اطلاعات بیشتر از محمدعلی الحسینی
ساعاتی پس از شهادت دبیرکل جزب‌الله لبنان شخصی بانام محمدعلی الحسینی ادعاهایی را علیه مقاومت به‌ویژه مقامات ایران بیان می‌کند. او در این ویدیو ادعا می کند که ایران با رژیم صهیونیستی معامله کرده است!
  • ۲ ساعت قبل
  • 00
اطلاعات بیشتر از محمدعلی الحسینی
مشاور مریم رجوی دایه مهربان‌تر از مادر؟
مشاور مریم رجوی دایه مهربان‌تر از مادر؟

ساعاتی پس از شهادت سید حسن نصرالله شخصی بانام محمدعلی الحسینی ادعاهایی را علیه مقاومت به‌ویژه مقامات ایران بیان می‌کند. او در این ویدیو ادعا می کند که ایران با رژیم صهیونیستی معامله کرده است!

حالا گفته شده الحسینی در سال ۲۰۱۱ توسط دستگاه‌های امنیتی لبنان و اتهام جاسوسی وی برای رژیم صهیونیستی بازداشت‌شده است. الحسینی پس‌ازاین ماجرا و آزادی، جذب گروهک تروریستی منافقین شده است و مدتی نیز در کمپ تروریستی اشرف ۳ نیز زندگی کرده است.

مواضع عجیب الحسینی در حدی است که مدتی بعد از منافقین جداشده اما به علت هزینه‌های سنگین زندگی دوباره جذب این گروهک تروریستی شده و در واحد اطلاعات زیر نظر مهدی ابریشمچی مشغول فعالیت است. الحسینی کارشناس پای ثابت سیمای نفاق شبکه گروهک منافقین نیز می‌باشد.

پس از شهادت دبیر کل مقاومت لبنان شهید سید حسن نصرالله تحرکات کانون‌های منافقین به طرز قابل‌توجهی افزایش‌یافته، در حال حاضر یکی از مأموریت‌های مهم منافقین «تغییر ذائقه مخاطب فارسی‌زبان» است.

منبع: مشرق

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰