۱۰ ساختمان مسکونی به صورت کامل تخریب شدند
منابع خبری از حملات هوایی سنگین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند.
  • ۱ ساعت قبل
  • 00
۱۰ ساختمان مسکونی به صورت کامل تخریب شدند
حمله هوایی شدید اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت
حمله هوایی شدید اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت

این خبر درحال به‌روزرسانی است...

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد: واشنگتن در حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به مقر حزب‌الله در بیروت دخیل نبوده و حتی از آن‌ اطلاع نداشته است. واشنگتن همچنان به دنبال حصول راه‌حلی دیپلماتیک برای منطقه است.


 وزارت بهداشت لبنان بیان کرد: در حمله به بیروت تاکنون ۲ نفر شهید و ۷۶ نفر زخمی شده‌اند.


تسنیم نوشت: منابع مطلع در لبنان اطلاع دادند که هیچ یک از رهبران ارشد حزب الله لبنان در عملیات ترور وحشیانه امشب صهیونیست‌ها به شهادت نرسیده‌اند.


 منابع خبری گزارش دادند که دستکم ۱۴ غیرنظامی در تجاوز رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت به شهادت رسیدند که این آمار اولیه است.


یک شهید و ۵۰ مجروح در حمله به ضاحیه
شبکه المنار گزارش داد که طبق اولین گزارش‌ها یک نفر در بمباران ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده و ۵۰ تن دیگر زخمی و به بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.


 اعلام آماده‌باش در تل‌آویو
وبگاه عبری واللا اعلام کرد که درب پناهگاه‌ها در تل آویو باز شده است. رادیو ارتش اسرائیل نیز گزارش داد که سامانه‌های پدافند هوایی و گروه‌های امدادی در سراسر فلسطین اشغالی از بیم حمله گسترده حزب‌الله به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.


یدیعوت‌احرونوت بیان کرد: اسرائیل پیش از حمله به ضاحیه بیروت آمریکا را از این تصمیم خبردار کرده است.


کارشناسان نظامی مدعی شدند اسرائیل در تجاوز امروز خود به ضاحیه بیروت از بمب های سنگرشکن ۲ تنی استفاده کرده است.  شواهد عینی از تخریب کامل ۱۰ ساختمان مسکونی در ضاحیه بیروت حکایت دارد . برخی از برج های مسکونی در منطقه حاره حریک بر سر خانواده های ساکن در آن خراب شد.


منابع خبری از حملات سنگین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. محله‌های مسکونی در منطقه حاره حریک در جنوب بیروت به شدت بمباران شده است.

ارتش اسرائیل مدعی شد مرکز فرماندهی مرکزی حزب الله در زیر زمین در ضاحیه بیروت هدف حمله قرار گرفته شد. بسیاری از شهروندان غیرنظامی لبنانی در حمله امروز به شهادت رسیدند.

سخنگوی ارتش اسرائیل با تایید خبر حمله جنگنده های این رژیم به ضاحیه بیروت مدعی شد در این تجاوز مقر فرماندهی مرکزی حزب الله را در قلب ضاحیه هدف حمله قرار داده است.

نظرات کاربران
تعداد نظرات کاربران : ۰