در واکنش به حواشی استقلال
علی دایی در واکنش به حواشی استقلال گفت: کسی که سرمربی پرسپولیس و استقلال می شود باید خودش را تمام و کمال وقف باشگاه کند.
  • ۴ ساعت قبل
  • 00
در واکنش به حواشی استقلال
علی دایی: یک مربی زمانی موفق است که در آرامش کار کند
علی دایی: یک مربی زمانی موفق است که در آرامش کار کند

علی دایی، اسطوره فوتبال کشورمان در واکنش به حواشی استقلال بیان کرد: یک مربی وقتی موفق است که در کمال آرامش بتواند کار کند. اگر آرامش داشته باشد همه به او کمک می کنند و می‌تواند موفق باشد. از آدم های دلسوز استفاده کند، از آدم های کاربلد استفاده کند. مطمئنا او می‌تواند موفق شود. در بازی با الغرافه استقلال خیلی خوب بازی کرد. نتیجه را گرفت و در بازی های آسیایی قدم اول را محکم برداشت. اما مردم ما از استقلال و پرسپولیس توقعات زیادی دارند.

وی افزود: کسی که سرمربی پرسپولیس و استقلال می شود باید خودش را تمام و کمال وقف باشگاه کند. تمام مشکلاتش را حل کند. نتایج خوب بگیرد. من آرزویم این است که پرسپولیس و استقلال همیشه موفق باشند چراکه موفقیت آنها دل مردم را شاد می کند. ۷۰-۸۰ درصد مردم ما یا پرسپولیسی هستند یا استقلالی. ما تراکتور و سپاهان را هم داریم که طرفداران خودشان را دارند اما پرسپولیس و استقلال از اول همین بودند.

دایی درمورد وضعیت ورزشگاه‌های ایران اظهار کرد چرا ما نباید زمین چمن مناسب داشته باشیم!؟ اصلا خنده‌دار است! مسئولین چه جوابی دارند که الان زمین چمن نداریم!؟ مگر می‌شود؟ شما نمی‌دانستی لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داری!؟ نمی‌دانستی لیگ شروع می‌شود!؟ اصلا اینا به نظر من مسخره‌بازی است! اصلا آدم خجالت می‌کشد! یک جایی یکی در این مورد سوالی می‌پرسد. مگر می شود؟ چرا کسی جوابگو نیست!؟ آقا نتوانسته! بگذارش بیرون. متاسفانه همه چی شده ارتباطات.

وی تاکید کرد: آقا اگر نالایق بوده و اگر نتوانسته کاری بکند چرا می‌گذارید جای دیگر. بگذارید کنار. آنهایی را بیاورید که دلسوز باشند. آنهایی را بیاورید که بتوانند خدمت کنند. آخر خنده دار نیست!؟ تیم ملی ما برود اصفهان بازی کند!؟ زمین اصفهان هم کیفیت خوبی نداشت. همه اینها ضربه می‌زند به خود تیم ملی و باشگاه‌های مان. چرا یک نفر را باز خواست نمی‌کنند که آقا چرا نتوانستی درست بکنی!

علی دایی در فاصله کمتر از چند ماه به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال، درباره نحوه برگزاری این انتخابات اظهار کرد: ببینید اکثر انتخابات فدراسیون‌های ما از قبل برنامه‌ریزی شده است. با روسای هیات‌های فوتبال از قبل‌ صحبت می‌شود که به کی رای بدهند. اینطوری نمی‌شود رییس فدراسیون را انتخاب کرد. چون از قبل می روند می بندند و رای‌هایشان از قبل مشخص است. در حالی که روسای فدراسیون‌ها براساس توانایش و کار کردی که داشتند باید انتخاب شوند.

دایی بیان کرد: ما الان چند دوره است در جام جهانی از گروه خودمان بالا نرفتیم!؟ الان خیلی راحت‌تر شده که تیم ها به جام جهانی صعود کنند. الان ۴۸ تیم به جام جهانی می‌روند که ۸/۵ تیم از آسیا هستند. شما نگاه کنید آسانتر شده. ما باید یک برنامه‌ریزی کنیم تا تیم ملی ما بتواند خیلی بهتر از قبل بازی کند.

وی گفت: بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون؟ یکی که هم تحصیل کرده باشد، هم فوتبالی باشد. این فاکتورها خیلی مهم است. باید افکار نو، جایگزین افکار پوسیده شود. باید هم نیروها هم افکار عوض شوند تا ما بتوانیم استادیوم‌های خوب داشته باشیم. با زمین‌های با کیفیت، تیم‌های پایه‌مان قوی باشند تا بتوانیم به المپیک برویم. خنده‌دار بود نتوانستیم به المپیک برویم! یک نفر که نمی‌تواند تمام مربیان تیم‌های پایه ملی را انتخاب کند.باید یک گروه مجرب و کارشناس انتخاب کنیم.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰