در اراضی اشغالی [پنجشنبه ۱۲ مهرماه، ۱۳:۲۴]  رزمندگان مقاومت لبنان از صبح امروز در چند عملیات، اجتماعات سربازان صهیونیست در مرز لبنان را هدف قرار داده‌اند. در پی این حملات دقایقی پیش آژیرهای هشدار حملات موشکی حزب‌الله در جولان اشغالی هم فعال شد.

همچنین حزب‌الله اعلام کرد که پادگان رامیم ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک های فلق هدف قرار داده است.  گزارش ها حاکی از این است که مواضع نظامیان صهیونیست در پایگاه راهب نیز با گلوله های توپ مقاومت مورد هدف واقع شده است.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰