نکونام رفت اما مربی بزرگ، مدیر بزرگ می‌خواهد
حالا نکونام از این تیم جدا شده و مهم‌ترین مأموریت مدیران باشگاه یافتن جانشینی مناسب برای او است. مذاکره و درنهایت امضای قرارداد با سرمربی نامدار خارجی که بتواند استقلال را از شرایط کنونی خارج کرده و به اوج برساند، نیازمند حضور یک مدیر بزرگ، توانمند و باتجربه است که فعلا باشگاه از آن بی‌بهره است.
  • ۶ ساعت قبل
  • 00
نکونام رفت اما مربی بزرگ، مدیر بزرگ می‌خواهد
آشفته بازار استقلال
آشفته بازار استقلال

فرهیختگان: باشگاه استقلال روزهای سخت و آشفته‌ای را سپری می‌کند و اوضاع برای نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر اصلا مساعد نیست. دو شکست پیاپی در دربی تهران و لیگ نخبگان آسیا برابر السد باعث شد تا همکاری جواد نکونام با این باشگاه به پایان برسد، اما شرایط این تیم در این روزها فاصله زیادی با دوران اوجش دارد.

آبی‌ها در هفته‌های اخیر اتفاقات عجیبی را تجربه کرده و از مصاحبه‌‌های حاشیه‌ساز برخی اطرافیان مدیران تا شایعات مختلف از جمله درگیری لفظی رضاییان با سرمربی این تیم که البته از سوی این بازیکن تکذیب شد، به‌نظر می‌رسد کنار رفتن نکونام آغاز دوران تازه‌ای در این باشگاه خواهد بود. سرمربی جوانی که فصل پیش تیمش تا آستانه قهرمانی پیش رفت و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به رقیب، جام قهرمانی را از دست داد.

حالا نکونام از این تیم جدا شده و مهم‌ترین مأموریت مدیران باشگاه یافتن جانشینی مناسب برای او است. مذاکره و درنهایت امضای قرارداد با سرمربی نامدار خارجی که بتواند استقلال را از شرایط کنونی خارج کرده و به اوج برساند، نیازمند حضور یک مدیر بزرگ، توانمند و باتجربه است که بتواند در این شرایط تیم را از وضعیت کنونی خارج کند، اما فعلا باشگاه از آن بی‌بهره است و مشخص نیست آینده این باشگاه چه خواهد شد.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰