سپاهان در مسیر بحران
نمایش تراکتور ‌و سپاهان با بردی سزاوارانه برای تیم تبریزی همراه شد تا شاگردان دراگان اسکوچیچ با عبور از سپاهان به صدر جدول صعود کنند و تیم مورایس را در خانه پایین بکشند.
  • ۳ ساعت قبل
  • 00
سپاهان در مسیر بحران
تراکتور در اصفهان صدرنشین شد
تراکتور در اصفهان صدرنشین شد

در ادامه رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های سپاهان و تراکتور از ساعت ۱۸:۳۰ جمعه شب در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند.

در حالی وحید کاظمی با کمک‌های فرهاد فرهادپور و دانیال باشنده، قضاوت این مسابقه حساس را بر عهده داشتند که سپاهان و تراکتور در فصل جدید از مدعیان جدی قهرمانی نشان داده‌اند و رقابت نزدیکی در بالای جدول دارند.

سپاهان پس از تساوی هفته گذشته به دنبال بازگشت به جاده برد در این بازی خانگی بود و در سوی دیگر تراکتور هم به دنبال ثبت چهارمین برد در فصل جدید بود.

نبرد دو تیم مدعی در حالی آغاز شد که هم سپاهان و هم تراکتور با یک فوتبال رو به جلو به دنبال باز کردن دروازه حریف بودند. با این حال نمایش خوب پیام نیازمند و علیرضا بیرانوند در چند موقعیت سبب شد تا توپی از خط دروازه‌ها عبور نکند. در دقیقه ۲۹ خطای شدید مهدی ترابی سبب شد تا پس از بازبینی این صحنه توسط کمک داور ویدئویی، کاظمی، با کارت قرمز ترابی را اخراج کند تا با ده نفره شدن تراکتور، کار تبریزی‌ها در فولاد شهر سخت‌تر شود.

با این حال در شرایطی نیمه اول رو به پایان بود که امیرحسین حسین‌زاده روی ریباند شوت ایگور پوستونسکی که توسط نیازمند دفع شده بود، توپ را وارد دروازه کرد تا تراکتور یک بر صفر از سپاهان جلو بیفتد. نیمه اول با برتری یک بر صفر تراکتور به پایان رسید و سپاهان برای جبران چشم به نیمه دوم داشت.

نیمه دوم با بازی هجومی سپاهان برای جبران گل خورده و بازی فشرده و دفاع تراکتور برای حفظ نتیجه آغاز شد. با وجود برتری سپاهان در زمین اما حملات این تیم با توجه به دفاع فشرده تراکتور کمتر بیرانوند را به خطر انداخت. بی‌دقتی بازیکنان سپاهان هم در زدن ضربات آخر سبب شد تا کار این تیم برای باز کردن دروازه تراکتور به مشکل بخورد.

در نهایت تراکتور با نتیجه یک بر صفر سپاهان را شکست دهد و با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل بهتر، صدرنشین لیگ برتر شود. در سوی دیگر هم به نظر می‌رسد سپاهان پس از تساوی هفته گذشته، با شکست مقابل تیم ۱۰نفره تراکتور، وارد بحران شده است و مورایس باید برای عبور از این شرایط که سبب شده در دو هفته اخیر از ۶ امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کنند، چاره‌ای اندیشه کند.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰