پرونده ویژه «فرهیختگان» برای حادثه تلخ شهادت سیدحسین نصرالله
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان روز جمعه ششم مهرماه ۱۴۰۳ در حمله جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید. به همین بهانه روزنامه فرهیختگان در شماره امروز خود در پرونده‌ای ویژه ابعاد مختلف این واقعه تلخ را بررسی کرد.
  • ۶ ساعت قبل
  • 00
پرونده ویژه «فرهیختگان» برای حادثه تلخ شهادت سیدحسین نصرالله
چتر گسترده مقاومت
چتر گسترده مقاومت

فرهیختگان: روز گذشته محور مقاومت خبر تلخی را شنید که می‌توان آن را آغاز مرحله تازه‌ای از مقاومت دانست. از زمان حمله رژیم به ضاحیه بیروت تا اعلام دقیق خبر شهادت سیدحسن نصرالله وقفه‌ای یک روزه افتاد و همین امر هم گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال زنده بودن سیدحسن نصرالله را تقویت می‌کرد اما نهایتا روز گذشته، خبر قطعی شهادت دبیرکل حزب‌الله اعلام شد.

ترور شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان جهان را تکان داد. در داخل ایران نیز این اتفاق با واکنش چهره‌ها و سلایق مختلف سیاسی همراه شد. همه چهره‌های سیاسی این اقدام رژیم را محکوم کردند و نسبت به مواضع رژیم واکنش منفی نشان دادند. در این اتفاق نیز همانند دیگر رویدادهایی که در منطقه و برای ایران رخ داد، شاهد موضع واحد همه سلایق سیاسی در محکومیت اقدامات رژیم‌صهیونیستی بودیم. پرونده ویژه فرهیختگان را در مطالب زیر بخوانید:

- چتر گسترده مقاومت

- قیام دانشگاه در خون‌خواهی نصرالله 

- داغ‌دار سیدیم 

- هزینه‌های سنگین ترور سید

- پای بایدن گیر است

- جانان من اندوه لبنان کشت ما را 

- مردی که از جنوب آمد 

 

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰