به ظاهر دوست!
دو سرمربی خارجی اخیر استقلال که خود را برای بازگشت به نیمکت استقلال گزینه کرده و به‌ظاهر مشتاق نشان داده‌اند؛ یکی با بستن پنجره این تیم و عدم توافق در وقت مقرر برای دریافت مطالباتش، در فصل گذشته استقلال را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرده و دیگری هم طی روزهای آینده با صدور رأی پرونده شکایتش از استقلال توسط فیفا، آبی‌ها را احتمالا به پرداخت حدود 0.5 میلیون دلار محکوم خواهد کرد.
  • ۲ ساعت قبل
  • 00
به ظاهر دوست!
چرا استقلال نباید سراغ مربیان سابق خارجی خود برود؟
چرا استقلال نباید سراغ مربیان سابق خارجی خود برود؟

فرهیختگان: با جدایی نکونام و پاسخ منفی فرهاد مجیدی برای بازگشت به جمع آبی‌ها به‌نظر می‌رسد مدیران استقلال دوباره دست به انتخاب سرمربی خارجی می‌زنند و از بین گزینه‌های موجود خارجی به‌زودی یک نفر را انتخاب خواهند کرد. این درحالی است که درباره وضعیت نیمکت استقلال، برای دیدار با هوادار از هفته هفتم لیگ برتر سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان مربی موقت آبی‌پوشان همراهی می‌کند و در آینده و همزمان با فیفادی، بعد از بررسی گزینه‌های خارجی، از بین این نفرات یک سرمربی برای نیمکت استقلال انتخاب خواهد شد.

طی روزهای اخیر دوباره نام سرمربیان خارجی سابق این تیم از جمله استراماچونی و ساپینتو مطرح شده و این درصورتی است که حتی سرمربی پرتغالی طی روزهای اخیر با مصاحبه‌ها و ارسال سیگنال‌هایی، چراغ سبز را بازگشت به نیمکت استقلال نشان داده است.

این در شرایطی است که دو سرمربی خارجی اخیر این تیم که خود را برای بازگشت به نیمکت استقلال گزینه کرده و به‌ظاهر مشتاق نشان داده‌اند؛ یکی با بستن پنجره این تیم و عدم توافق در وقت مقرر برای دریافت مطالباتش، در فصل گذشته استقلال را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرده و دیگری هم طی روزهای آینده با صدور رأی پرونده شکایتش از استقلال توسط فیفا، آبی‌ها را احتمالا به پرداخت حدود 0.5 میلیون دلار محکوم خواهد کرد. ضمن اینکه رفتار او در فصل بیست‌ودوم به دفعات این تیم را از رسیدن به موفقیت باز داشته و ناکام گذاشت. 

 

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰