ایران با ده‌ها موشک پاسخ شرارت‌های اسرائیل را داد
ایران با ده‌ها موشک پاسخ کوبنده‌ای به شرارت‌های ماه‌های اخیر رژیم‌صهیونیستی داد. سرزمین‌های اشغالی در بهت و وحشت فرو رفتند، مسلمانان و آزادگان دنیا غرق در شادی.
  • ۳ ساعت قبل
  • 00
ایران با ده‌ها موشک پاسخ شرارت‌های اسرائیل را داد
معزّالمؤمنین
معزّالمؤمنین

فرهیختگان: اتفاقی که هفته‌ها غرب آسیا برای دیدنش لحظه‌شماری می‌کرد، سرانجام دیشب و «پس از یک دوره خویشتن‌داری» تحقق یافت. دیشب همزمان با غرش موشک‌ها و پرنور شدن آسمان، از ایران تا کرانه باختری و غزه، غرق در شادی و سرور بود. برخلاف عملیات «وعده صادق» که با شلیک پهپادها و موشک‌های کروز آغاز شد، این بار و در عملیات «وعده صادق2» دشمن صهیونیستی و شبکه متحدانش فرصت چندان زیادی برای آمادگی پیدا نکردند و موشک‌های بالستیک دقایقی بعد از شلیک از ایران، به قلب سرزمین‌های اشغالی رسیدند. همچون عملیات پیشین، ایران این بار هم تمرکز خود را بر هدف قرار دادن مراکز نظامی رژیم‌صهیونیستی گذاشت با این تفاوت که این بار می‌بایست مراکز نظامی و اطلاعاتی با حداکثر آسیب مواجه می‌شدند. تا لحظه نگارش این گزارش، ایران درباره تعداد و نوع موشک‌های شلیک شده، اطلاعاتی منتشر نکرده اما براساس اعلام منابع عبری، بیش از 200 موشک طی نیم ساعت از سوی ایران به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است. پس از حملات ایران، سپاه پاسداران در بیانیه‌ای، ضمن اشاره به «یک دوره خویشتن‌داری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد شهید دکتر اسماعیل هنیه» و با تکیه بر «حق کشور در دفاع مشروع از خود برابر منشور ملل متحد» و همچنین «تشدید شرارت‌های رژیم با حمایت آمریکا» در قتل عام مردم لبنان و غزه و به شهادت رساندن مجاهد کبیر، رهبر محور مقاومت و دبیرکل سرافراز حزب‌الله شهید سیدحسن نصرالله و شهادت فرمانده رشید و مستشار عالی سپاه پاسداران در لبنان سرلشکر پاسدار شهید سیدعباس نیلفروشان، «نیروی هوافضای سپاه با پرتاب ده‌ها موشک بالستیک اهداف مهم نظامی امنیتی را در قلب سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار داد.» در بیانیه سپاه تاکید شده که این عملیات با تصویب «شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستادکل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع» صورت گرفته است.

سپاه در بیانیه خود اخطار داد چنانچه رژیم‌صهیونیستی به این عملیات که منطبق بر «حقوق قانونی کشور و قوانین بین‌المللی» است واکنش نظامی نشان دهد، با «حملات کوبنده و ویرانگر بعدی» مواجه خواهد شد. پس از بیانیه سپاه، دانیال هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی در یک کنفرانس مطبوعاتی به اصابت اکثر موشک‌های ایران به اهداف یاد شده در فلسطین اشغالی اعتراف کرد. او صراحتا اعتراف کرد تنها تعداد اندکی از موشک‌های ایران را رهگیری کردیم. سپاه پاسداران در دومین بیانیه خود خطاب به «امت اسلامی، جبهه بزرگ مقاومت و ملت شریف ایران اسلامی» اعلام کرد «فرزندان شما» در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «طبق وعده‌هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی» داده بودند، با «کمک سایر نیروهای مسلح» طی عملیات «وعده صادق۲» و با رمز یا رسول‌الله(ص) مراکز راهبردی را که شامل «برخی از پایگاه‌های هوایی و راداری، مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت به‌خصوص شهید دکتر اسماعیل هنیه و رهبر حزب‌الله لبنان شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله و فرماندهان نظامی حزب‌الله، مقاومت اسلامی فلسطین و فرماندهان سپاه پاسداران» می‌شد، مورد اصابت قرار دادند. در این بیانیه تاکید شده «علی‌رغم اینکه این منطقه با پیشرفته‌ترین و پرحجم‌ترین سامانه‌های پدافندی محافظت می‌شد، ۹۰ درصد شلیک‌ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده و رژیم‌صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی و عملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است.»

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰