در پیامی
رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه طیبه تابش، مادر گرانقدر شهید حاج حسین خرازی فرمانده بزرگ و رشید لشکر امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان اصفهان تسلیت گفت.
  • ۲ ساعت قبل
  • 00
در پیامی
پزشکیان درگذشت مادر شهید خرازی را تسلیت گفت
پزشکیان درگذشت مادر شهید خرازی را تسلیت گفت

مسعود پزشکیان در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه حاجیه خانم طیبه تابش، مادر گرانقدر سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین خرازی فرمانده بزرگ و رشید لشکر امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در سایه ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، در دامان پاک این مادر فداکار فرزندی تربیت یافت که رشادت‌ها و مجاهدت‌های او در دوران حساس جنگ تحمیلی، برای همیشه در تاریخ پر افتخار دفاع مقدس ماندگار است.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحومه حاجیه خانم طیبه تابش، مادر گرانقدر سرلشکر پاسدار شهید حاج حسین خرازی فرمانده بزرگ و رشید لشکر امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان اصفهان تسلیت عرض می‌کنم.
در سایه ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، در دامان پاک این مادر فداکار فرزندی تربیت یافت که رشادت‌ها و مجاهدت‌های او در دوران حساس جنگ تحمیلی، برای همیشه در تاریخ پر افتخار دفاع مقدس ماندگار است.
اینجانب برای این مادر بزرگوار علو درجات و همجواری با فرزند شهیدش و برای همه بازماندگان و بستگان ایشان صبر و سلامتی، از درگاه خداوند خواستارم.
مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰