کنعانی به بازگشت به قطر هم فکر می‌کند
قیمت اورونوف به خاطر درخشش در پرسپولیس در ترانسفر مارکت به دو و نیم میلیون دلار هم رسیده و اگر او بتواند در لیگ نخبگان همچنان درخشان ظاهر شود ممکن است قیمتش همچنان افزایش چشمگیری پیدا کند. باشگاه پرسپولیس در تابستان با حمایت اسپانسرهایش و همچنین هوادار متمول حاضر بود دو میلیون دلار برای خرید مهاجم هزینه کند که درنهایت به گزینه‌های مدنظرش نرسید. از این رو امکان اینکه این باشگاه بخواهد قرارداد اورونوف را با رقمی در حدود سه میلیون دلار تمدید کند، وجود دارد.
  • ۶ ساعت قبل
  • 00
کنعانی به بازگشت به قطر هم فکر می‌کند
اورونوف چقدر می‌خواهد که بماند؟
اورونوف چقدر می‌خواهد که بماند؟
حمیدرضا اسکندریخبرنگار

اورونوف با این هدف به پرسپولیس آمد که بتواند از این تیم راهی فوتبال اروپا شود و این صحبتی است که او نزد برخی از همبازیانش داشته است. درواقع اوستون هوای فوتبال اروپا را در سر دارد اما در‌عین‌حال از بودن در پرسپولیس هم خوشحال است. از طرفی ایجنت این ستاره ازبک مدام از پیشنهادهای سه چهار میلیون دلاری تیم‌های عربستانی با وی صحبت می‌کند و به او تاکید کرده اگر قرار باشد در پرسپولیس بماند باید قرارداد بالای سه میلیون دلاری با وی امضا کنند. این حرفی است که اورونوف به برخی از همبازیانش در پرسپولیس زده و تاکید داشته اگر چنین پیشنهادی به وی دهند ممکن است یک سال دیگر قراردادش را تمدید کند.

این در شرایطی است که قیمت اورونوف به خاطر درخشش در پرسپولیس در ترانسفر مارکت به دو و نیم میلیون دلار هم رسیده و اگر او بتواند در لیگ نخبگان همچنان درخشان ظاهر شود ممکن است قیمتش همچنان افزایش چشمگیری پیدا کند. باشگاه پرسپولیس در تابستان با حمایت اسپانسرهایش و همچنین هوادار متمول حاضر بود دو میلیون دلار برای خرید مهاجم هزینه کند که درنهایت به گزینه‌های مدنظرش نرسید. از این رو امکان اینکه این باشگاه بخواهد قرارداد اورونوف را با رقمی در حدود سه میلیون دلار تمدید کند، وجود دارد.

در این صورت می‌تواند در تابستان آینده او را با رقمی قابل توجه به تیم‌های عربستانی بفروشد. اما در‌صورتی‌که اورونوف در مقطع فعلی حاضر به تمدید قرارداد نباشد شاید فروش او در زمستان یک اقدام مناسب و حرفه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس باشد؛ چراکه در غیر این صورت او در تابستان به‌عنوان بازیکن آزاد راهی تیم‌های دیگر می‌شود و حتی در همین زمستان می‌تواند تیم آینده‌اش را هم مشخص کند. 

یکی دیگر از بازیکنانی که قراردادش با پرسپولیس در پایان فصل به اتمام رسیده و از حالا به‌دنبال این است تا با درخشش در لیگ نخبگان بتواند راهی فوتبال قطر یا امارات و حتی عربستان شود، محمدحسین کنعانی‌زادگان است. او در تابستان امسال هم تمایل به جدایی داشت اما به این نتیجه رسید اگر قرار باشد با انتقال به یک تیم عربی 60 درصد قراردادش را به پرسپولیس بدهد سودی نخواهد برد.

باشگاه پرسپولیس بعد از روشن شدن تکلیف اورونوف قصد دارد مذاکراتش را با کنعانی‌زادگان برای تمدید قرارداد آغاز کند اما در‌حال‌حاضر هیچ مذاکره‌ای بین طرفین در این مورد انجام نگرفته است.

متن کامل گزارش حمیدرضا اسکندری، خبرنگار گروه ورزش را در روزنامه فرهیختگان بخوانید

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰